Gennesis
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
Same here bro!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, dat wisten we al van vorige topicgangers die dat claimden, dus? Alles en iedereen die het gebruikte ondervond placebo effect? Ook de veteranen die al 10-20+ jaar trainen en claimen dat het degelijk iets doet?

Ik denk van wel beste kerel. Althans ik denk dat je het kan vergelijken met dingen die gewoon in de supermarkt kan kopen en uit de uiers van een koe komen of daar een afgeleidde van zijn. En anders gewoon met colostrum zelf.
En ik moet wel erbij vermelden dat als het The Power Of Placebo opwekt, het voor diegene een prima product is. Placebowerking is nog altijd werking. Of dat nu door de geest of door het product komt maakt niet uit. Het werkt dan en er zijn gainz te behalen.
Als je die info over BG in een tellsell reklame zet lag je je een bruik, gepattenteerd dit, gepattenteerd dat. Bio Grow is niet nieuw voor zover als ik het weet en is erg lang geleden ook al op de markt geweest, ondere een andere naam. Het concept is me niet onbekend. Als het zo goed was of zou werken, hoe kan het dan dat het weer verdwenen is en nu weer opduikt?
Maar dat is een domme discussie enzo. Hoort hier niet thuis, etc.
Ik wilde alleen eigenlijk in het begin erop wijzen dat als je even zoekt op colostrum je veel goedkoper uit kunt zijn dan BG. En omdat het al heel snel van colostrum afweek en weer supplementen zwets werd even de video van Marc the Machine gelinked. Het is gewoon colostrum guys
Gewoon in het voorjaar bij de boer langs en een jerrycan van dat spul halen![]()

Nu moet ik wachten 
Is alweer uitverkocht bij B&F, zijn veel mensen dus die hier niet reageren maar het stiekem wel aanschaffenNu moet ik wachten
![]()
. Eens vragen in hun topic wanneer ze het terug in stock verwachten? Ga je het loggen? 
Donderdag of vrijdag komen er weer potjes binnen én een flinke voorraadGodver. Eens vragen in hun topic wanneer ze het terug in stock verwachten? Ga je het loggen?
![]()

Donderdag of vrijdag komen er weer potjes binnen én een flinke voorraad![]()
Boem! Zo goed is jullie service dat jullie het zelf komen zeggen in mijn topic, eerste klasse!![]()

Donderdag of vrijdag komen er weer potjes binnen én een flinke voorraad![]()

Loggen he makker! Ben zéér benieuwd, fijn dat iemand deftig hier op DBB het een kans gaat geven ^^.
Zal het zeker in me normale log meenemen en een review over schrijven![]()

Word dus een deftige betrouwbare log, super! Let the gains begin!

Ja gok van wel haha, moet het wel eerst weer leverbaar zijn![]()
.