MuscleMeat

Is dit naturel?

Zo boeiend fysiek is het niet. Als ie wat gebruikt heeft had ie het beter goed kunnen doen.
Maar denk dat ie naturel is.

Kan makkelijk naturel.

Ja natuurlijk is dat naturel. Anders is het gewoon een domme k*t. Er zijn wel veel domme k*tten.. Kijk goed naar z'n hoofd en oordeel zelf.

• Topic Starter Topic Starter
Nee niet boeiend, maar check zijn vordering na 4 jaar... Kijk hoe die er dan bij staat:P What do you think now;)?

Wat mij betreft naturel vindt het geen interresant fysiek :P

als dit al niet eens naturel te behalen is :roflol:

Nou als we hiervoor al topics gaan aanmaken.

Dit is zoiezo naturel is niks. Dat filmpje van transformatie 2 denk ik niet. Het verschil tussen einde van eerste filmpje en begin tweede filmpje is fkkn veel

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat bedoelde ik... De eerste oké. Maar check zn transformation part 3. Toch beste vooruitgang dacht ik zo:P

Idd. Laat hem er nog eens 20KG bij vreten. Als dit zijn progressie is over 4 jaar dan doet ie t niet helemaal goed volgens mij.

Wat maakt het uit, sws het is allemaal leuk en aardig. Je weet nooit hoe de progressie bij jezelf gaat verlopen en hoe je fysiek gaat ontwikkelen...

het resultaat mag er zijn.
weet iemand welk nummer hij in die eerste video heeft gebruikt?

Inderdaad niet echt ground breaking..maar wel netjes...

Laatst bewerkt:
Mensen die biceps curls doen met een belt om neem ik toch al niet serieus.

volgens mij vergat hij wel te deadliften in die periode? rug ontwikkeling had volgens mij wel een stuk beter gekund

Transformation III is wel verdomd nice. Volgens mij wel iemand die er echt volledig voor leeft. Lijkt me dan misschien net haalbaar naturel. Wss isdie wel niet naturel iig, maakt ook allemaal niet zoveel uit. Als je er zo strikt voor leeft dan is die extra stap niet zo erg imo.

Terug
Naar boven