MuscleMeat

Is dit een goeie kuur?

dsdiablo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
103kg
Vetpercentage
29%
Hallo mensen ik ben hier nieuw en heb natuurlijk wat vragen.
Zal mij eerst even voorstellen.
Ben een jongeman van 34 jaar.
Doe niet veel aan kracht training maar train wel 3 keer in de week muaythai en mixfight. 2 keer in de ochtend combineer ik mijn sport met een beetje kracht training. Ik ben gek op eten dus houd verder geen rekening met eten :rolleyes:. Mijn gewicht is 103 kg en ben 1.82 ongeveer.

Zo dat ben ik in het kort en nu naar mijn vragen.
Ik heb vorig jaar een kuur genomen van deca en test van Gs.
Ben toen iets zwaarder geworden rond 5kg maar was totaal niet tevreden met het eind resultaat. Je zag wel iets verandering in mijn figuur maar had er meer van verwacht...misschien toch iets groter.

Ik ga nu aan een 2de kuur beginnen. Mij is voorgelegd door een vriend om te gebruiken:

sustanon 2 maal per week 1 mg
Boldenone 3 maal per week 1 mg
Trenbolne 2 maal per week 1 mg
Deze 3 ga ik voor 9 weken gebruiken

En als laatse oral oxymetholone 50 mg 1 maal per dag met een max van 30 dagen.

Mijn doel is sterk worden voor het worstel werk en voor het muaythai harder en toch wat massa erbij.

Wat denken jullie van deze combi?
Zeg er wel bij ik ga mijn patroon niet veranderen betreft eten en sporten.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Dsdiablo

Je zit in de vrouwensectie kerel.

Ach eigenlijk is er van alles fout, toppunt is toch wel dat je niet veel aan krachttraining doet en dan teleurgesteld bent dat een kuur niet veel voor je hebt gedaan.

Sowieso is het te zot voor woorden om te kuren als je er niet veel aan doet.

Je geeft aan niks te willen veranderen, nou...succes er dan mee hè

Hmmm... ik heb geen verstand van AAS, maar wel dat het niet bij de vrouwensectie speciaal hoort. Verder denk ik dat je hier niet veel verder gaat komen. Wel veel succes gewenst!

1: ik hoop dat je vetpercentage een grapje is?
2: wat verwacht je? dat je een uber fysiek krijgt door een kuurtje
3: boldenone 9 weken = weggegooid geld

4: voor jou doel zijn er andere en betere middelen als het gaat om kracht
"oxymetholon">oxy-sustanon-"Trenbolone">tren, denk dat je wel een serieuze pomp gaat krijgen, iets dat je niet wil tijdens gevechtsport

Doe niet veel aan kracht training maar train wel 3 keer in de week muaythai en mixfight. 2 keer in de ochtend combineer ik mijn sport met een beetje kracht training. Ik ben gek op eten dus houd verder geen rekening met eten :rolleyes:. Mijn gewicht is 103 kg en ben 1.82 ongeveer.

Ik heb vorig jaar een kuur genomen van deca-durabolin>deca en test van Gs.
Ben toen iets zwaarder geworden rond 5kg maar was totaal niet tevreden met het eind resultaat. Je zag wel iets verandering in mijn figuur maar had er meer van verwacht...misschien toch iets groter.

Ik ga nu aan een 2de kuur beginnen. Mij is voorgelegd door een vriend om te gebruiken:

Mijn doel is sterk worden voor het worstel werk en voor het muaythai harder en toch wat massa erbij.

Dsdiablo

ik denk dat je ml bedoelt,en ik raad je kuren af ,met jou
instelling ten opzichte van eten en sporten,suc6

Ik heb vorig jaar een kuur genomen van deca-durabolin>deca en test van Gs.

Dsdiablo

Hoi Ds,

Meestal is het zo dat jongens die gaan kuren al jaren van keiharde training achter de rug hebben,minstens 3jr,minimaal 5x in de week,zwaar en intensief trainen,en een goed voedingsschema.
Als ze dan gaan kuren,gaan ze nog harder trainen dan ze al deden en nog meer SCHOON eten,zeg 5000cal of meer.
Dan halen ze met zo'n kuur,met beetje geluk 8/10kilo massa binnen waar ze er weer 3 tot 5 van moeten inleveren na de kuur.
En keihard blijven trainen en eten om het te behouden.
Kortom,wat jij beschrijft is geld weggooien en nog slecht voor je gezondheid ook.Die 29% word waarschijnlijk 31% of nog meer,kracht krijg je wel iets bij,maar vv massa niks,als je niet keihard traint.
Je moet opbouwen en dat begint bij 3x in de week pas,minder is onderhoud.
Ikzelf ben 36jr en kuur ook,maar het gaat zo langzaam en je moet er zo keihard voor werken,je krijgt geen gram kado,ja vet dat wel.
Dus als je liever vechtsport doet,ga dan niet kuren,je word alleen maar dikker en zwaarder en dat zit je alleen maar in de weg,vvm toename zal minimaal zijn en als je stopt is dat beetje ook weer weg,echt zinloos dus.
Succes

hou jij het maar lekker bij oral kuurtje winny
maar liever doe geen aas. het is gewoon niet voor je weggelegd je komt bedrogen uit

Mensen met obesitas moeten niet kuren. Een vetpercentage van 29% is ongezond

Als je eerst ff cut naar 12%, dan praten we verder.

3x per week vechtsport.. en " 2 x per week Trenbolone" ... "Super" combo.. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ja zag net dat ik in de verkeerde sectie zit...stom maar goed.
Ik heb even de vet percentage meting erbij gepakt en sorry heb het verkeerde door gegeven.
De meting geeft aan Fat mass 5.6- 17.3 kg
Bmi zit op 31.8.
Ik geef aan niets te doen met eten was ook wel een beetje overdreven.
Ik let wel op mijn eten maar niet zo erg dat ik hele levens sT daarvoor verander.
Ik eet wel 3 soms 4 verkeer per dag en je weet ook wel voor iemand die dit serieuser op pakt het te weinig is. Kunnen jullie mij ook vertellen over de kuur wat er als eindresultaat zou moeten zijn of is dat moeilijk aan tegeven?

Alvast bedankt

je wilt massa in een vechtsport ? tsja dat is toch 1 ding wat je wilt vermijden in ieder geval dikke massa wil je toch niet hebben lijkt me.

verder 1 ml 250 mg deca en 250 mg test zou voor een vechtsporter genoeg wezen voor 12 weken ofzo, winstrol lijkt ook populair te wezen als ik die berichten van de ufc moet geloven

Je hebt m'n eerste post toch gelezen?

Alles is fout aan deze kuur..de middellen, de duur en het doel van je kuur.

Ik adviseer je om je goed in te lezen, gebruik de search..staan genoeg kuurtjes ook voor vechtsporters op.

Kom dan zelf met een goed voorstel en dan zal menigeen bereid zijn je kuur verder te verfijnen.

Hier is geen beginnen aan en zouden we je alles voor moeten kauwen, dat doen we niet en daar zou je ook niet bij gebaat zijn.

Succes..

Terug
Naar boven