XXL Nutrition

Is dit mogelijk?

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet kennelijk veel niet veel van anabolen, ik dacht dat anabolen alleen voor zo een lichaam waren:
bodybuilder_b-IMG_0017.jpg

Maar jullie zullen het wel beter weten :p

En ja ik besef wel dat dit heel veel tijd en toewijding gaat vergen, maar ik zie het behalen ervan niet als een vervelende taak ofzo, ik denk dat ik er juist plezier in zal hebben om langzaam maar zeker steeds dichter bij m'n doel te komen. ik ben al blij dat het volgens jullie uberhaupt mogelijk is al is het niet makkelijk, en dat ik er blijkbaar wel een goed frame voor heb:)

Lijkt me naturel ook nauwelijks haalbaar, die kerel heeft heeeel waarchijnlijk gekuurd.

+1, maar het ecto-achtige frame is bij de TS nagenoeg hetzelfde als op de desbetreffende foto. Zou zo een before/after foto kunnen zijn, zelfs de sleutelbeenderen gelijken belachelijk veel...

Ja klopt, toen ik het topic opende zag ik ook al meteen een gelijkenis. Alsof het een brute before/after pic is. :p

Ik doelde ook niet direct op de persoon zelf op het rechter plaatje. Zou heel goed kunnen dat dit niet naturel is. Spierkwaliteit is idd zeer goed.
Maar om nu meteen te zeggen dat een soortgelijk fysiek naturel niet of nauwelijks haalbaar is, vind ik echt overdreven.

Natuurlijk is niet elk streeffysiek naturel te behalen en soms moet je gewoon realistisch zijn daarover. Maar om nu bij elk goed streeffysiek een stempel te drukken dat het naturel niet haalbaar is...
Ik heb zelf niet veel recht van spreken, maar naturel kun je denk ik veel meer bereiken dan velen denken/beweren (Kale, G-men Mister10.. zijn enkele voorbeelden).
Mocht een fysiek twijvelachtig zijn (naturel of niet naturel haalbaar), dan kun je voor jezelf toch op zijn minst het doel hebben om dit fysiek naturel te behalen?

Ja precies, ik snap je punt. maar het fysiek van Kale, G-men of Mister10 zijn ook van een heel andere orde. De foto zoals getoond door TS is maar een schraal mannetje met een hoop kwaliteitsmassa. Je ziet toch een wezenlijk verschil tussen hun en dit fysiek. Persoonlijk ga ik liever voor een van hun fysieken als dit superdude lichaam, alhoewel ik zulke fysieken ook zeker goed vindt. :D

als je echt enorm gemotiveerd bent op elk vlak, kan je dit met jou bouw volgens mij toch zeker benaderen in 2 jaar.

dit fysiek is zeker te behalen, alleen is de definitie en droogheid van deze gozer wel enorm goed. het is nog de vraag of jou dat ook lukt. maar de massa is zeker te halen. vraagt energie en toewijding maar dat is nou eenmaal nodig in deze sport;)

Jep zeker mogelijk.

onmogelijk want hier op dbb heeft niemand dit dus dan kan hem gewoon simpel weg niet...

onmogelijk want hier op dbb heeft niemand dit dus dan kan hem gewoon simpel weg niet...

Fysiek vind ik veel weg hebben van Greg Sampaio, echt zo'n underwear model fysiek. Over het algemeen zijn dergelijke fysieken toch wel behaald met hormonale ondersteuning lijkt me zo. Ik ben in ieder geval nog geen dergelijke naturals tegengekomen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, de meningen zijn blijkbaar nogal verdeeld hierover. Ik denk dat er maar 1 manier is om erachter te komen of dit wel of niet naturel haalbaar is en dat is gewoon keihard trainen in combinatie met goede voeding en dan zal de tijd het leren:D en dat plaatje was gewoon een referentie, mijn streven is iets in die richting, niet exact hetzelfe. denk ik.

Fysiek vind ik veel weg hebben van Greg Sampaio, echt zo'n underwear model fysiek. Over het algemeen zijn dergelijke fysieken toch wel behaald met hormonale ondersteuning lijkt me zo. Ik ben in ieder geval nog geen dergelijke naturals tegengekomen ;)

ach het is wel mogelijk natural maar ik d8 laat ik de eerste maar zijn die zegt '' het is niet mogelijk anders hadden meer mensen op dbb het wel''
en ik denk zelf dat greg nog een stuk buffer is als hem, tis geen slecht fysiek maar denk als hij een shirtje aan heeft dat je maar amper kan zien dat ie traint.. maar het kan zijn dat ik een beetje bigorexia heb ik vind mezelf namelijk ok helemaal nie buff

naar mijn mening is dit niet haalbaar, de extreme droogheid en spierkwaliteit maken dit idd een anabolenfysiek zoals al gezegd is.

...als je hard werkt kan je zeker wel iets ongeveer zo bereiken, dus succes ermee

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

jemig, die gast is echt foeilelijk geworden.
wjz...

Is weer zo'n moeilijk questie.

Zo'n fysiek is denk ik iets wat iedere naturel wel wil behalen. En de massa is volgens mij ook haalbaar. Het probleem zit hem dat ''wij'' in de cut wss teveel spiermassa zullen verliezen. Terwijl je met AAS veel beter je spiermassa kan behouden in de cut.

Goede progressie..

O.T.

Zelf de massa behalen? Geen prob.
Zo droog komen? Naturel = moeilijk..
ken en spreek vaak een BB die zn massa clean naturel heeft opgebouwd..
Enkel voor het cutten naar Wedstrijdniveau heeft hij gekuurd.. Wat imo nog steeds naturel is.. Hij heeft alle massa zelf aangezet..

Terug
Naar boven