.....Yzord zei:Mag ik wel even aangeven hier dat die moslims openlijk toegeven over de gehele wereld dat honden onrein zijn, dat westerlingen ongelovige honden zijn en dat de gehele aarde ten prooi zou gaan vallen aan het moslim geloof?
Vindt je het dan gek dat men dit zo de media ingooit? Het verhaal zoals door at5 omschreven geloof ik per direct. Die lui zijn gewoon zo. Ze hebben schijt aan ons en al helemaal als er geld te verdienen valt. Niks ontharen van achterbank. Ze vinden het maar al te geil om zoiets te laten escaleren om zo hun geloof door te drukken. Ja, zodra er media bij komt kijken, dan willen ze meteen slaan en slaan de decibellen uit hun b**kes.
Hulde voor de agenten die een chauffeur hebben gesommeerd de hond te vervoeren. Het wordt gewoon te erg in dit land en ik vertik het mijn zoon te moeten opvoeden met de woorden dat hij maar naar dat achterlijk volk moet gaan luisteren in de toekomst. Je bent nederlander of niet, dus dan vecht je er maar ook voor. Hun voelen zich in hart en nieren moslim, verkas dan ook naar een hart en nieren moslim land. Maar dat doen ze niet, want ze weten ook wel dat ze dan binnen de kortste keren geen dames in korte rokjes meer zien.
Laatst bewerkt: