Fitness Seller

Istanbul lijkt op een warzone

T gaat idd nergens meer over wat tayip doet, ongeloofelijk..
Uhu, hij mag dan nog door 50% (inclusief verkiezingsfraude) gekozen zijn, dit is meer dan machtsmisbruik. In elke echte democratie zou er niets anders opzitten dan opstappen na zoiets.

Heeft uiteindelijk 3 mensen aangereden -> ziekenhuis. Hadden meerdere doden kunnen vallen. Aanloop ernaartoe weet ik niet. Kunnen evengoed Erdogan voorstanders geweest zijn met kwade bedoelingen want het lijkt erop dat hij de betogers uiteen wil drijven.

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 21:21 ----------

Moet dat dan? Dus in Noord-Korea mag helemaal niemand betogen want er is bijna niemand die de situatie voor de huidige dictatuur heeft meegemaakt.
Jongeren zijn de toekomst, kennelijk zien ze die niet zitten onder Erdogan. Hen vrijheden worden beperkt en met een toekomst waarin het enkel erger zal worden.

Lol kunstenares die evenveel jaren in Turkije heeft gewoond als die betogers oud zijn :roflol:. Ik leg nooit veel geloof in kunstsnaren, zijn vaak wereldvreemde mensen die in hen eigen wereldje leven. En die zelfingenomen blik als die andere vrouw aan het woord is :roflol: En ze was lid van de AKP! Heel erg onpartijdig hoor

He Whami...haal ff die plaat voor je kop weg:rolleyes:

Misschien omdat hij voor zijn eigen leven vreest, kijkt dan goed man. Hij komt eerst rustig aanrijden, maar op een gegeven moment tijdens het terugrijden zie je een groot gat in zijn vooruit.
Alsof jij dan rustig blijft rijden

Misschien omdat hij voor zijn eigen leven vreest, kijkt dan goed man. Hij komt eerst rustig aanrijden, maar op een gegeven moment tijdens het terugrijden zie je een groot gat in zijn vooruit.
Alsof jij dan rustig blijft rijden
Kijk jij eens goed idioot, hij is meerdere keren heen en weer gereden...

Stupid r*tard meerdere keren heen en weer gereden, kijk jij wel naar hetzelfde filmpje.
Ik zie hem 1 keer rustig aankomen rijden, vervolgens 1 keer snel wegrijden. DAAR reageer ik op.
Ik weet niet naar welke filmpje jij kijkt, maar wellicht dat jij emoties maar ff onder controle moet houden.

Zie je hem in die video iemand aanrijden? Al aan gedacht mss, heel mss er ook anders zijn die het gefilmpt hebben en dat dat niet de enige video is ervan? Mogelijk wel hoe het begon...dat zou wel kunnen.

(in the end maait hij namelijk 3 omstaanders omver)

...de videos zijn allemaal wel moeilijk te vinden, als je "car drives into crowd turkey" enzo in google typt allemaal 0 hits...

Laatst bewerkt:
Dat kan wel zo zijn, maar ik zeg nogmaals dat ik op onderstaan filmpje reageer;
http://www.youtube.com/watch?v=_vGJrDGbuMw

En de conclusie die ik hieruit trek is dat hij met hoge snelheid wegrijdt omdat hij zichzelf in veiligheid wil brengen.
En dat er meerdere varianten van dit filmpjes zijn, dat zou best kunnen, maar daar heb ik het niet over.
Dus volgende keer eerst goed lezen, vervolgens nogmaals goed lezen, voordat je semi-intelligente opmerkingen gaat plaatsen;)

:roflol::popcorn:
IN.....

Karma voor wie de video vind die ik bedoel.
RTL of zoiets, in groene letters toonde het in hen nieuws kort met beelden van een andere camera d8 ik. (maar is dus ook ergens een compleet filmpje met andere camera)

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 22:35 ----------

Dat kan wel zo zijn, maar ik zeg nogmaals dat ik op onderstaan filmpje reageer;

En de conclusie die ik hieruit trek is dat hij met hoge snelheid wegrijdt omdat hij zichzelf in veiligheid wil brengen.
En dat er meerdere varianten van dit filmpjes zijn, dat zou best kunnen, maar daar heb ik het niet over.
Dus volgende keer eerst goed lezen, vervolgens nogmaals goed lezen, voordat je semi-intelligente opmerkingen gaat plaatsen;)
Antwoord dan mss ook beter met: "waar haal je dat vandaan" of dergelijke ipv
He Whami...haal ff die plaat voor je kop weg:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 22:38 ----------

