AndroidHealthClinic

ISatori Bio Grow

• Topic Starter Topic Starter

Of niet? Ben jij toevallig de persoon die Bio Gro maakt? Fijn! Dan kan je ons hier even heel wetenschappelijk uitleggen, tot in de details, wat deze derivaten zijn die genoteerd staan op dit label hier:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus, leef je uit! Want gewoon woorden in het rond slingeren is gemakkelijk, ben benieuwd naar je onderbouwing en uitleg. We hoeven ook geen filmpjes met andere mensen die het woord colostrum rondslingeren, ik wil alleen JOUW wetenschappelijke onderbouwing, als je dat kan mag je van mij gerust "it's freaking colostrum" roepen.

Dat wel ja, maar het komt vandaag of morgen toch binnen! Met geluk heb je ze volgende maandag/dinsdag :).

Ben zéér benieuwd, heb onlangs nog een paar reviews gelezen en weer mensen dat zeggen dat ze die "mythische" pomp ervaren en voller voelen. Whatever it is, ik ben benieuwd!

Het is weer leverbaar zag ik bij B&F!! :D

Ik ben ook benieuwd wat het goedje doet!

Je bent niet meer natty als het werkt

100 procent srs

maar werkt wss toch niet dus niks om je zorgen over te maken :p

Vraag ff wat zijn doelen zijn dan:mad:

Ale dan

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Ik ben ook benieuwd wat het goedje doet!

Moest vragen wat je doelen zijn

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Je bent niet meer natty als het werkt

100 procent srs

maar werkt wss toch niet dus niks om je zorgen over te maken :p

Ik zie al dat je me gaat lastigvallen kleutpaarl :p.
heb niet gezegd dat ik het ging proberen, Stefanovich ging het proberen en ja...:o

Krijg het vandaag binnen :D

Volgens mij vergeten mensen hier dat peptides, neem als voorbeeld menselijk groeihormoon, die oraal worden ingenomen gewoon niet werken. De reden hiervoor is dat je lichaam deze peptide gewoon enzymatisch afbreekt in je maag. Dat is dus ook een reden waarom je HGH moet injecteren, en hetzelfde gaat op voor alle peptide hormonen. Insuline precies hetzelfde, daarom spuiten diabetici.

Volgens mij vergeten mensen hier dat peptides, neem als voorbeeld menselijk groeihormoon, die oraal worden ingenomen gewoon niet werken. De reden hiervoor is dat je lichaam deze peptide gewoon enzymatisch afbreekt in je maag. Dat is dus ook een reden waarom je HGH moet injecteren, en hetzelfde gaat op voor alle peptide hormonen. Insuline precies hetzelfde, daarom spuiten diabetici.

Volgens mij vergeet je dat wetenschap niet stilstaat en dat er dingen die 30 jaar geleden onmogelijk geacht werden vandaag de dag niet meer dan normaal beschouwd worden.

Alee, das maar om iets te zeggen he.

De Bio-Gro is inmiddels weer voorradig :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bart

Terug
Naar boven