AndroidHealthClinic

Is dit mogelijk?

Orbiter

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Hey, zoals je aan m'n postcount kunt zien ben ik net nieuw hier, en ik betwijfel of ik dit wel in het juiste subforum plaats.. Zoniet, mijn excuses.

In ieder geval, ik heb in mn leven veel gesport (voetbal, basketbal, karate) maar nog nooit iets in de richting van fitness/krachttraining. nu heb ik me vorige week bij de plaatselijke sportschool ingeschreven. waarom? ik probeer al jaren wat aan te komen maar het lukt maar niet, en ik ben die dunne shit inmiddels meer dan zat. vetpercentage gemeten : 8%, niet veel dus. ik ben 18 jaar, 1.89 m lang en ik weeg niet meer dan een schrale 72 kilogram. nu heb ik een foto van mezelf van vorige week en een foto van iets dat soortvan mijn doel is. mijn vraag is eigenlijk of dit wel realistisch is? ook vanwege mijn smalle bouw? ik ben erg gedreven en ik besef wel dat dit niet iets is dat je in een paar maandjes bereikt.

2mga6j8.jpg

Laatst bewerkt:
Perfect frame hiervoor...

Tuurlijk is dat mogelijk mits je een goed trainings en voedingsschema heb.

wel haalbaar!

• Topic Starter Topic Starter

Echt? of is dat sarcastisch:o want die gast op die foto heeft denk ik toch wel een wat bredere bouw of niet?

en @ ruud:
Tja, zo een instructeur op de sportschool heeft een trainingsschema voor me gemaakt, en ik ga 4x per week trainen. Of het een goed schema is, dat weet ik niet. en wat voeding betreft, ik moet denk ik wel flink wat meer gaan eten wat ik best moeilijk vind, maar moet lukken.

Zoals Snakeman als zegt: Perfect frame.

anything is possible... maar zal inderdaad niet op een paar maandjes lukken :)
trainen, vreten & slapen :p

Echt? of is dat sarcastisch:o want die gast op die foto heeft denk ik toch wel een wat bredere bouw of niet?

en @ ruud:
Tja, zo een instructeur op de sportschool heeft een trainingsschema voor me gemaakt, en ik ga 4x per week trainen. Of het een goed schema is, dat weet ik niet. en wat voeding betreft, ik moet denk ik wel flink wat meer gaan eten wat ik best moeilijk vind, maar moet lukken.

Moet je even in de sectie voeding kijken en dan beetje lezen wat je het beste kunt eten en dan een schema maken en daar posten dan krijg je wat aanwijzingen en dan komt het wel goed :)

Begin maar met 5 boterhammen met kipfilet en 5 met pindakaas en veel melk :P En savonds een bak kwark van 500 gram.

• Topic Starter Topic Starter
Moet je even in de sectie voeding kijken en dan beetje lezen wat je het beste kunt eten en dan een schema maken en daar posten dan krijg je wat aanwijzingen en dan komt het wel goed :)

Begin maar met 5 boterhammen met kipfilet en 5 met pindakaas en veel melk :P En savonds een bak kwark van 500 gram.

Heb zojuist even in de voedingssectie rondgekeken en ben een paar heel nuttige tips tegengekomen, ik moet mn voedingspatroon echt om gaan gooien.

en bedankt voor alle reacties! erg motiverend om te horen dat het volgens jullie wel haalbaar is :D

ja wel haalbaar. maar hoe denk je het te gaan halen? en vooral... hoelang wil je hier voor besteden?

Dit gaat je jaren kosten vriend:)

Iets dat natuurlijk geen probleem hoeft te zijn, maar als je verwachtingen hebt dat zoiets binnen een jaar kan, dan kan het je nog wel is vies tegenvallen:)

Je hebt (redelijk) goeie bouw zo te zien,
lekker gaan trainen en vreten dan zal je nog verbaasd zijn van de resultaten

Alles is mogelijk :) Hangt helemaal van jezelf af.
Succes met je doel, en vergeet niet dat voeding de sleutel is voor een goed fysiek!

natural bijna niet haalbaar maar suc6

Tuurlijk is dit mogelijk maar verwacht zeker niet te snel resultaat. Lees de stickies eens door en post dan gauw je schema's (voeding en training).

Buiten je iets smallere schouders heb je idd een goed frame om mee te werken.
Post je trainingsschema eens in het juiste subforum en dan kan er op beoordeeld worden.
Zelfde voor je voedingsschema. Als je dan nog voldoende geduld hebt en consistent goed door blijft trainen/ eten is dit over x aantal jaren mogelijk. (Hoewel die kerel wel extreem droog staat).

haha het viel me (toen ik de reacties las) op dat nog niemand iets vergelijkbaars had gepost.

Waarom zou dit nou naturel (bijna) niet haalbaar zijn...???

Qua massa heel goed haalbaar. Alleen de extreem goede spierkwaliteit in combinatie met droogheid en proportie maakt het een anabolenfysiek naar mijn idee. Het kan zijn dat door juist gebruik van licht dit beeld vertekend, maar dit lijkt me naturel voor een minderheid weggelegd in ieder geval. Of je zou al zo dedicated moeten zijn dat werk en school weggelaten worden? Discuss.. :)

Qua massa heel goed haalbaar. Alleen de extreem goede spierkwaliteit in combinatie met droogheid en proportie maakt het een anabolenfysiek naar mijn idee. Het kan zijn dat door juist gebruik van licht dit beeld vertekend, maar dit lijkt me naturel voor een minderheid weggelegd in ieder geval. Of je zou al zo dedicated moeten zijn dat werk en school weggelaten worden? Discuss.. :)

+1, maar het ecto-achtige frame is bij de TS nagenoeg hetzelfde als op de desbetreffende foto. Zou zo een before/after foto kunnen zijn, zelfs de sleutelbeenderen gelijken belachelijk veel...

Ja hoor ben er zelf mee bezig :cool:

Ik doelde ook niet direct op de persoon zelf op het rechter plaatje. Zou heel goed kunnen dat dit niet naturel is. Spierkwaliteit is idd zeer goed.
Maar om nu meteen te zeggen dat een soortgelijk fysiek naturel niet of nauwelijks haalbaar is, vind ik echt overdreven.

Natuurlijk is niet elk streeffysiek naturel te behalen en soms moet je gewoon realistisch zijn daarover. Maar om nu bij elk goed streeffysiek een stempel te drukken dat het naturel niet haalbaar is...
Ik heb zelf niet veel recht van spreken, maar naturel kun je denk ik veel meer bereiken dan velen denken/beweren (Kale, G-men Mister10.. zijn enkele voorbeelden).
Mocht een fysiek twijvelachtig zijn (naturel of niet naturel haalbaar), dan kun je voor jezelf toch op zijn minst het doel hebben om dit fysiek naturel te behalen?

Terug
Naar boven