dsdiablo
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 29%
Hallo mensen ik ben hier nieuw en heb natuurlijk wat vragen.
Zal mij eerst even voorstellen.
Ben een jongeman van 34 jaar.
Doe niet veel aan kracht training maar train wel 3 keer in de week muaythai en mixfight. 2 keer in de ochtend combineer ik mijn sport met een beetje kracht training. Ik ben gek op eten dus houd verder geen rekening met eten
. Mijn gewicht is 103 kg en ben 1.82 ongeveer.
Zo dat ben ik in het kort en nu naar mijn vragen.
Ik heb vorig jaar een kuur genomen van deca en test van Gs.
Ben toen iets zwaarder geworden rond 5kg maar was totaal niet tevreden met het eind resultaat. Je zag wel iets verandering in mijn figuur maar had er meer van verwacht...misschien toch iets groter.
Ik ga nu aan een 2de kuur beginnen. Mij is voorgelegd door een vriend om te gebruiken:
sustanon 2 maal per week 1 mg
Boldenone 3 maal per week 1 mg
Trenbolne 2 maal per week 1 mg
Deze 3 ga ik voor 9 weken gebruiken
En als laatse oral oxymetholone 50 mg 1 maal per dag met een max van 30 dagen.
Mijn doel is sterk worden voor het worstel werk en voor het muaythai harder en toch wat massa erbij.
Wat denken jullie van deze combi?
Zeg er wel bij ik ga mijn patroon niet veranderen betreft eten en sporten.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Dsdiablo
Zal mij eerst even voorstellen.
Ben een jongeman van 34 jaar.
Doe niet veel aan kracht training maar train wel 3 keer in de week muaythai en mixfight. 2 keer in de ochtend combineer ik mijn sport met een beetje kracht training. Ik ben gek op eten dus houd verder geen rekening met eten
. Mijn gewicht is 103 kg en ben 1.82 ongeveer.Zo dat ben ik in het kort en nu naar mijn vragen.
Ik heb vorig jaar een kuur genomen van deca en test van Gs.
Ben toen iets zwaarder geworden rond 5kg maar was totaal niet tevreden met het eind resultaat. Je zag wel iets verandering in mijn figuur maar had er meer van verwacht...misschien toch iets groter.
Ik ga nu aan een 2de kuur beginnen. Mij is voorgelegd door een vriend om te gebruiken:
sustanon 2 maal per week 1 mg
Boldenone 3 maal per week 1 mg
Trenbolne 2 maal per week 1 mg
Deze 3 ga ik voor 9 weken gebruiken
En als laatse oral oxymetholone 50 mg 1 maal per dag met een max van 30 dagen.
Mijn doel is sterk worden voor het worstel werk en voor het muaythai harder en toch wat massa erbij.
Wat denken jullie van deze combi?
Zeg er wel bij ik ga mijn patroon niet veranderen betreft eten en sporten.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Dsdiablo