AndroidHealthClinic

Is dit een goede cut ?

BRIAN DE VE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
51
Lengte
1m98
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
Week 1/8 325mg ultra sust (elke 5e dag)
Week 1/8 60mg var

Ik wil het kort houden en weinig ml zetten. Doel: Ben stevig aan het cutten en ben inmiddels als zon 10kg kwijt en spieren beginnen goed zichtbaar te worden. Het doel is om de puntjes op de i te zetten en mischien wel wat droge massa erbij pakken. Ik wil voor sust gaan omdat 8 weken test e mij te kort lijkt en ik daar veel vocht op vast houd. Ik wil eind feb beginnen en tot die tijd cut ik nog rustig door.

vind je keus voor sust niet slim. Sust e5d zetten is niet bevoordelijk voor je bloedwaardes.[ Beter doe je test e 250 mg e5d (375 p/w)

verder kan je inderdaad wat anavar erbij doen of winny. (zou zelf winny doen).

ik doe momenteel

250 test
400 tren
400 mast

en ik ga als een malle.

Als je nog op 16% zit zou ik lekker naturel cutten.

Anders ga je toch voor prop + tren ace ED? 2x 0.5ml ED.

Brian begin de laatste 4 weken van je cut met test en tren, liefst korte esters.

als je de sust al bezit zou ik daar para of npp bij nemen e3d.

• Topic Starter Topic Starter
Brian begin de laatste 4 weken van je cut met test en tren, liefst korte esters.

als je de sust al bezit zou ik daar para of npp bij nemen e3d.

Tren is voor mij niet weggelegd kwa mentaal vlak. Ik weet dat korte esters zeer goed zijn om te cutten maar het prikken is niet mijn hobby:)

Dan kun je wel voor sust en ana kiezen, sust zou ik e3d zetten en anna 3 weken doorlaten lopen tot aan je nakuur. en op 80-90mg zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Dan kun je wel voor sust en ana kiezen, sust zou ik e3d zetten en anna 3 weken doorlaten lopen tot aan je nakuur. en op 80-90mg zetten.

Ok thnx. Is dat niet wat teveel 17aa voor zolang gebruik? Ik heb al eens var op 60mg gepakt en dat deed zijn werk al prima.

nee 5-6 wken is zat, vanaf week 5-6 tot aan je nakuur.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven