Fitness Seller

Is klier synoniem aan gyno, en wie voelt allemaal een klier?

ja ik heb het dus ook , maar zit ook niet direct achter de tepel, is gyno eigenlijk bevestigd aan de tepel ? hangt het vast aan de tepel, of kan je ook gyno hebben als je ergens anders in de borst een klier hebt?

Dat weet ik niet echt, toen ik na wat lichte kuurtjes pas over gyno las en bij mijn tepels ging voelen schrok ik me de pl**ris.
De kuurtjes daarna deed ik met nolva en/of clomid als anti, wat ik merkte is dat wat ik voelde tijdens en na mijn kuur niet groter of kleiner werd.
Zelfs toen ik kuurde met test only op 1000mg en stopte met de nolva (om te kijken wat er gebeurde), gebeurde er niks.
Denk dus niet dat dit gyno is.
Wel eens toendertijd op amerikaanse boards om advies gevraagd, maar nooit echt een goed antwoord gekregen.

ja dat is het dus bij mij ook, ik heb gekuurd met sustanon, op een avond las ik verscheidene dingen over gyno en hoeveel mensen het wel niet kregen en wat de sypmptomen waren, dus ik maar voelen en voelen en ja ik voelde een klier dus het is echt een mind****er die gyno ! of ik het had voor de kuur weet ik begod niet, ik heb er nooit aan gevoeld, maar bij men volgende kuur ga ik er wel op letten of het groter word.

Terug
Naar boven