MuscleMeat

is dit een goede epistane kuur?

clubber84

Cool Novice
Waardering
1
Hoi Allemaal,

Ik ben van plan om over enkele maanden met een epistane kuurtje te beginnen. Ik denk eraan om dit te gaan doen rond het einde han het jaar.
Ik wil dit echter zeer goed voorbereiden, vandaar deze post.

Ik ben van plan om het als volgt te doseren:

week1: 10 10 20 20 20 20 30
week2: 30 30 30 30 30 30 30
week3: 40 40 40 40 40 40 40
week4: 40 40 40 40 40 40 40

Ik wil 2 weken VOOR de kuur reeds beginnen met een reiniger:
http://www.xxlnutrition.nl/product/513/XXL%20Nutrition/Detox-One
deze zal ik nemen vanaf 2 weken VOOR de kuur tot 1 maand NA de kuur.

verder gebruik ik tijdens de kuur taurine voor de backpumps. Ik heb dit gelezen op het forum dat het nodig is. Maar wat zijn backpumps exact?

VANAF week 4 wil ik starten met een PCT en ik neem deze verder tot 1 maand na de kuur
http://www.xxlnutrition.nl/get_product/231/Gaspari Nutrition/Novedex XT
of
http://www.xxlnutrition.nl/product/479/Anabolic Xtreme/Advanced PCT

En nu enkele vragen;
1: wat vinden jullie van dit schema?
2: zouden jullie een andere PCT gebruiken en zoja welke?
3: wat vinden jullie van deze reiniger?
4: zouden jullie meerdere producten tesamen gebruiken als reiniger en PCT

Thanks and greets :cool:

Ik zou die leverreiniger weg laten, heb het zelf ook gedaan, maar volgende kuur doe ik dit niet meer.

Reiniger wel in de pct erbij nemen. Over de pct zijn de meningen verdeeld.

Backpump is letterlijk zoals het er staat een soort van pomp in je onderrug, erg irritant.

Ik zou:

20-20-20-20-30-30-30
30-30-30-40-40-40-40
40-40-40-40-40-40-50
50-50-50-50-50-50-50

doen of iets vergelijkbaars.

Je PCT is veel te heavy. Zo heftig is epi niet. Hooguit 1 weekje 20 of 2 weken 10 nolva.

Sowieso pas na je kuur ermee beginnen.

Leverreiniger is nogal duur. Liv52 werkt volgens mij net zo goed en kost een fractie.

Ik zou:

20-20-20-20-30-30-30
30-30-30-40-40-40-40
40-40-40-40-40-40-50
50-50-50-50-50-50-50

doen of iets vergelijkbaars.

Je PCT is veel te heavy. Zo heftig is epi niet. Hooguit 1 weekje 20 of 2 weken 10 nolva.

Sowieso pas na je kuur ermee beginnen.

Leverreiniger is nogal duur. Liv52 werkt volgens mij net zo goed en kost een fractie.

En dan raad je hem nolva ipv novedex/advanced pct aan? Ik mag hopen dat je een typfout maakte en novedex bedoelde...

Njah wel spijtig dat je altijd contradicties leest. Zoals is gezegd zou ik de detox voor erna houden. Ook heeft opbouwen niet veel nut, begin gewoon meteem aan 30.

Nolva is te zwaar voor bij een milde kuur als deze dus daar zit je wel goed.

ik zou week 1 gelijk 30mg beginnen geloof niet dan 10 en 20mg iets doet

Ik begrijp nooit waarom mensen zeggen dat een PCT te overdreven is. Je hebt alleen extra geld te verliezen, en een hoop problemen te voorkomen. Sommige posters boven mij doen net of epi speelgoed. Nu kan het best zo zijn dat sommige mensen epi in hogere dosis en weinig support kunnen gebruiken zonder problemen, maar daar in tegen staan genoeg mensen die wel totaal shutdown zijn na een standaard kuur en gyno krijgen ondanks een PCT.

Doseren: 30 dagen 30 mg. Hoger gaan dan 30mg vind ik niet verstandig.

Ik zou die leverreiniger weglaten. Ik zou die niet eens gebruiken al kreeg ik hem gratis. Als PCT zou sterk aanraden om nolvadex (NIET novadex dus) te nemen (2/2/1/1 per week). Een bewezen middel itt de otc middelen waar ik sterk mijn twijfels bij zet, vooral de AI's. Die hebben allemaal nadelen.

