wes786
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
Ik vroeg me af of mijn huidige 3-day split goed is, of dat ik al een aardige tijd verkeerd bezig ben.
Mijn huidige split bestaat uit:
Maandag: Borst en triceps, abs en cardio pak ik 30min mee, beide 15
Dinsdag: Rug en triceps, hier ook weer hetzelfde met abs en cardio
Woensdag: Benen, kuiten en schouders, ook hier hetzelfde met abs en cardio
Donderdag: Rust
Vrijdag: Begin weer van voor af aan met borst en triceps
Eigenlijk is het een 3-1-3-1 schema, met dus 1 dag rust.
Op aanraden van een vriend van mij heb ik Olimp's Redweiler gekocht en daarnaast ook nog Lean Gain van Body&Fit Shop. Lean Gain neem ik na een workout en voor het slapen. Redweiler gebruik ik bij de dagen wanneer ik borst en triceps doe en rug en biceps.
Ik focus me nu erg op mijn abs, dat is ook wel te zien omdat ik mijn abs elke keer mee pak maar ik betwijfel of dit goed is..
Ik gebruik dit schema nu een kleine 2 maanden maar ik zie de laatste tijd echt geen verschil meer waardoor mijn motivatie ook afneemt.
Groet,
Wesley
Mijn huidige split bestaat uit:
Maandag: Borst en triceps, abs en cardio pak ik 30min mee, beide 15
Dinsdag: Rug en triceps, hier ook weer hetzelfde met abs en cardio
Woensdag: Benen, kuiten en schouders, ook hier hetzelfde met abs en cardio
Donderdag: Rust
Vrijdag: Begin weer van voor af aan met borst en triceps
Eigenlijk is het een 3-1-3-1 schema, met dus 1 dag rust.
Op aanraden van een vriend van mij heb ik Olimp's Redweiler gekocht en daarnaast ook nog Lean Gain van Body&Fit Shop. Lean Gain neem ik na een workout en voor het slapen. Redweiler gebruik ik bij de dagen wanneer ik borst en triceps doe en rug en biceps.
Ik focus me nu erg op mijn abs, dat is ook wel te zien omdat ik mijn abs elke keer mee pak maar ik betwijfel of dit goed is..
Ik gebruik dit schema nu een kleine 2 maanden maar ik zie de laatste tijd echt geen verschil meer waardoor mijn motivatie ook afneemt.
Groet,
Wesley