AndroidHealthClinic

Islamitische taxichauffeurs weigeren blindegeleidehonden te vervoeren

happymar zei:
Ik ben in mijn bek gespuugd door een sorry negroide man die dacht dat ik een turkse was .. ik ben volbloed smokenburger ...(Rozenburg botlek ....)
EN WIJ MOETEN GEDULD OPBRENGEN ....!!!!
:roflol:

wtf is een smokenburger?

spiertje16 zei:
Ik heb trouwens veel intressantere nieuws
Nieuws dat mensen echt boeit!!!!1

060611_50691__41750334_bear203_ap.jpg

Kat jaagt beer boom in

Jack, een tien jaar oude, zeven kilo zware kat uit New Jersey is nogal territoriaal ingesteld. Zo jaagt hij wel vaker kleine dieren de tuin uit maar deze week was hij wel heel extreem bezig. Een zwarte beer liep de tuin in om prompt de boom in gejaagd te worden door Jack. Na een kwartier angstig naar Jack te hebben gekeken waagde de beer een poging om naar beneden te klimmen maar helaas, Jack was daar niet zo van gediend en joeg hem prompt een volgende boom in.

Uiteindelijk was de beer vrij om te gaan toen de eigenaar van Jack de kat naar binnen riep. "We zeiden altijd tegen elkaar dat Jack op wacht stond," aldus Donna Dickey tegen een lokale krant, "we hadden alleen nooit verwacht dat hij een beer aan zou pakken".

Een buurman die de beer in de boom zag klimmen dacht eerst dat de kat alleen maar aan het toekijken was, totdat hem opviel hoe de beer niet naar de blazende kat toe durfde.

FOK

Haha , de titel had moeten zijn "Racistische kat jaagt zwarte beer in boom"
:D

• Topic Starter Topic Starter
klempic zei:
jij bent bewust hele dagen internet aan t doorspitten op zoek naar frappante stukken die moslims zwart maken. je leest en vindt wat je graag wilt lezen en vinden.. ik kan zelf ook negatieve stukken vinden en hier plaatsen van notabene Gandhi als ik wil ... ga toch gewoon lekker n terrasje pakken ipv haat zaaien

Tuurlijk. Ik ben de hele dag nérgens anders mee bezig! :D
Voor klachten of opmerkingen moet je hier zijn Klempic:
redactie@parool.nl

Ik geef slechts een nieuwsbericht door dat in de krant staat.

Als het aan jou ligt komt er geen negatief bericht meer over Moslims op DBB, in de krant of op TV. Negatieve berichten over Moslims bestaan niet volgens Klempic. Klempic leeft graag in z'n eigen wereld. Weltrusten bro! ;)

Dan leeg je indd in je eigen wereld.
Die hond had die vent met huid en haar op moeten vreten

boogie zei:
Aahhhhhh de jihad is begonnen!
De Heilige Mohammed kondigde het al aan in de bijkans nog heiligere Qoer'ān :
het weren van honden uit taxi's is het begin van de zondvloed die alle ongelovige Westerlingen van deze aardbodem zal doen verdwijnen!!!

ALLAHUUU AKBARRRR!!

Corazon zei:
DBC lult trouwens zwaar uit z'n nek, ik vroeg het net nog aan een groenteboer uit Limburg en hij bevestigde het.

eduardjanssen zei:
:roflol: Ik heb een informant gebeld die in een telefoonzaak werkt en die kon mij vertellen dat DBC01 helemaal geen telefoon heeft en onmogelijk kan bellen met bronnen.

nofear train! zei:
Ik heb net ook maar eens een informant gebeld op CS en volgens hem was de betreffende cab-driver een tegen de 120kg wegende bodybuilder met een vals baardje en dito snorretje. Hij zag deze gast aan het eind van zn dienst met een scooter wegrijden.

Zou DBC alles zelf in touw hebben gezet? Is dit onderdeel van zn landelijke promotour: Maak de moslim (nog) zwart(er)

EricR zei:
Ik had net ook een informant aan de lijn, die gaf door dat we ontopic moeten blijven.

pat21 zei:
Ik had net ook een informant aan de lijn. Hij vertelde helemaal niks
ahahahhahaahahahha mensen wat een prachtige reply's! Deze waren echt prachtig.

happymar zei:
Ik ben in mijn bek gespuugd door een sorry negroide man die dacht dat ik een turkse was .. ik ben volbloed smokenburger ...(Rozenburg botlek ....)
EN WIJ MOETEN GEDULD OPBRENGEN ....!!!!
Dit zou ik iemand nog wel vergeven want laten we wel zijn; hij bedoelde het goed, die n*ger.

Corazon zei:
Je bent alleen wel heel selectief in het doorgeven van berichtjes ;).

Zeker weten, er gaat geen dag voorbij of dbc komt zwaaiend met de krant aangereden met z'n scootah omdat er weer iets instaat dat in z'n kraam past:D

Diabolic zei:
Zeker weten, er gaat geen dag voorbij of dbc komt zwaaiend met de krant aangereden met z'n scootah omdat er weer iets instaat die in z'n kraam past:D

Vergeet zijn netwerk van informanten niet.

Niks mis met n*gers he! Als de ijstijd eraan komt kunnen we ze altijd nog gebruiken om de kachel op te stoken......dus wees lief voor uw gekleurde medelander ja!

Oftewel......er wordt weer heerlijk slap gelult hier! :D Wat een schattig forum is het toch hah...

ps. De informanten heb ik inmiddels omgelegd.....

Wat loop je toch te rellen, DBC01?

en nu is het wachten tot de eerste blindengeleidehond word opgeblazen..

of liever een blindengeleidenondenschool, want daar zijn die koffie kleurigge rakkers ook goed, schooltjes opblazen....

die kerel had die hond recht in die haakneus moeten laten bijten, kijken of hij hem dan nog weigert...

rusa zei:

of liever een blindengeleidenondenschool, want daar zijn die koffie kleurigge rakkers ook goed, schooltjes opblazen....

die kerel had die hond recht in die haakneus moeten laten bijten, kijken of hij hem dan nog weigert...

In mijn auto komen ook geen honden of marrokanen

rusa zei:

???????

DBC01 zei:
Nee Koetje, honden zijn onrein. Volgens Islamitische normen.
En dat moeten wij dus accepteren. Want wij moeten meer geduld en respect opbrengen voor onze Islamitische medelander.
stpijt me, maar naar mijn weten is die hond zelf wel onrein, maar dat geeft niet...
tgaat hem om als de hond aan de kleren ruikt (met de neus tegen de persoon) of likt, dan zijn de moslims onrein geworden en kunnen ze niet meer bidden ( voordat ze zichzelf op een douche trakteren)...
het is wel zever, want die hond zit toch van achteren...

Terug
Naar boven