Als je niet aan nolva kan komen maar toch perse de kuur wil doen:

de aPCT nemen alsvolgt gedoseerd:

week 1: 1/d
week 2: 1
week 3: 4
week 4: 3
week 5: 2
week 7: 1

+

Primal Male

Bij voorkeur 2 potjes 5 dagen on/2 dagen off.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/favoriete-supplementen-per-catogorie-210589/

Verkeerd gelezen. Ik dacht dat hij nolvadex wilde nemen. Maar dan nog is het waarschijnlijk een te hoge dosis. Ik heb novedex XT ook een weekje of 2 genomen op 40mg puur als testo booster, en dat was duidelijk een te hoge dosis. 0 libido en loom gevoel. Op andere fora raden vertegenwoordigers van gaspari ook aan te beginnen met 1 of 2 en kijken wat het dan doet. Over PCT zeggen ze echter niks, omdat het product daar niet voor gemaakt is officiëel, maar de naam wel op lijkt, goh.

De verwarring is niet vreemd als iedereen ook de namen door elkaar blijft gooien en verkeerd schrijven zoals hierboven.

Epi is zeker niet zo sterk als 'echte' anabolen, maar voor beginnersbegrippen wel een van de meer effectieve, maar heeft daarvoor wel een goede dosis nodig. Maar dat men gyno ervan krijgt is eigenlijk uitgesloten en totale shutdown... Heb er niet veel ervaringen van gezien op dit forum.

Een beetje support voor de lever kan zeker. Als je voor 12 euro een maand hulp kunt krijgen zou ik dat doen. Mariadistel is bewezen te helpen bij het handhaven van leverenzymen, dus waarom niet?

Laatst bewerkt:
Een beetje support voor de lever kan zeker. Als je voor 12 euro een maand hulp kunt krijgen zou ik dat doen. Mariadistel is bewezen te helpen bij het handhaven van leverenzymen, dus waarom niet?

Heb je de link in mijn post hierboven gelezen? Er zijn veel betere leverreinigers dan Mariadistel, die ook veel meer andere positieve effecten hebben. Bovendien breekt een leverreiniger ook extra actieve stof af, dus je anabool in kwestie of je nolvadex in je PCT.

Epi is juist veel sterker dan gewone anabolen, check de A:A ratio maar eens. En als je op verschillende grote forums een search doet op epistane/e-stane/havoc + gyno, dan wordt je niet vrolijk. (als staat daar tegenover dat iedereen nogal snel denkt dat hij gyno heeft)

• Topic Starter Topic Starter
Verkeerd gelezen. Ik dacht dat hij nolvadex wilde nemen. Maar dan nog is het waarschijnlijk een te hoge dosis. Ik heb novedex XT ook een weekje of 2 genomen op 40mg puur als testo booster, en dat was duidelijk een te hoge dosis. 0 libido en loom gevoel.

@ Redfish; Wat bedoel je hier precies mee? kan een testo-booster je libido dan omlaag halen?

Epi is zeker niet zo sterk als 'echte' anabolen, maar voor beginnersbegrippen wel een van de meer effectieve, maar heeft daarvoor wel een goede dosis nodig.

epi zeker wel zo sterk als echte anabolen, hence het is een echte anabool.
je haalt er vaak ook nog meer netto schone winst die je redelijk goed behoud dan met bv een dboll kuurtje, welke ook een echte anabool is.

Ik begrijp nooit waarom mensen zeggen dat een PCT te overdreven is. Je hebt alleen extra geld te verliezen, en een hoop problemen te voorkomen. Sommige posters boven mij doen net of epi speelgoed. Nu kan het best zo zijn dat sommige mensen epi in hogere dosis en weinig support kunnen gebruiken zonder problemen, maar daar in tegen staan genoeg mensen die wel totaal shutdown zijn na een standaard kuur en gyno krijgen ondanks een PCT.

idd, er zijn zelfs gevallen bekend van gyno door epi/havoc terwijl dit het zou moeten verminderen. ik had overigens zelf een flinke shutdown.

t valt allemaal relatief ook wel mee alleen men doet idd alsof t een speelgoedje is, er rijzen ook steeds meer en meer topics over dit spulletje de pan uit in de sups sectie en je ziet ook meer en meer verwarring erdoor komen door mensen die idd denken dat t niet veel heftiger is als een goede crea.

