AndroidHealthClinic

It's onn!!!!!!!!!!!!!!

wat is het duurste aan het eind het eten of de kuur ?

primo op 1500 EW, 1.5 vial elke week.
denk de kuur :P
16 vials primo, heerlijk spul:D

even een kleine update, ben er zaterdag mee begonnen, voelde me deze week nog wat belabberd (van de t3 only van daarvoor)

kan ook te maken hebben met het dieet, het zijn wel erg weinig kcal, voer het iets op

maaltijd 1 600kcal
100 gram brinta
75 gram proteine poeder

TRAINEN 250kcal
maaltijd 2
60 gram snelle suikers of ontbijtkoek of proteine bar

maaltijd 3 400kcal
200gram vlees (kip, rosbief of wit vis)
200 gram aardappels
200 gram groente

maaltijd 4, 5, 6 490kcal

2plakken roggebrood
250gram biefstuk

maaltijd 7 290kcal

250gram biefstuk

maaltijd 8

50 gram proteine poeder 360kcal
1eetepel lijnzaad
1eetlepel oliefolie

wel komen mijn abs ineens erg goed uit, en het viel me op dat ik toch wel erg grote blokken heb (terwijl ik buik amper train) van de var mischien?

wat vinden jullie van het dieet?

Ik zou er nog wat rijst ingooien. En evt nog wat goede vetten aangezien je die alleen 's avonds neemt.

En je maaltijd na het trainen snap ik helemaal niks van. Hoezo eet je dan niet een goede maaltijd met rijst en kip? Lijkt me dat je maaltijd 2 direct na het trainen neemt en dat het dan niet echt een maaltijd is, en dat je maaltijd 3 een half uurtje later neemt?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou er nog wat rijst ingooien. En evt nog wat goede vetten aangezien je die alleen 's avonds neemt.

En je maaltijd na het trainen snap ik helemaal niks van. Hoezo eet je dan niet een goede maaltijd met rijst en kip? Lijkt me dat je maaltijd 2 direct na het trainen neemt en dat het dan niet echt een maaltijd is, en dat je maaltijd 3 een half uurtje later neemt?

ik begin vaak te bloaten bij een flinke maaltijd na het trainen. tussen maaltijd 2 en 3 zit 1,5 a 2 uur!

de ABS worden met de dag scherper! en het gekke is dat ze heeeeeeeel groot zijn!!!!! ik train ze bijna niet!

doe wel zeeer veel squats

hey
vraagje heb afgelopen zondag een spuitje gezet maar kan vogende week een week niet trainen door me werk ,is het verstandig om gewoon zondag een nieuwe spuit te zeten of een week wachten ???

hey
vraagje heb afgelopen zondag een spuitje gezet maar kan vogende week een week niet trainen door me werk ,is het verstandig om gewoon zondag een nieuwe spuit te zeten of een week wachten ???

voor de rest gaat alles goed??
natuurlijk moet je gewoon zetten,
maar als ik deze kennis nu al hoor, kan je er nu maar beter gewoon mee stoppen.
een spuitje gezet, wat heb je gezet?
is je kennis totaal nihil of?

ben niet zo goed met die namen maar heb er laaste tijd veel over gelezen ,
100mg deca
100mg sust
100mg test ena
diabol

Laatst bewerkt:
ben niet zo goed met die namen maar heb er laaste tijd veel over gelezen ,
100ml deca
100ml sust
100ml test ena
diabol

waar ben je mee bezig???
of probeer je grappig te zijn?

hier heb je geen **** aan

test en sust, wat is dat voor combo?? + erg raar afgemeten 100mg sust als het per 250mg/ml gaat

en nog iets er staat 100ml deca??? 100mg zal je bedoelen.

deca op 100mg doet ook al niks.

ja ik bedoel mg
maar thanks heb die jongen gebeld waar van ik het heb hoor het straks wel

ben nu 1 week bezig met de anaver op 100mg ED, ben nog helemala niets sterker, zelfs geen herhaling.

wel is mijn sixpack ongelooflijk goed zichtbaar, en lopen de aders over mijn kuiten, onderarmen soleus, eigenlijk overal!

gyno is wat erger geworden... mischien het prolactine verhaal van anaver?

Dat zou goed kunnen bij anavAr.

heb er 50mcg t3 bij gedaan, in eerste instantie wilde ik dit niet, maar aangezien de anaver me toch geen kracht geeft, ga ik maximaal voor de cut!

Ga je niks nemen tegen de gyno?

neem al b6 200mg ED, de gyno van Anaver komt door prolactine,

de t3 helpt daar wat tegen.

gyno heb ik zoiezo al, ga het na de zomer laten verwijderen!

B6 en T3 zou idd voldoende moeten zijn...mocht dat niet helpen dan is er nog een andere optie. Neem aan dat je die operatie vergoed krijgt? Anders wordt het een duur grapje!

Beetje off topic maar heeft iemand ergens een serieus artikel over anavar en prolactine. Heb al verschillende steroid profiles gelezen van anavar en nergens wordt met een woord over prolactine gerept. Enkel eens een verwijzing op een forum zoals hier.

B6 en T3 zou idd voldoende moeten zijn...mocht dat niet helpen dan is er nog een andere optie. Neem aan dat je die operatie vergoed krijgt? Anders wordt het een duur grapje!

weet niet of het wordt vergoed. het geld maakt me niet veel uit, maar als ze het vergoeden is dat mooi megenomen.

heb erg snel past van puffy pipples, vooral in deze warmte! wil er nu echt eens vanaf!

op welke manier onderdrukt t3 prolactine sides eigenlijk?

heb de anaver trouwens naar 150mg ED gebracht en de t3 op 50 a 75 mcg (om en om eod)

weet niet of het wordt vergoed. het geld maakt me niet veel uit, maar als ze het vergoeden is dat mooi megenomen.

heb erg snel past van puffy pipples, vooral in deze warmte! wil er nu echt eens vanaf!

op welke manier onderdrukt t3 prolactine sides eigenlijk?

heb de anaver trouwens naar 150mg ED gebracht en de t3 op 50 a 75 mcg (om en om eod)

Klaas heeft hier eens iets over geschreven;http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anavar-weird-shizzle-waarom-lichter-voor-lever-69412/

Terug
Naar boven