XXL Nutrition

Is naturel whey minder zoet?

81Richard

Cool Novice
Waardering
5
De afgelopen jaar heb ik meerdere whey producten geprobeerd bij bodyenfitshop en XXLNutrition en vindt ze allemaal te zoet. In de VS heb ik 900g Optimum Nutrition Gold Standard French vanilla gekocht en dat was heerlijk. Maar het product bevat maar 79% eiwit en is in Nederland vrij duur.

Naar mijn mening is de Isolaat Perfection van bodyenfitshop de beste whey to nu toe en het minst zoete whey die zij verkopen. Maar het blijft veel te zoet voor mij.

Heeft iemand ervaring met de naturel smaak? Is deze minder zoet? Zijn er andere whey producten met een goede prijs/kwaliteit verhouding die niet zoet zijn?

flauw hoor

Ik heb ervaring met de "Impact Whey Deluxe" van Myprotein, zonder toegevoegde smaakstoffen. Is niet te drinken puur (proeft naar zure melk), ik doe dit altijd bij een havermout shake met cacao of iets anders dan proef je het niet.

Naturel whey is niet zoet. Er zitten geen zoetstoffen in... dus het enige zoete wat je kan proeven is van de whey zelf.

gebruik al een tijdje naturel whey isolaat van b&f omdat ik geen trek heb in de smaakstoffen.
lijkt wel melk die in de zon gestaan heeft qua geur, smaak valt nog wel mee.
niet te veel water dan zijn het 3-4 slokken en weg is het.

Heb ervaring met myprotein en basicbulk, beide zijn echt smaakloos. Niet zurig ook.

Wil je minder zoet dan zou je kunnen mixen, een pot whey met smaak door 5 kilo smaakloos. Dat ben ik van plan.

Als ik toch een smaak wil pak ik vruchtensap chocomelk of limonade.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie feedback. Denk inderdaad dat ik ik nutral met een smaak ga mixen om het minder zoet te maken.

Terug
Naar boven