- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Welke howmoow noemt zn piet nou leutertje wtfWelke f**got noemt zn leuter(tje) nou piet?
Wtf kerel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke howmoow noemt zn piet nou leutertje wtfWelke f**got noemt zn leuter(tje) nou piet?
Wtf kerel

beste mensen,
is het waar dat je van anabolen een kleinere piet krijgt ?
zo ja, wil ik er zelfs niet aan beginnen.
bedankt voor de reacties
Weer iemand aan de anabolen geholpenWeet je, ik voel me simpel vandaag dus zal ik op deze belachelijke vraag eens een zo serieus mogelijk antwoord geven.
Je lul krimpt niet maar je ballen kunnen wel tijdelijk krimpen omdat deze tijdelijk minder/geen test meer aanmaken. Na anabolengebruik zullen je ballen terug op normaal formaat komen.
Als vervolgens na verloop van tijd en na een aantal kuurtjes, je lichaam groter en gespierder wordt dan zal je lul kleiner lijken in vergelijking met de rest van je lichaam omdat je lichaam dan groter en gespierder geworden is dan vroeger --> vb: 17 cm oogt nu eenmaal groter bij skinny legs dan naast grote gespierde benen.
Het beantwoorden van je stomme vraag is mijn goede daad voor vandaag.

pakkie's kunnen idd je piet laten verdwijnen in zijn schulpjeDit topic heeft mijn avond helemaal goed gemaakt. Haha pakjes avond vanavond voor je piet![]()
ik zou wel willen maar me camera zoomed niet ver genoeg in
Het hoeft toch ook niet Pietje preciesik zou wel willen maar me camera zoomed niet ver genoeg in
pakkie's kunnen idd je piet laten verdwijnen in zijn schulpje

Amen!Weet je, ik voel me simpel vandaag dus zal ik op deze belachelijke vraag eens een zo serieus mogelijk antwoord geven.
Je lul krimpt niet maar je ballen kunnen wel tijdelijk krimpen omdat deze tijdelijk minder/geen test meer aanmaken. Na anabolengebruik zullen je ballen terug op normaal formaat komen.
Als vervolgens na verloop van tijd en na een aantal kuurtjes, je lichaam groter en gespierder wordt dan zal je lul kleiner lijken in vergelijking met de rest van je lichaam omdat je lichaam dan groter en gespierder geworden is dan vroeger --> vb: 17 cm oogt nu eenmaal groter bij skinny legs dan naast grote gespierde benen.
Zullen we wat foto's uitwisselen om te vergelijken?
Welke f**got noemt zn leuter(tje) nou piet?
Wtf kerel
ook het enige waar ik aan kon denken toen ik de OP lasWeet je, ik voel me simpel vandaag dus zal ik op deze belachelijke vraag eens een zo serieus mogelijk antwoord geven.