Van deze video heb je ook "normale" versie waarin het lijkt alsof de agent zijn pistool de hele tijd de lucht in houd. Maar het is niet wat het lijkt. Deze heb ik net uit mn youtube geschiedenis gehaald ik kijk nog ff verder voor de video van de auto...tussen vééééél filmpjes...
http://www.youtube.com/watch?v=0daS16bs6jY

Laatst bewerkt:
Heeft uiteindelijk 3 mensen aangereden -> ziekenhuis. Hadden meerdere doden kunnen vallen. Aanloop ernaartoe weet ik niet. Kunnen evengoed Erdogan voorstanders geweest zijn met kwade bedoelingen want het lijkt erop dat hij de betogers uiteen wil drijven.

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 21:21 ----------

Moet dat dan? Dus in Noord-Korea mag helemaal niemand betogen want er is bijna niemand die de situatie voor de huidige dictatuur heeft meegemaakt.
Jongeren zijn de toekomst, kennelijk zien ze die niet zitten onder Erdogan. Hen vrijheden worden beperkt en met een toekomst waarin het enkel erger zal worden.

Lol kunstenares die evenveel jaren in Turkije heeft gewoond als die betogers oud zijn :roflol:. Ik leg nooit veel geloof in kunstsnaren, zijn vaak wereldvreemde mensen die in hen eigen wereldje leven. En die zelfingenomen blik als die andere vrouw aan het woord is :roflol: En ze was lid van de AKP! Heel erg onpartijdig hoor

Omdat jij en ik quote weer dat het wellicht wel pro Erdogan aanhangers zijn.
Nou het zijn geen pro Erdogan aanhangers, ten eerst zie je dat zo aan de gewelddadige protestanten en je hoort de camera man ook roepen dat je aan het inslaan zijn op de auto.
Daarom zij ik ook haal ff de plaat voor je kop weg. Maar uit jouw post kan ik herleiden dat jij je mening al duidelijk ventileert, vandaar ook mijn opmerking.

Omdat jij en ik quote weer dat het wellicht wel pro Erdogan aanhangers zijn.
Nou het zijn geen pro Erdogan aanhangers, ten eerst zie je dat zo aan de gewelddadige protestanten en je hoort de camera man ook roepen dat je aan het inslaan zijn op de auto.
Daarom zij ik ook haal ff de plaat voor je kop weg. Maar uit jouw post kan ik herleiden dat jij je mening al duidelijk ventileert, vandaar ook mijn opmerking.
ZOU KUNNEN. Ik zeg niet dat het zo is, enkel de mogelijkheid. Wat een normale vraag is wanneer je auto heen en weer ziet rijden op die manier tot hij uiteindelijk 3 mensen omver maait. Er is d8 ik ook nog een video met aftermath waarbij ambulance afkomt.

Ondertussen nog eentje uit mn geschiedenis(oud)
http://www.youtube.com/watch?v=u0yC2-b7ZKQ

oude filmjes posten is leuk, maar voegen ff totaal niets aan de dicussie die wij nu ff voeren.
Ook ik heb ff youtube af zitten zoeken naar dit filmje, maar kom er vele tegen met titels waarin staat dat er 3 mensen zijn omvergereden, maar niets of niemand laat dat op de beelden zien.
Dus ik ben zeer benieuwd of jij het kan vinden.
Karma voor jouw als jij het kan vinden.

Update: Erdogan stelt referendum over Gezipark voor

De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan stelt een referendum voor om te beslissen over het bouwproject in het Gezipark in Istanbul. Dat is het ‘concrete resultaat’ van een informele bijeenkomst van Erdogan met kunstenaars, wetenschappers en publicisten in de hoofdstad Ankara.

Dat heeft de woordvoerder van de islamitisch-conservatieve regeringspartij AKP, Hüseyin Celik, voor de televisiecamera’s gezegd.

De bevolking van Istanboel of van het stadsdeel Beyoglu kan dan beslissen of het park moet blijven bestaan dan wel plaats moet maken voor de bouw van een winkelcentrum, zei de partijwoordvoerder.

De protesten in Turkije begonnen dertien dagen geleden, op 31 mei, toen een groep mensen het Gezipark in Istanbul bezette, om te verhinderen dat het parkje zou verdwijnen. Het zou plaats moeten maken voor een megalomaan bouwproject van premier Erdogan.

