Fitness Seller

Is het haalbaar voor mij om een lichaam te krijgen zoals op deze foto?

dfgh2299

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
69kg
hallo ik ben 15 jaar en ik ben nu pas 1 week bezig met fitness, volgende week word en met een instructeur een schema voor me gemaakt. Ik wil graag een lichaam zoals hier onder op de foto, is dit haalbaar en hoelang duurt het ongeveer volgens jullie?
alvast bedankt.
a7.png

Minstens 4 maanden, mits er wel echt hard getraint word.

4 maanden is wel heel krap hoor. Het ligt aan een aantal dingen. Als jij een ecto bent zal je niet zo snel groeien mits je heel veel en gezond eet. Een goed trainingsschema is lang niet alles. Volgens mij wordt het hier al veel vaker gezegd maar lees de stickies maar even over voeding. Dat is en blijft het belangrijkste. Ook ben je nog jong en zijn je spieren nog niet volgroeit. Naar mate je ouder wordt zullen je spieren steeds voller worden en is het 'makkelijker' om zo'n lichaam te krijgen.

Ik wens je iig heel veel succes ermee!

3 a 5 jaar als je nu serieus zou beginnen.

Ik denk dat je wel 2 jaar onderweg bent hoor, en dan goed eet...

Dit kan zeker. Clean eten, veel trainen, geduld hebben, en een hoop positiviteit.

Vooral heeeeeelll clean en gezond eten ja. :o

Elke dag 500ml windex in je shake en misschien dat je voeding dan net clean genoeg is om er zo uit te zien.

Welk lichaam, enige wat er te zien is zijn de abs en halve borst?

Geen instructeur nodig joh, beetje rijst eten met kip en groenten, beetje kuurtjes erbij, zo bereikt.

• Topic Starter Topic Starter
dus gewoon 3 maaltijden per dag, niks tussendoor en veel water drinken en dan hard trainen?

Terug
Naar boven