Fitness Seller

ISatori Bio Grow

Oke, dat wisten we al van vorige topicgangers die dat claimden, dus? Alles en iedereen die het gebruikte ondervond placebo effect? Ook de veteranen die al 10-20+ jaar trainen en claimen dat het degelijk iets doet?

Ik denk van wel beste kerel. Althans ik denk dat je het kan vergelijken met dingen die gewoon in de supermarkt kan kopen en uit de uiers van een koe komen of daar een afgeleidde van zijn. En anders gewoon met colostrum zelf.

En ik moet wel erbij vermelden dat als het The Power Of Placebo opwekt, het voor diegene een prima product is. Placebowerking is nog altijd werking. Of dat nu door de geest of door het product komt maakt niet uit. Het werkt dan en er zijn gainz te behalen.

Als je die info over BG in een tellsell reklame zet lag je je een bruik, gepattenteerd dit, gepattenteerd dat. Bio Grow is niet nieuw voor zover als ik het weet en is erg lang geleden ook al op de markt geweest, ondere een andere naam. Het concept is me niet onbekend. Als het zo goed was of zou werken, hoe kan het dan dat het weer verdwenen is en nu weer opduikt?

Maar dat is een domme discussie enzo. Hoort hier niet thuis, etc.

Ik wilde alleen eigenlijk in het begin erop wijzen dat als je even zoekt op colostrum je veel goedkoper uit kunt zijn dan BG. En omdat het al heel snel van colostrum afweek en weer supplementen zwets werd even de video van Marc the Machine gelinked. Het is gewoon colostrum guys :)

Gewoon in het voorjaar bij de boer langs en een jerrycan van dat spul halen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk van wel beste kerel. Althans ik denk dat je het kan vergelijken met dingen die gewoon in de supermarkt kan kopen en uit de uiers van een koe komen of daar een afgeleidde van zijn. En anders gewoon met colostrum zelf.

En ik moet wel erbij vermelden dat als het The Power Of Placebo opwekt, het voor diegene een prima product is. Placebowerking is nog altijd werking. Of dat nu door de geest of door het product komt maakt niet uit. Het werkt dan en er zijn gainz te behalen.

Als je die info over BG in een tellsell reklame zet lag je je een bruik, gepattenteerd dit, gepattenteerd dat. Bio Grow is niet nieuw voor zover als ik het weet en is erg lang geleden ook al op de markt geweest, ondere een andere naam. Het concept is me niet onbekend. Als het zo goed was of zou werken, hoe kan het dan dat het weer verdwenen is en nu weer opduikt?

Maar dat is een domme discussie enzo. Hoort hier niet thuis, etc.

Ik wilde alleen eigenlijk in het begin erop wijzen dat als je even zoekt op colostrum je veel goedkoper uit kunt zijn dan BG. En omdat het al heel snel van colostrum afweek en weer supplementen zwets werd even de video van Marc the Machine gelinked. Het is gewoon colostrum guys :)

Gewoon in het voorjaar bij de boer langs en een jerrycan van dat spul halen :)

Snap ik wel, ik wil hier ook geen discussietopic van maken, dat was zeker de bedoeling niet! Ik begrijp dat mensen zoals jij die al wat langer in deze branché zitten talloze colostrumproducten hebben zien voorbijkomen doorheen de jaren, ineens een hype, werkt niet en word van de markt gehaald, 5-6 jaar later terug and repeat.

Of ik de claims van Isatori zelf etc mag geloven stel ik me kritisch over, claims van een studie, betaald door het supplementbedrijf zelf zijn nooit te vertrouwen. Maar ik weet ook dat de wetenschap niet stilstaat en dingen die 20-30 jaar geleden niet konden gemaakt worden vandaag dus wel gemaakt kunnen worden, dus vind ik het toch altijd de moeite om het eens kans te geven en te onderzoeken, Isatori claimt dat het een derivaat is en veel puurder dan de normaal verkochte colostrum, zou er dan enige mogelijkheid kunnen bestaan het wel werkt? Mensen gaan al snel hun bullshit-vlag ophangen bij dit soort dingen terwijl ze het geen kans meer geven.

Buiten dat vertrouw ik het zelf half en half, ik lees goede en slechte reviews, zoals bij elk product wel is. Is het placebo zoals 99% van de supplementen op de markt of hoort het bij die 1% zoals creatine, dat degelijk een bepaalde werking en plek heeft in iemand zijn/haar stack. Maar er zijn ook altijd non-responders op creatine, waarom zouden er geen non-responders kunnen zijn op Isatori's Bio Gro en mensen die er degelijk iets van ondervinden, hoe klein dan ook.

Ik zet iets speciaal in drukletters om aan te wijzen dat het geen beweerde 10kg pure spiermassa op 3 weken tijd moet zijn, maar evengoed een plateaubreker voor een 5-10+ jaar trainende veteraan kan zijn. Placebo of niet, placebo opzich is al mooi, the power of spirit, veel mensen die n ergens in geloven geraken degelijk nergens, de mensen die wel geloven, ook al lijkt hun doel onmogelijk, kunnen dat doel bereiken.

Dus ik ben het met je eens, wees het placebo of een of ander IGF-1 derivaat waardoor het door het verteringsstelsel kan geraken en zijn werking doen, er zullen altijd pros en cons blijven.

We hebben alvast 1 meneertje dat er geinteresseerd in is EN dat indien hij het koopt een logje gaat bijhouden hier! Ain't that right Stefanovich? :rolleyes:

The Force is strong with you young Gennesis!

• Topic Starter Topic Starter
Ja gok van wel haha, moet het wel eerst weer leverbaar zijn :p

Dat wel ja, maar het komt vandaag of morgen toch binnen! Met geluk heb je ze volgende maandag/dinsdag :).

Ben zéér benieuwd, heb onlangs nog een paar reviews gelezen en weer mensen dat zeggen dat ze die "mythische" pomp ervaren en voller voelen. Whatever it is, ik ben benieuwd!

Terug
Naar boven