MuscleMeat

Is dit lethal of kan ik er rustig aan beginnen ?

das een duur potje suiker!

Ik denk wel dat het lethal is. En dan in de zin van een overdosis suiker ..

• Topic Starter Topic Starter
Nou nou nou :) is weer even gefixt hoor. Terug gegaan naar de Tuinen beste winkel van Zeist ahum.. enne 2 potjes (tis de aanbieding) schone crea-bea gekregen.
De whey eiwit zou ik nooit kopen voor de volle prijs maar ik ben niet anders gewend dan rond de €40 uit te geven voor een pot van 2kg dus in mijn ogen niet duur.
Voor de rest over Tuinen gesproken kom ik daar vooral voor de zeepjes want ik wil wel zachte handjes hebben.

Vind dat je de overgang van creatine naar eiwitten erg soepel maakt. En hoeveel gram crea wil jij nemen per dag voordat t je lever en nieren schaadt..?
2.2kg voor 45 euro is fakking duur vriend, beter bestel je op Internet, daar zit je zonder aanbieding mrt gemak 50% goeikoper.

Nou nou nou :) is weer even gefixt hoor. Terug gegaan naar de Tuinen beste winkel van Zeist ahum.. enne 2 potjes (tis de aanbieding) schone crea-bea gekregen.
De whey eiwit zou ik nooit kopen voor de volle prijs maar ik ben niet anders gewend dan rond de €40 uit te geven voor een pot van 2kg dus in mijn ogen niet duur.
Voor de rest over Tuinen gesproken kom ik daar vooral voor de zeepjes want ik wil wel zachte handjes hebben.

Is ook niet helemaal waar dat je 2.2kg voor de helft van 45 euro kan krijgen. BnF is 35 euro voor zo'n pot en xxl 45 geloof ik. Je kan het uiteraard goedkoper krijgen als heel veel tegelijk koopt maar dan heb je het ook niet meer over een pot van 2.2kg

Terug
Naar boven