MuscleMeat

is dit een goed kuurtje?

Kleineman

Cool Novice
Waardering
0
Dit is hem dan.

week 1 - 8 : 200 mg norma / week
week 1 - 8 : 250 mg omnadren / week
week 1- 4 :40 mg winstrol tabs/eod
week 4- 8 : 50 mg winstrol depot./eod

nakuur clomid en hcg.En om de klap op te vangen creatine en tribulus.

Graag suggesties en opmerkingen.

TNXKS

Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik de winstrol tabs eruit laten en alleen week 5 - 8 winstrol depot nemen. ;)

• Topic Starter Topic Starter
hahaha is ie weer :D

Nou verklaar je nader maat.

waarom de winny tabs weg laten,en wat dan inplaats daarvan.

Ik wil ook nog proviron onder mijn kuur gebruiken dat dan van week 4- 8 25mg eod.

Dit wegens het onderdrukken van de estrogenen en dat mijn ballen niet krimpen.

Is dat wat?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Eeh ik wil ook wel eens die 89KG halen. :rolleyes:

als je persee 89 kilo wil halen knal je er tog een mooi beetje oxy bij in;)

Navy zei:
Dus:

week 1-8 250mg omnadren ew
week 1-8 200mg deca ew
week 1-6 30mg dbol ed
week 7-12 50mg winstrol depot eod (of 30mg tabs)

week 13-16 50 a 100mg clomid ed
week 13-16 20mg nolvadex ed

greetz

ik zou persoonlijk nooit 12 weken orals adviseren, ook al geef je duidelijk in je post de voorkeur voor zes weken.

aangezien de omnadren een mix is van verschillende testosteron esthers net zoals sustanon heeft hij in mijn ogen de dbol uberhaubt niet nodig. de propionate esther werkt al na twee dagen en de langste esther die erin zit (cypionaat als ik het goed heb) is na hoogstens 2,5 week zo goed als gehalveerd.

wk 9 zou ik niks nemen want heb je voldoende aas in je bloed.

wel goed dat je eindigt met een korthe esther in de vorm van winstrol zodat je direct je nakuur kan starten.

ik zou het simpel houden.

wk 1-8 250 mg omnadren
wk 1-8 200 mg deca
wk 10-11 30 mg winstrol tabs (of 25 mg dbol als je nog voor wat massa wil gaan)

en nakuur zoals voorgesteld, ziet er gewoon top uit.

Kleineman zei:
Dit is hem dan.

week 1 - 8 : 200 mg norma / week
week 1 - 8 : 250 mg omnadren / week
week 1- 4 :40 mg winstrol tabs/eod
week 4- 8 : 50 mg winstrol depot./eod

nakuur clomid en hcg.En om de klap op te vangen creatine en tribulus.

Graag suggesties en opmerkingen.

TNXKS

Laat de winny tabs der maar uit maat omnadren bevat ook snelwerkende esters. en 8 weken winstrol is niet nodig neem dan week 4-8 50mg winstrol depot eod .

De rest ziet er goed uit.

hij kan er inderdaad wel d-bol bijnemen maar gezien zijn kuurervaring zla hij hier al hard genoeg op gaan. Het is eventueel wel een te overwegen optie.

Navy zei:
Oww..dus omdat omnadren al korte esters bevat is dbol overbodig? sinds waneer is dbol alleen nog maar goed voor een kickstart?? hij wil veel massa, dus kan hij er makkelijk de eerste 6 wkn dbol bij pakken. Het langeste ester uit omnadren is gewoon deconate. Met de korte esters uit de omnadren..zit je in de begin weken echt op een te lage dosis..en onstabiele bloedwaarden.
Winstrol heeft trouwens helemaal geen ester. Je moet juist zorgen dat je aan het eind van je kuur nog zo min mogelijk vocht vasthoud. Dan moet je dus geen dbol gaan nemen. Daarom adviseer ik ook proviron. minder oestrogeen = minder vocht en vet en een minder grote terugval.

greetz

ik ben het niet met je eens kerel, de reden waarom ik niet adviseer om dbol te nemen is inderdaad zijn kuurervaring. ik ben een persoon die probeert met zo weinig mogelijk middelen maximale groei te krijgen. ben het met je eens dat je met de korte esthers uit de omnadren op onstabiele bloedwaarden zit, maar dat weet je als je met zulke middelen kuurt. dan moet de beste man enanthaat pakken en dan zou hij eventueel een frontload kunnen nemen of een kickstart met dbol. maar dbol icm met omnadren icm deze kuurervaring van de beste man is imo net iets te veel.

winstrol heeft inderdaad geen esther maar heb het even zo genoemnd om het wat makkelijk en begrijpelijk te houden.

de hoeveelheid oestrogeen heb je zelf in de hand kerel, is voor mij geen reden om geen dbol te pakken. er zijn voldoende middelen oa proviron om het overtollig oestrogeen tegen te gaan.

Terug
Naar boven