MuscleMeat

Is dit mogelijk?

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Goede progressie..

O.T.

Zelf de massa behalen? Geen prob.
Zo droog komen? Naturel = moeilijk..
ken en spreek vaak een BB die zn massa clean naturel heeft opgebouwd..
Enkel voor het cutten naar Wedstrijdniveau heeft hij gekuurd.. Wat imo nog steeds naturel is.. Hij heeft alle massa zelf aangezet..

lol nee dat is niet naturel meer kuur is een kuur

Dit is weer zo'n fysiek wat moeilijker haalbaar is dan hoe het hier verteld wordt.

Hmm, de meningen zijn blijkbaar nogal verdeeld hierover. Ik denk dat er maar 1 manier is om erachter te komen of dit wel of niet naturel haalbaar is en dat is gewoon keihard trainen in combinatie met goede voeding en dan zal de tijd het leren:D en dat plaatje was gewoon een referentie, mijn streven is iets in die richting, niet exact hetzelfe. denk ik.

Dat is de goede instelling, gewoon ervoor gaan en kijken hoe ver je komt. Succes!

ken en spreek vaak een BB die zn massa clean naturel heeft opgebouwd..
Enkel voor het cutten naar Wedstrijdniveau heeft hij gekuurd.. Wat imo nog steeds naturel is.. Hij heeft alle massa zelf aangezet..

Ik snap je punt, maar om hem dan maar natural te noemen slaat natuurlijk nergens op.

Dat is de goede instelling, gewoon ervoor gaan en kijken hoe ver je komt. Succes!

Ik snap je punt, maar om hem dan maar natural te noemen slaat natuurlijk nergens op.

True.. maar imo heeft hij niet met behulp van een kuur massa aangezet.. Het is eigen kwaliteitsmassa..
Hij heeft enkel een hulpmiddel gebruikt om zijn vet te verliezen en wss ook zijn spier te behouden..

True.. maar imo heeft hij niet met behulp van een kuur massa aangezet.. Het is eigen kwaliteitsmassa..
Hij heeft enkel een hulpmiddel gebruikt om zijn vet te verliezen en wss ook zijn spier te behouden..

Dat zei Arnold ook altijd btw, is hij dan ook naturel?

Idd toen ik de fotos zag dacht ik dat het een before after pic was

discipline daar draait het om!

Zoals ik net al zei, ik snap helemaal wat je bedoelt, maar je kan zo iemand onmogelijk meer natural noemen. Dat hij de massa zonder hulpmiddelen heeft opgebouwd, verandert daar niks aan.

Twijfelgeval maar er zal ook wel een mooie portie uurtjes aan photosoep zijn in gegaan.
Niet zo veel op zo'n plaatjes afgaan.
Maar iets in die richting is mogelijk, niet na een paar maanden maar pak maar meer dan een jaar.

dat is ook mijn streef doel,alleen een maatje kleiner .naturel is dit niet haalbaar...

2jaar goed traine en je hebt zo een lichaam

Dit is weer zo'n fysiek wat moeilijker haalbaar is dan hoe het hier verteld wordt.

helemaal mee eens, ook beter voor de topic starter te weten dat dit niet ook niet binnen 4 jaar te halen is als je je niet volspuit. owja en zelf als spuit je je vol is het nog een goede prestatie als je er zo na 4 jaar uitziet

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

dat is ook mijn streef doel,alleen een maatje kleiner .naturel is dit niet haalbaar...

2jaar goed traine en je hebt zo een lichaam

ga een log bijhouden man:p ik ben echt benieuwd hoe je er na 2 jaar uitziet

Ik vind dit nog best wel ecto eigenlijk:roflol:

Brutale conclusie. Heb ik dit verteld dan? Maar dit is absoluut geen ecto.

Dit was een algemene conclusie voor dit topic en niet per se aan jouw adres. Zo droog en die hoeveelheid massa is prima te halen zonder te kuren. Deze gast zal vast wat gebruikt hebben, maar dat wil niet zeggen dat dit niet haalbaar is. Mensen hier grijpen te snel naar de spuit vind ik omdat ze geen idee hebben wat er maximaal naturel uit je lichaam te halen is, maar dat is ieder zijn eigen beslissing.

Dit was een algemene conclusie voor dit topic en niet per se aan jouw adres. Zo droog en die hoeveelheid massa is prima te halen zonder te kuren. Deze gast zal vast wat gebruikt hebben, maar dat wil niet zeggen dat dit niet haalbaar is. Mensen hier grijpen te snel naar de spuit vind ik omdat ze geen idee hebben wat er maximaal naturel uit je lichaam te halen is, maar dat is ieder zijn eigen beslissing.

Mee eens.

Maar om dit nou ecto te noemen.. Er zijn maar weinig mensen op dbb die net zo veel massa als die gast hebben.

Nou, kijk, als je het vergelijkt met deze mannen:
(zij zijn allen naturel, bevestigd)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die 2de das Kane Sumabat is inmiddels al in de 40 geloof ik is 178 bij 85 kg en gruwelijk ripped moet tog wel natural te doen zijn vraag me eige wel af hoe hij er zo bij droog bij blijft staan..

Terug
Naar boven