De ordediensten verwijderden de demonstranten hardhandig uit het park, wat voor verontwaardiging zorgde bij vele Turken. De protesten zijn intussen uitgegroeid tot een beweging tegen de autoritaire premier Erdogan. Er zijn al drie doden gevallen, en meer dan vijfduizend gewonden.

Bron: De Standaard

ZOU KUNNEN. Ik zeg niet dat het zo is, enkel de mogelijkheid. Wat een normale vraag is wanneer je auto heen en weer ziet rijden op die manier tot hij uiteindelijk 3 mensen omver maait. Er is d8 ik ook nog een video met aftermath waarbij ambulance afkomt.

Ondertussen nog eentje uit mn geschiedenis(oud)
http://www.youtube.com/watch?v=u0yC2-b7ZKQ

Dit filmpje heeft trouwens niets te maken met de situatie nu, zit een Koerdisch smaakje aan. Ik heb niets tegen Koerden, integendeel, heb veel Koerdische vrienden, maar dit is maar een kant van het verhaal belichten.
En wat het verhaal ook wel niet mag zijn, keur het uiteraard zowiezo niet goed;)

oude filmjes posten is leuk, maar voegen ff totaal niets aan de dicussie die wij nu ff voeren.
Ook ik heb ff youtube af zitten zoeken naar dit filmje, maar kom er vele tegen met titels waarin staat dat er 3 mensen zijn omvergereden, maar niets of niemand laat dat op de beelden zien.
Dus ik ben zeer benieuwd of jij het kan vinden.
Karma voor jouw als jij het kan vinden.
Tussen mn youtube videos niet gevonden, heb alle met turkse titels aangeklikt. Sommigen waren verwijdert.
1 was op nieuwswebsite die ik naam niet van weet d8 RTL en andere krijg ik net ingeving waar ik mogelijk nog wat van gezien heb...

Probeer via google of youtube eens dat orginele filmpje te vinden door Engelse tekst in te typen, niet zo simpel te vinden, dus voor dat filmpje dat ik bedoel ik dat net zo...

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 22:53 ----------

Dit filmpje heeft trouwens niets te maken met de situatie nu, zit een Koerdisch smaakje aan. Ik heb niets tegen Koerden, integendeel, heb veel Koerdische vrienden, maar dit is maar een kant van het verhaal belichten.
En wat het verhaal ook wel niet mag zijn, keur het uiteraard zowiezo niet goed;)
Is op Erdogan gericht, daarom ;) verder weet ik over dat Koerden geval eerlijk gezegd ook niets. Vond het goed voor te tonen aangezien de brutaliteit

Ik weet niet voor jouw maar ze zitten zijn auto te bekogelen met stenen, ik zou ze allemaal doodgereden hebben, je ziet nog een flink kapot voorruit en op het einde hoor je nog een knal./

Vind het niet meer terug
Moest ik liegen zou ik er geen half uur achter zoeken...
Heb ook meerdere blogs met videos zoals onderstaande bekeken. Voel je vrij daar tussen te gaan zoeken.
http://www.ustream.tv/channel/diren-gezi-parkı

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 23:08 ----------

Zoektoch achter die zender met dat groen ook mislukt. Deze gevonden maar was niet dat, want bij die ik bedoel staan de letters in het groen...voor de zekerheid ff tussen hen artikels gezocht.
En nog een video van die advocaten arrestaties in gerechtsgebouw gevonden:
http://rt.com/news/turkish-police-lawyers-courthouse-534/

Democratisch gezien zijn die arrestatie van advocaten nog het ergst van al.
Scheiding van de 3 machten (wetgevende, uitvoerende en rechterlijke)
...Erdogan heeft ze alle 3 in zijn macht wetgevende is obvious, uitvoerde: zijn macht over politie is ook al duidelijk, rechterlijke: heel erg duidelijk na die video...
http://www.youtube.com/watch?v=eu2fWLOhbOg

Kerel weet jij wel van wanneer dat filmpje is en waar het uberhaupt over gaat???
De arrestaties van de desbetreffende advocaten is dat zij zonder toestemming in een gebouw zitten en eigen alles blokkeren. Daarom worden zij gearresteerd. Het ging volgens mij om issues zoals arbeidsrechten.
Wat probeer je hiermee te bereiken door allerlei filmpjes te plaatsen waar je weinig tot niets van afweet en daar voor jezelf de verkeerde conclusies uittrekt.

Terug
Naar boven