XXL Nutrition

Is dit een beetje een goed eetschema ??

Mikemeisster

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Ik wil graag weten wat jullie van dit eetschema vinden....bedoelt om aan te komen evt aanvullingen zijn van harte welkom !

0800u

Grote bak muesli met magere yoghurt + eiwittenshake 30gr op halve liter water

1000u

1 banaan + 3 boterhammen met appelstroop + 5 eiwitten

1200u

4 ringen ananas + 200gr gekookte rijst + 100gr kip

1500u

1 banaan + 3 boterhammen met appelstroop + eiwittenshake 30gr op halve liter water

1800u

200gr groente + 200gr gekookte rijst + 100gr kip

2000u

4 boterhammen met appelstroop

2200u

Grote bak muesli met magere yoghurt + eiwittenshake 30gr op halve liter water

Half uurtje voor ut trainen 20gr energized xpand op halve liter water
Voor het slapen gaan vruchtensapje met 20gr glutamine

Mijn stats :
10% BF
81KG
1.90m

Ik hoor het graag van jullie
MVG
mike

Laatst bewerkt:
Welkom;)

Het handigste is om even de eiwit/koolhydraat/vet achter elke maaltijd te zetten. Dit maakt het overzichtelijk, waardoor het makkelijker is om wijzigingen te maken. Wat ik zo zie is dat je, naar mijn mening, te veel boterhammen met appelstroop eet, 's avonds veel koolhydraten nuttigt en weinig afwisseling hebt. Als je even de verhoudingen erbij vermeldt, dan zal ik wat aanpassingen erbij zetten:)

plaats ook even waarvoor het bedoelt is.. cutten ? bulken?

als ik het zo grofweg bekijk denk ik dat er wel genoeg eiwit in zit
maar het totaal aantal cal ik niet echt hoog volgens mij, ik weet niet wat je gewicht is?

ben je hier al mee begonnen? wat zijn je stats?

hai is dat een goede eetshema.175cm,84,bf23
6:00 100 gram cruesli 250 magere kwark
9:00 3 bruin brood 125 gram kipfilet beleg
12:00 250 kwark 2 appels
14:15 hartige sultana 1vifit ligt
16:30 60 gram rijst of pasta 150 gr kip 200 groente
na trainen 70 gram cruesli half liter magere yogurt eiwit shake
voor het slapen gaan 250 gr kwark een banaan. dat doe ik al 1 maand. ik hoor graag reacties en tips

Pash, voor echte duidelijkheid zul je het moeten splitsen in voedingswaarden. En wat is je doel? Zo op het eerste oog eet je te veel cruesli (=slechte koolhydraten). Zou ik vervangen door havermout of Brinta. En je zou 's middags wat meer kunnen eten (volkoren brood met eiwit beleg/ rijst). De sultana en Vifit kan je ook vervangen voor kwaliteitsvoer. Je krijgt te weinig goede vetten binnen (noten, visolie etc). De banaan voor het slapen zou ik na het slapen nemen. Kortom; mwah ;)

Laatst bewerkt:
hm doel is bf naar 12 of lager en meer spiermassaja cruesli is lekker maar ja als het niet anders kan dan maar vervangen

heb je trouwens en goede schema dan voor mijn doel ?

Het begint met kijken wat je nodig hebt en vervolgens die behoefte invullen met uitgebalanceerde voeding. Als je een beetje rondkijkt op dit forum vind je genoeg aanknooppunten.

volgens mij een beetje eentonig en laag in vetten?

• Topic Starter Topic Starter
Ja dit wil ik wel doen .... heb je miss een site voor mij waar ik alle voedingswaarden een beetje knap kan opzoeken ? kheb er al een paar geprobeerd maar das geen succes geworden ... alvast bedankt !

• Topic Starter Topic Starter
Nee ben er nog niet mee begonnen .. . kwilde eerst kijken of het echt wel een goed eetschema is ... mijn stats heb ik bij mij post toegevoegt

Terug
Naar boven