XXL Nutrition

Is dit een goede kuur? zit veel variatie in maar ook tegenstrijdigheden denk ik?

hummel003

Dutch Bodybuilder
Waardering
48
Lengte
1m81
Massa
92kg
week 1: 4 tabs naposim/dag
3 ml tren/ week

week 2 : 6 tabs naposim/dag
3 ml tren/ week

week 3: 6 tabs naposim/dag
4,5 ml tren/ week

week 4: 6 tabs nap/dag
1 ml sustanol/week
4ml primo per week

week 5
1 ml sustanol/week
4ml primo per week

week 6:
1 ml sustanol/week
4ml primo per week

week 7 : 50 mg winstrol (spuit)
week 8: 50 mg winstrol (spuit)
week 9: 50 mg winstrol (spuit)

Ik zou sws een klein beetje (125mg) test erbij laten lopen. En 4,5 ml tren, poeh das 900mg! Kvind het een beetje overdone.. En weet je zeker dat je winstrol wilt injecteren, om de dag injecteren op waterbasis is geen pretje. Heb het ook gedaan :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
daar nog testo bijnemen?
en welke en hoeveel en in welke weken?
en winstrol wil ik spuiten zetten ja, kheb eens tabs genomen, maar vind de spuiten beter

Belachelijk kuur, is niks van te maken

Wat wil je precies bereiken? Naposim is gewoon dianbol toch? Wil je nou een cutkuurtje of bulk? Lijkt me dat je meer een cutkuurtje wilt, dan zou ik die naposim weglaten. Bijvoorbeeld zoiets.

1-10 test 250mg
1-10 primo 400mg
1-8 tren 200mg
6-10 winny 50mg ed

6ml per week spuit je dan. en winny zou ik gewoon op tabs houden, maar dat moet je zelf weten.

nakuren met arofixen

ik wil zoiets er tussenin, kwil een beetje droge massa bijkomen. Kmoet geen 12 kg bijkomen maar ook niet superdroog staan

Gaat echt nergens over...waarom zou je zoiets ooit doen?

waarom zou ik wat doen?

ik wil zoiets er tussenin, kwil een beetje droge massa bijkomen. Kmoet geen 12 kg bijkomen maar ook niet superdroog staan

Wat waren je vorige kuren? Kan me niet voorstellen met dit kuurvoorstel dat je dit als eerste kuurtje wilde gaan doen eigenlijk...

kheb er 2 gedaan, maar zijn al te lang geleden, ik weet niet meer juist wat er allemaal inzat. Maar omdat ik het ook zo een wir war van producten vond, heb ik het hier even gepost. Deze persoon vertelde mij dat je in een kuur moet afwisselen van producten ipv 8 weken hetzelfde...
ik ken er echt niet genoeg van om te weten wie ik moet geloven

Slaat echt alles dit :') 3 weken testo, tren en primo zetten (die pas goed werken na 4-5 welen vanwege enanthaat ester en dan ook nog eerst dianabol nemen om lekker op te blazen voor je aan de test/primo begint.

Weet niet wat ik meer sneu vind, dat je kuurt met dit gehalte aan kennis of dit voorstel zelf.

Ik denk dat die persoon die je dit vertelde, ook maar eens mag vragen om zich beter te gaan inlezen. Zulke "vrienden" zorgen er dus voor dat mensen maar wat doen zonder te weten wat het echt doet. Maar goed, als je echt serieus wilt gaan kuren zet gewoon Test en wat erbij primo of tren of mast of winstrol... als je droge massa wilt aanzetten. Je kunt uiteraard ook combineren met meerdere, maar niet op de manier zoals jij voorstelde.

kheb er 2 gedaan, maar zijn al te lang geleden, ik weet niet meer juist wat er allemaal inzat. Maar omdat ik het ook zo een wir war van producten vond, heb ik het hier even gepost. Deze persoon vertelde mij dat je in een kuur moet afwisselen van producten ipv 8 weken hetzelfde...
ik ken er echt niet genoeg van om te weten wie ik moet geloven

Die persoon is een r*tard en weet niet waarover hij spreekt. De kuur die jij hebt opgegeven is opgesteld met een kleutermentaliteit van "hoe meer producten, hoe harder je gaat".

Bull-shit.

Hou het simpel:

1-12 500mg test-e
1-10 Deca/tren/primo (12)/bold (12)

En eventueel kickstart winny/dbol naargelang van wat je doelen zijn en hoeveel ervaring je hebt.
.
15-18 Nolvadex als nakuur.

Scheelt je iig een hoop producten dat je moet kopen.

ok merci voor de uitleg mensen

Terug
Naar boven