Uhu, hij mag dan nog door 50% (inclusief verkiezingsfraude) gekozen zijn, dit is meer dan machtsmisbruik. In elke echte democratie zou er niets anders opzitten dan opstappen na zoiets.T gaat idd nergens meer over wat tayip doet, ongeloofelijk..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhu, hij mag dan nog door 50% (inclusief verkiezingsfraude) gekozen zijn, dit is meer dan machtsmisbruik. In elke echte democratie zou er niets anders opzitten dan opstappen na zoiets.T gaat idd nergens meer over wat tayip doet, ongeloofelijk..
Heeft uiteindelijk 3 mensen aangereden -> ziekenhuis. Hadden meerdere doden kunnen vallen. Aanloop ernaartoe weet ik niet. Kunnen evengoed Erdogan voorstanders geweest zijn met kwade bedoelingen want het lijkt erop dat hij de betogers uiteen wil drijven.
---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 21:21 ----------
Moet dat dan? Dus in Noord-Korea mag helemaal niemand betogen want er is bijna niemand die de situatie voor de huidige dictatuur heeft meegemaakt.
Jongeren zijn de toekomst, kennelijk zien ze die niet zitten onder Erdogan. Hen vrijheden worden beperkt en met een toekomst waarin het enkel erger zal worden.
Lol kunstenares die evenveel jaren in Turkije heeft gewoond als die betogers oud zijn. Ik leg nooit veel geloof in kunstsnaren, zijn vaak wereldvreemde mensen die in hen eigen wereldje leven. En die zelfingenomen blik als die andere vrouw aan het woord is
En ze was lid van de AKP! Heel erg onpartijdig hoor

Wat is dat voor idioot antwoord, iemand die meerdere malen met de auto op het publiek inrijd tot hij uiteindelijk wat mensen omver maait...het was ongeluk zeker

Kijk jij eens goed idioot, hij is meerdere keren heen en weer gereden...Misschien omdat hij voor zijn eigen leven vreest, kijkt dan goed man. Hij komt eerst rustig aanrijden, maar op een gegeven moment tijdens het terugrijden zie je een groot gat in zijn vooruit.
Alsof jij dan rustig blijft rijden

Antwoord dan mss ook beter met: "waar haal je dat vandaan" of dergelijke ipvDat kan wel zo zijn, maar ik zeg nogmaals dat ik op onderstaan filmpje reageer;
En de conclusie die ik hieruit trek is dat hij met hoge snelheid wegrijdt omdat hij zichzelf in veiligheid wil brengen.
En dat er meerdere varianten van dit filmpjes zijn, dat zou best kunnen, maar daar heb ik het niet over.
Dus volgende keer eerst goed lezen, vervolgens nogmaals goed lezen, voordat je semi-intelligente opmerkingen gaat plaatsen![]()
Heeft uiteindelijk 3 mensen aangereden -> ziekenhuis. Hadden meerdere doden kunnen vallen. Aanloop ernaartoe weet ik niet. Kunnen evengoed Erdogan voorstanders geweest zijn met kwade bedoelingen want het lijkt erop dat hij de betogers uiteen wil drijven.
---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 21:21 ----------
Moet dat dan? Dus in Noord-Korea mag helemaal niemand betogen want er is bijna niemand die de situatie voor de huidige dictatuur heeft meegemaakt.
Jongeren zijn de toekomst, kennelijk zien ze die niet zitten onder Erdogan. Hen vrijheden worden beperkt en met een toekomst waarin het enkel erger zal worden.
Lol kunstenares die evenveel jaren in Turkije heeft gewoond als die betogers oud zijn. Ik leg nooit veel geloof in kunstsnaren, zijn vaak wereldvreemde mensen die in hen eigen wereldje leven. En die zelfingenomen blik als die andere vrouw aan het woord is
En ze was lid van de AKP! Heel erg onpartijdig hoor
ZOU KUNNEN. Ik zeg niet dat het zo is, enkel de mogelijkheid. Wat een normale vraag is wanneer je auto heen en weer ziet rijden op die manier tot hij uiteindelijk 3 mensen omver maait. Er is d8 ik ook nog een video met aftermath waarbij ambulance afkomt.Omdat jij en ik quote weer dat het wellicht wel pro Erdogan aanhangers zijn.
Nou het zijn geen pro Erdogan aanhangers, ten eerst zie je dat zo aan de gewelddadige protestanten en je hoort de camera man ook roepen dat je aan het inslaan zijn op de auto.
Daarom zij ik ook haal ff de plaat voor je kop weg. Maar uit jouw post kan ik herleiden dat jij je mening al duidelijk ventileert, vandaar ook mijn opmerking.
ZOU KUNNEN. Ik zeg niet dat het zo is, enkel de mogelijkheid. Wat een normale vraag is wanneer je auto heen en weer ziet rijden op die manier tot hij uiteindelijk 3 mensen omver maait. Er is d8 ik ook nog een video met aftermath waarbij ambulance afkomt.
Ondertussen nog eentje uit mn geschiedenis(oud)
http://www.youtube.com/watch?v=u0yC2-b7ZKQ

Tussen mn youtube videos niet gevonden, heb alle met turkse titels aangeklikt. Sommigen waren verwijdert.oude filmjes posten is leuk, maar voegen ff totaal niets aan de dicussie die wij nu ff voeren.
Ook ik heb ff youtube af zitten zoeken naar dit filmje, maar kom er vele tegen met titels waarin staat dat er 3 mensen zijn omvergereden, maar niets of niemand laat dat op de beelden zien.
Dus ik ben zeer benieuwd of jij het kan vinden.
Karma voor jouw als jij het kan vinden.
Is op Erdogan gericht, daaromDit filmpje heeft trouwens niets te maken met de situatie nu, zit een Koerdisch smaakje aan. Ik heb niets tegen Koerden, integendeel, heb veel Koerdische vrienden, maar dit is maar een kant van het verhaal belichten.
En wat het verhaal ook wel niet mag zijn, keur het uiteraard zowiezo niet goed![]()
verder weet ik over dat Koerden geval eerlijk gezegd ook niets. Vond het goed voor te tonen aangezien de brutaliteit