XXL Nutrition

Is er leven na een kuur???

jeronimow

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
hallo,

Wou hier toch even dieper op ingaan... Ben vorig weekend naar FIBO geweest en stond daar naast "dorian yates",die man is gesmolten als sneeuw voor de zon!! niet normaal zeg!!

Hou je op het einde van de rit weinig of niks over van een kuur of laten bepaalde mensen zich gewoon gaan?

jullie mening graag?

thx!

Het hele professionele bodybuildinggebeuren draaid toch op AS dus het is toch logisch dat als men stopt met kuren dat men niet hen hele leven een beest blijft

• Topic Starter Topic Starter
Het hele professionele bodybuildinggebeuren draaid toch op AS dus het is toch logisch dat als men stopt met kuren dat men niet hen hele leven een beest blijft

er is een verschil tussen een beest blijven en helemaal niks meer over houden he? Dorian ziet er nu uit als iemand die soms eens gaat fitnessen maar is zeker niet groter dan iemand die naturel traint hoor, meer nog, in zijn shirt is er niks niks te merken van een bodybuildingverleden... heb er een foto van maar weet niet hoe je die post:o

Wat er natuurlijk bijkomt blijft langer

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Toch ferm gekrompen he?:o

Onder zijn blauwe shirt zitten nog deftige spieren imo

Als je zijn onderarmen bekijkt...

ofwel ben jij zo breed :D je bent flink aant kuren blijkbaar of meen ik da maar?hij ziet er toch nog goed uit,wel niet zo groot meer nee

ofwel ben jij zo breed :D je bent flink aant kuren blijkbaar of meen ik da maar?hij ziet er toch nog goed uit,wel niet zo groot meer nee

Hier voelde ik me al minder op mijn gemak:o (toch een wereld van verschil met yates he)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

denk zelf dat het bij amateurs niet zo veel met het kuren te maken heeft het in elkaar zakken.. ik heb het zelf nooit na een kuur maar altijd als ik door bv blessure eff een tijdje niet kan trainen.. slechte zin geen honger en hey.. zo 10kg lichter maarja..

bij de pro's word het natuurlijk een ander verhaal die zitten waarschijnlijk heel wat kg's boven hun genetische grens.. en ja dat kun je nooit vasthouden zonder gear.. wel zou er in principe toch wel wat van hun over moeten blijven..

coole pics btw.. grtz

Nice pics!

Inderdaad, er is geen reet overgebleven, van die reus..

leven na de kuur? tja...is er wel...eentje van rationeel nadenken, weleens geen zin hebben in coïtus, groeien en trainen is zo goed als uitgesloten enzenz...

kortom: zoveel mogelijk eraan zitten!:fu:

Ga een foto posten van arnold op zn top en als nu en ga dan stoer doen dat je buffer bent en dat kuren zuigt whahah hoezo dom!

vind dit echt BS.. denk je dat dit alleen te maken heeft met minder/niet kuren? Hij is er ook gewoon minder mee bezig, denk dat ik ook geld voor naturel bb'ers.. als je er een tijdje uitligt ga je ook heeeel veel kwijt zijn..

Is gewoon meer bezig met het promoten van zn supplementenlijn dan met training/voeding; laat staan AAS...

Ik vind het juist prachtig dat Yates er zo goed uit ziet. Dat is het mooie, wanneer je "stopt" en de zaken goed afbouwd en je voeding netjes blijft dan hou je een mooi totaal pakket over. En juist is er leven na een kuur verleden, hij focust zich gewoon op heel andere dingen. :D

Terug
Naar boven