MuscleMeat

Is er leven na een kuur???

hallo,

Wou hier toch even dieper op ingaan... Ben vorig weekend naar FIBO geweest en stond daar naast "dorian yates",die man is gesmolten als sneeuw voor de zon!! niet normaal zeg!!

Hou je op het einde van de rit weinig of niks over van een kuur of laten bepaalde mensen zich gewoon gaan?

jullie mening graag?

thx!

grote stappen snel thuis....kleine stappen langer onderweg =langer in vorm...:lifter:

denk je nu echt dat je 40 kilo spiermassa boven je genetische grens kan vasthouden zonder gear....

Denk dat het te maken heeft met er zijn geweest. Voor hem is de kick van groot zijn voorbij, hij heeft dat stadium doorgemaakt en wil meer kanten van het leven proeven. Als PRO ben je gewoon niet mobiel en makkelijk verplaatsbaar, altijd afhankelijk van voeding en AS.

Als je eenmaal groot bent, is het enthausiasme ervan al minder dan op het moment dat je zei: Ik ga gainen om dat doel te bereiken. En dat streeffysiek van toen wat je nu hebt en waar je destijds zo vol van was, is ook wat anders als je het hebt er overal mee naar toe moet dragen.

Ik vind het juist prachtig dat Yates er zo goed uit ziet. Dat is het mooie, wanneer je "stopt" en de zaken goed afbouwd en je voeding netjes blijft dan hou je een mooi totaal pakket over. En juist is er leven na een kuur verleden, hij focust zich gewoon op heel andere dingen. :D

Helemaal mee eens! Ben altijd een groot fan van Yates en zijn trainings-filosofi geweest en zie na deze foto geen enkele reden om dat te wijzigen. Die gast heeft alles bereikt en op het goede moment besloten om er mee te stoppen. Hij heeft het netjes afgebouwd, geniet nog van zijn succesen en draagt de bodybuilding nog steeds een warm hart toe. Prima toch!

ik denk dat je stiekem nog best gaat schrikken als ie z'n shirt uit trekt ;)
Aan die onderarmen te zien is hij behoorlijk aan de droge kant !

haha!!

Denk dat ie wel weer wil maar zijn levertje doet het niet meer!!!

Soms denk ik dat we hier het echt niet snappen !!!

laters Hotbear

In hoeverre heb jij inzage in de achtergrond van Pro's, HotBear? Want uiteraard is het logisch dat ze 'de aanhangwagen' en 'gebreke', van het machtige fysiek, op de anonieme achtergrond willen houden.

heb respect voor die man!...ik zou graag ruilen.....:D

Man is 45 jaar.
Hoe ziet een gemiddelde kerel er van 45 uit?
Imo een stuk minder getraind.

wil er zo ook wel uitzien op mijn 45ste en dan mag ik nog flink aan de bak de komende jaren.

ik denk dat je stiekem nog best gaat schrikken als ie z'n shirt uit trekt ;)
Aan die onderarmen te zien is hij behoorlijk aan de droge kant !

inderdaad. Ik betwijfel soms het inschattingsvermogen van de mensen hier. Kijk eens goed naar die onderarmen en zijn gezicht. Hij staat zeer droog zo te zien. En er zijn er maar weinig die hier op dbb groter zijn dan de huidige yates (inclusief de topic maker, hoewel die wel een goed fysiek heeft overigens).

yates is absoluut een topper, maar zijn kop tekent toch duidelijk de sporen van AS al dan niet keer opkeer het in gevaar brengen van je gezondheid.
Ook die aderen op zijn onderarmen zijn niet normaal. Ik denk wel dat ie nog redelijk in shape is

Yates is gewoon een stuk buffer en droger dan de TS. Hij heeft dan mss wel minder brede botten in zn schouders, maar dat is dan ook het enige. Op vvm, hardheid en vorm owned hij de TS gewoon zwaar.

die man verdiend iedereens respect

die man verdiend iedereens respect:thumbup:

Er is geen leven meer na een kuur. Ben er zo verslaafd aan geworden dat ik zit te stelen om men kuurtjes te kunnen betalen. Voor men laatste kuur heb ik een bank moeten overvallen. Help me , wat moet ik doen. Ik ben er toch niet aan blijven hangen :(

Er is geen leven meer na een kuur. Ben er zo verslaafd aan geworden dat ik zit te stelen om men kuurtjes te kunnen betalen. Voor men laatste kuur heb ik een bank moeten overvallen. Help me , wat moet ik doen. Ik ben er toch niet aan blijven hangen :(

:p

Die man wil gewoon nog langer leven en van zijn leven genieten dat gaat niet als je dan nog door blijft juicen, nr1 zal je niet meer worden dus waarom zou je dan nog flink juicen.

het blijft een flinke vent hoor! logisch dat je veel inlevert als je stopt. ik vind dat hij er goed uit ziet voor zn leeftijd en denk dat ie juist slim heeft gehandeld om op tijd te stoppen met wedstrijden....

Terug
Naar boven