XXL Nutrition

Is het mogelijk.....

ikhouvanrina

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik zit met een probleempje. Ik ben 1,86m en weeg maar 63 kg. Ik vind mijn eigen echt veeeeeelste dun, maar dat is nu eenmaal zo. (Zit in de familie).

Nu wil ik graag weten hoeveel in kan bereiken. Kan ik netzo veel bereiken als iemand die een betere bouw heeft, of zit ik zeer snel aan mijn max.

Je kan het wel bereiken, maar je zal er harder voor moeten werken ( met name je eetpatroon ) je zal denk ik niet zo snel aankomen.
En natuurlijk geduld hebben :thumbs:

Nu wil ik graag weten hoeveel in kan bereiken.

Daar kan niemand hier een antwoord op geven. Dat heb je helemaal zelf in de hand. Jij zult ervoor moeten gaan. Je zult discipline moeten tonen. Je moet je verdiepen in trainings- en voedingschema's. Jij zult keihard moeten trainen en eten. En dan gaat het erom hoe lang je het vol houdt.

Pas dan zul je erachter komen hoeveel je kunt bereiken.

Maar nogmaals, je bepaalt helemaal zelf hoeveel je kunt bereiken.

Tjakkaaaa!!!

ikhouvanrina zei:
Hoi,

Ik zit met een probleempje. Ik ben 1,86m en weeg maar 63 kg. Ik vind mijn eigen echt veeeeeelste dun, maar dat is nu eenmaal zo. (Zit in de familie).

Nu wil ik graag weten hoeveel in kan bereiken. Kan ik netzo veel bereiken als iemand die een betere bouw heeft, of zit ik zeer snel aan mijn max.

Het lijkt erop alsof je zeer veel zult moeten gaan eten vooraleer je bijkomt, daarom vreten vreten vreten en natuurlijk trainingsdiscipline opleggen.
Je kan het ook als een voordeel beschouwen anderen moeten relatief veel minder eten om bij te komen maar zullen ook sneller in vet aankomen terwijl jij niet makkelijk in spier zult aankomen maar hoogstwaarschijnlijk ook niet makkelijk in vet...

bijkomen lukt altijd, hoeveel...ligt in u handen :D

Ik ken ook een persoon die maar niet kan bijkomen en dat is bijna even erg als iemand die niet kan afvallen.

Ook ik denk dat veel eten de enigste oplossing kan zijn en weinig tot geen cardio.

• Topic Starter Topic Starter
Santoz zei:
Je kan het ook als een voordeel beschouwen anderen moeten relatief veel minder eten om bij te komen maar zullen ook sneller in vet aankomen terwijl jij niet makkelijk in spier zult aankomen maar hoogstwaarschijnlijk ook niet makkelijk in vet...

Nee, in vet kom ik zeker niet snel aan. Ik weeg ongeveer vanaf mijn 19de al 63 kilo.

Op mijn 20ste een vet meting gehad en die gaf aan dat ik 7% vet had. Ze zeiden dat dit ver onder het gemiddelde ligt. Maar het lijkt me wel dat je spieren dan beter te zien zijn.

ikhouvanrina zei:
Nee, in vet kom ik zeker niet snel aan. Ik weeg ongeveer vanaf mijn 19de al 63 kilo.

Op mijn 20ste een vet meting gehad en die gaf aan dat ik 7% vet had. Ze zeiden dat dit ver onder het gemiddelde ligt. Maar het lijkt me wel dat je spieren dan beter te zien zijn.
Dat klopt ook!
Maar wat ik jou aanraad is eerst 's in de voedingssectie te kijken en om een woord heel goed in de gaten te houden: BULKEN!

Gewoon net zo veel (gezond) eten totdat je geleidelijk zwaarder word. Je bent inderdaad licht voor je lengte, maar niemand kan NIET aankomen. Mensen die dat zeggen weten niet wat vreten is. En ik bedoel niet vreten, maar VRRREEEEETTTUUUH!!!! :D

Maak voor jezelf een voedingsschema waarvan je denkt dat je er van zult aankomen. Als je nog steeds niet zwaarder wordt, zet je meer voedsel in je schema totdat het werkt. Dit natuurlijk gepaard met brute training!

VRETEN!!!!!!!!!!!!! BULKEN!!!!!!!!!!!

TRAINEN...

Ectomorph?:)

je woonplaats moet de keuken worden! En nog even dit...als je van kip en broccoli groot wil worden dan zal je heeeeeeeeeeel veel moeten eten. Voor u kan vet geen kwaad! En mag volgens mij best boven de 25% van dagelijkse behoeft zitten, desnoods maak je een frietkraam van de keuken, maar bijkomen gaat zeker lukken! :D

:eek: Wat een stats!! Ik leef met je mee, ik zou beginnen met 6 maaltijden per dag. Trainen moet je beperken tot 3 a 4 x max per week. Hardgainers baten er niet bij om elke dag te trainen. Houd je setjes kort en gewichten hoog.

Om je een beetje moed in te spreken,er zijn genoeg ecto,s waarvan het bewijs is geleverd dat er zeker mogelijkheden zijn.
Verder sluit ik me aan bij de rest,eten,eten,eten.
Elke verpakking screenen op voedingsstoffen. ;)

BramHoogkamer zei:
Om je een beetje moed in te spreken,er zijn genoeg ecto,s waarvan het bewijs is geleverd dat er zeker mogelijkheden zijn.
Verder sluit ik me aan bij de rest,eten,eten,eten.
Elke verpakking screenen op voedingsstoffen. ;)
Bovendien is een 'ecto' ook relatief, niemand kan "niet" bijkomen, bekijk het gewoon positief, je zal immers minder tegen het vet moeten vechten dan andere jongens!

Begin met 6 of 7 (kleinere) maaltijden per dag. Ga goed trainen 3 a 4 keer per week en eet steeds een beetje meer. Dan zal ook jij aankomen, iedereen kan namelijk aankomen.

Groetjes aan Rina ;)

FREEEEEEETUH

hehe
das het enige dat je moet doen :p

Terug
Naar boven