tinus515
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
even een kleine update, ben er zaterdag mee begonnen, voelde me deze week nog wat belabberd (van de t3 only van daarvoor)
kan ook te maken hebben met het dieet, het zijn wel erg weinig kcal, voer het iets op
maaltijd 1 600kcal
100 gram brinta
75 gram proteine poeder
TRAINEN 250kcal
maaltijd 2
60 gram snelle suikers of ontbijtkoek of proteine bar
maaltijd 3 400kcal
200gram vlees (kip, rosbief of wit vis)
200 gram aardappels
200 gram groente
maaltijd 4, 5, 6 490kcal
2plakken roggebrood
250gram biefstuk
maaltijd 7 290kcal
250gram biefstuk
maaltijd 8
50 gram proteine poeder 360kcal
1eetepel lijnzaad
1eetlepel oliefolie
wel komen mijn abs ineens erg goed uit, en het viel me op dat ik toch wel erg grote blokken heb (terwijl ik buik amper train) van de var mischien?
wat vinden jullie van het dieet?
wat is het duurste aan het eind het eten of de kuur ?
hahaIk zou er nog wat rijst ingooien. En evt nog wat goede vetten aangezien je die alleen 's avonds neemt.
En je maaltijd na het trainen snap ik helemaal niks van. Hoezo eet je dan niet een goede maaltijd met rijst en kip? Lijkt me dat je maaltijd 2 direct na het trainen neemt en dat het dan niet echt een maaltijd is, en dat je maaltijd 3 een half uurtje later neemt?
hey
vraagje heb afgelopen zondag een spuitje gezet maar kan vogende week een week niet trainen door me werk ,is het verstandig om gewoon zondag een nieuwe spuit te zeten of een week wachten![]()
ben niet zo goed met die namen maar heb er laaste tijd veel over gelezen ,
100ml deca
100ml sust
100ml test ena
diabol

100mg zal je bedoelen.B6 en T3 zou idd voldoende moeten zijn...mocht dat niet helpen dan is er nog een andere optie. Neem aan dat je die operatie vergoed krijgt? Anders wordt het een duur grapje!
weet niet of het wordt vergoed. het geld maakt me niet veel uit, maar als ze het vergoeden is dat mooi megenomen.
heb erg snel past van puffy pipples, vooral in deze warmte! wil er nu echt eens vanaf!
op welke manier onderdrukt t3 prolactine sides eigenlijk?
heb de anaver trouwens naar 150mg ED gebracht en de t3 op 50 a 75 mcg (om en om eod)