Fitness Seller

Iron Man Uitslag

Echt top dat Khalid nog zo mooie plek heeft weten te behalen!! Hij staat tussen een paar grote namen en de gehele line up was erg goed, dus ben hartstikke trots op hem.
Dat King K. boven de Nederlandse jongens zou eindigen was wel te verwachten, ondanks zijn slechte fysiek. Het is Amerika! Het draait daar ook op de naam die je hebt. King heeft een grote naam en heeft het op veel pro wedstrijden in het verleden zeker niet slecht gedaan. Het zal niet snel voorkomen eer ze hem buiten de top 15 plaatsen... Dit kan vaak te maken hebben met sponsorships. Weet niet of dit bij King ook het geval is, maar 't kan wel zo...

Het was al snel duidelijk dat het tussen phil of gus zou gaan.

24fla9t.jpg

23i8mms.jpg

30sy1cy.jpg

1z72ddt.jpg

werkelijkwaar schitterend. Met kop en schouders boven de rest zo lijkt..

Troy Alves, weer ondergewaardeert zoals gewoonlijk.

Mooi voor Khalid in de Top15 :thumb:

Jammer Necet.

Het nadeel voor Khalid en Necet is dat ze nog onbekend zijn en niet uit america komen. Dan zal je nooit hoog eindigen in een americaanse show. Maar Khalid stond er goed bij en kan toch zeker redelijk meedraaien. Ik weet niet hoe oud Khalid is maar als hij nog wat verbeterd kan hij zeker een mooie top 10 plaats halen in mijn ogen. Daarna langzaam omhoog zien te komen.
Necet heeft de nodige massa, maar dat was niet waar ze naar opzoek waren. Daarbij is zijn taile hellaas een stuk breder dan de meeste andere deelnemers.
Vond de kleur van Necet ook niet zo slim. hij zag er veel te lichtkleurig uit, dat werkt ook niet mee.
Al met al een een goede prestatie voor beide jongens en ze zaggen er gewoon goed uit.

Tja...zn benen zijn zeker vasculair, en massa heeft hij ook wel. Maar het complete plaatje vind ik persoonlijk niet mooi, de jury dus ook niet. Bij Khalid vind ik het complete plaatje wel mooi. Hij moet gewoon ff een tijd rust pakken en brute massa gaan kweken...dan zie ik hem over een dik jaar wel binnen de top 10 vallen.

phil ziet er belachelijk wreed uit.

Pff, ik vondt Neset er toch wel goed bijstaan...Dat Phil won viel wel te verwachten, en dat die king zo hoog scoort is natuurlijk belachelijk.

Terug
Naar boven