AndroidHealthClinic

Ironmaster dumbells

Bezoekers in dit topic

Dutchjohn

Novice
Lid geworden
17 okt 2014
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
94kg
Hallo allemaal.

Kunnen jullie ervaringen delen van trainen met de verstelbare dumbells van Ironmaster?

Ik zou graag recente ervaringen van de gebruikers horen.

Alvast bedankt!

Groet
 
In de US waar ze al lang op de markt zijn veel positieve recensies en ik heb gehoord er komt een importeur in Nederland. Op internet is er al wat te zien. Iemand ervaring ermee?
 
Ik heb ze gewoon via valleyfitness besteld,heb je geen nederlandse importeur voor nodig.
Ironmasters waren binnen 3 dagen in huis.
Mij bevallen ze erg goed.

Volgens mij mag je ze binnen 30 dagen terug sturen als ze niet bevallen.

Heb je de review op deze site ook al gelezen?
 
Hoeveel heb je er voor betaald en moest je nog invoerrechten erover betalen?

gr, Mark
 
Met verzenden en de add on kit tot 54 kilo is 1070 euro.
 
Ironmaster. nl website is al gedeeltelijk gevuld zie ik . Ja ik heb de review opgezocht en erg nuttig, Bedankt daarvir . Ik ga ze bestellen!
 
op die site staan ze voor 750 euro, ik betwijfel of die betrouwbaar is. binnenkort ga ik zelf ook met een home gym. vandaar mijn interesse
 
Scheelt een hoop geld !
Suc6 met de eventuele aankoop,en laat even weten hoe het afloopt!
 
Gisteren bij Nieuwe Schaft in Houten geweest. Er zit idd al jaren een groothandel die met name Fluidrower roeimachines in heel Europa wegzet. Ze zijn bezig om de distributie voor Ironmaster op te zetten in de EU en verwachten einde van het jaar officieel te gaan starten. Een legitieme partij dus en ook kennis van zaken. Ik ben echt onder de indruk geraakt van de kwaliteit en het verhaal van het merk Ironmaster. Er zit ook een duidelijke strategie achter. Ze zijn nog bezig met de webshop en de prijzen staan nog ex btw vermeld. Ik heb de dumbell combo 54 kg besteld voor 890 euro incl btw en de superbench voor 335 euro. http://ironmaster.nl/?product_cat=quick-lock-dumbbells Omdat het een pre-order is kreeg ik een leuke korting met 10% vooruit betalen. Ik denk nog aan de Kettlebell handle erbij bestellen waar de gewichten van de dumbells op kunnen worden gezet.
Nu nog even wachten maar dat is het me waard!
 
Back
Naar boven