@ Redfish; Wat bedoel je hier precies mee? kan een testo-booster je libido dan omlaag halen?

Een boost in test kan je libido niet omhooghalen, maar deze testbooster (het product) doet meer dan je test omhoog schroeven.

Het bevat ATD, wat een AI is, waardoor je test omhoog gaat. Maar het heeft ook een anti-adrogene werking waardoor je libido crashed. Andere testboosters hebben dit niet. (al zijn er wel sommige AI zo sterk dat ze oestrogeen zo laag brengen wat je ook nodig hebt voor libido, maar die zijn niet OTC)

Om een lang verhaal kort te maken: Je bent niet met speelgoed bezig.

Men denkt dat oestrogeen, of 'vrouwelijke' hormonen alleen maar slecht zijn voor de man. Maar ze zorgen niet alleen voor vocht, vet, maar ook voor smering van je gewrichten bijvoorbeeld. En niet onbelangrijk, het deel dat zorgt voor libido is ook deels afhankelijk van oestrogeen voor activatie. neem je nu al die oestrogeen weg met 4 pillen aromatase remmer dan wordt de beschikbare hoeveelheid oestrogeen te laag om goede activatie te geven. Gevolg: je hebt nul, nul zin in coïtus. De testo booster houdt je lichaam voor de gek. Oestrogeen zet om vanuit testo, maar die omzetten wordt gedwarsboomd. Je lichaam denkt dus: er is niet genoeg grondstof, dus de testo productie gaat omhoog.

Ja dat verhaal met gyno zou kunnen, moet ik me eens in gaan verdiepen. Maar veel mensen zien vet aan voor gyno. En wat krijg je als je veel meer gaat vreten voor je kuur? Vet ja. Er is ook iemand die zijn gyno in 6 dagen totaal zag verdwijnen.

Met epi win je max 4kg en ik heb een keer gelezen iemand 6, en houd je misschien 75% ofzo na je kuur. Dat is best aardig, maar 'echte' anabolen kunnen je veel meer opleveren in 1 kuur, en dan heb ik het niet over d-bol. In die zin schaar ik epi niet bij de 'echte' anabolen omdat het in resultaat nog relatief mild is met andere kuurtjes.

Speelgoed is het zeker niet, want het werkt!. Helaas wordt alles wat werkt verboden, en alles wat niet werkt zo de hemel ingeprezen dat men er weet ik wat voor vraagt in de sups shops.
Maar als je je een beetje houdt aan de schema's die je vindt op dit forum kan er niet heel veel mis gaan. En dat kan met d-bol wel gebeuren als je er toevallig aan zou kunnen komen. Dat vind ik echt geen speelgoed. Ik snap ook niet dat iedereen dat spul altijd maar noemt. Volgens mij alleen omdat Arnie er ook op zat.

Laatst bewerkt:
.

Met epi win je max 4kg en ik heb een keer gelezen iemand 6, en houd je misschien 75% ofzo na je kuur. Dat is best aardig, maar 'echte' anabolen kunnen je veel meer opleveren in 1 kuur, en dan heb ik het niet over d-bol. In die zin schaar ik epi niet bij de 'echte' anabolen omdat het in resultaat nog relatief mild is met andere kuurtjes.

weet je wel wat echte anabolen zijn dan?

4 tot 6 kilo zonder al te veel vochtoename is voor een only kuur een zeer nette winst, dit is omgeveer dezelfde winst als met "echte aas stand alone""

ik zelf ben al blij met een paar kilo puure massa hier op dbb gooien ze met kilo"s
waarvan nog minder dan de helft echte beef is

het punt is als je met injects werkt en je meer dan 1 middel pakt ,kun je langer kan kuren en meer prikkels kan geven door verschillende middelen te gebruiken. dus meer kilo""s en groei

als ik de logs zo lees ben ik er bijna van overtuigt stel dat je even de lever/gezondheid buiten sprake laat. dat als je 12 weken met 3 verschillende ph kuurt dat je ook best 12 kilo kan aankomen.

Imo is het onzin om een leverreiniger te gebruiken tijdens de kuur en helemaal voor de kuur.

Terug
Naar boven