XXL Nutrition

It's onn!!!!!!!!!!!!!!

Een minder werkende schildklier geeft prolactine meer "bewegingsvrijheid". Daarom zou t3 dit op kunnen vangen..

• Topic Starter Topic Starter
sinds een week heb ik het wat aangepast

neem 100mcg T3 120/150mg anaver(nog 10dagen) (vanaf deze week 800mastE erbij)

doe 3 tot 4 keer per week een full body workout 3 oefeningen van de grote 5 (BOR, Bench, MP, SQuat, DL)

dieet is wat minder netjes, eet minstens 300 gram eiwit per dag (meestal 400) en junk hier en daar wat, maar met de t3 kan dat prima

Je bent ons toch niet vergeten he??:D

even mijn bevindingen

nam eerst 50 mcg t3 met 6 tabs hydroxycut ed en 2800 kcal totaal (400 gram eiwit) en trainde 4 x per week (8 massa oefeningen per keer)

verloor een kg per week

nam toen 100mg anaver ED zonder t3 en hydroxycut

werd enorm vasculair, en dan ook echt extreem (onderbuik, vleugels echt alles) maar kreeg last van gyno door de prolactine verhoging die anaver veroorzaakt

nam toen 100/125 mcg t3 en en 100mg anaver (paar dagen zelfs 150) ed (at toen 1600 kcal ed 250gram eiwit + 150 KH en amper vetten) verloor ongeveer 2,5 kg per week en kracht bleef hetzelde WEL WAS DE VASCULAIRITIJD WEG

die laatste combo is uber als je je lichaam in 4 weken wilt transformeren, van musculair bloated tot buff catwalk model.

hierna liep het even niet erg lekker, enorm druk met werk en aanverwanten.

zaterdag met de anaver geeindigd
deze week neem ik alleen 2 tabs venom hyperdrive ED 50 mcg t3 en ongeveer 2500 kcal

deze week of volgende komt er 800 mg masteron PW bij

Laatst bewerkt:
ff wat posts verwijderd...

ik vind dit een goed log waar men wel wat aan heeft.
dus is het handig deze zonder bullshit voort te zetten.

even wat updates

ben zaterdag met de alri venom begonnen, en geeindigd met de var, het gekke is, dat ik nu pr's zet die ik het laatste jaar niet meer gemaakt heb, bankte gister 14 x 140! vorige week nog 12x, tijdens de var werd ik niets sterker (ook de var only niet), maar nu wel

eet nu ongeveer 2500 kcal

50 mcg t3 ED en alri 5 dagen per week op 2tabs ED

verder 10 liter water per dag

ben ook 2 kg lichter... weeg nu thuis een 80 kilo!!

Hahahahaha, 10 liter water kerel???????? allejezus!! ik vind het knap als ik aan de 6 kom, en dan is het al dwijlen met de kraan open!

alri, dat is toch een prohormoon?

waarom drink je 10 liter water weg

lijkt mij niet gezond nee om zo veel te drinken .zie het nut ook niet er van in 3 a 4 is mans zat

ja denk weer wat geleerd

alri is een fat burner...

drink zoveel water omdat ik behoorlijk inbtensief train--> en dus veel transpireer.. de alri maakt het transpireren nog intenser.

maar erg vreemd dat ik PR's zet... terwijl mijn gewicht keldert

wow gaat heftig zo... nice!

zit nu al anderhalve week op 50mcg t3 en 2 tabs alri venom (4dagen per week)

wordt steeds droger. en het gekke is dat ik pr's blijf zetten! terwijl ik al 1,5 week gestopt bent met de var. en in de periode dat ik var nam, zette ik geen enkele pr.

ze werden zelfs minder..

voor de var benchde ik 6 x 160, tijdens de var 2 x 160...

erg vreemd

weeg nog steeds 80 kg thuis in de ochtend

zit nu al anderhalve week op 50mcg t3 en 2 tabs alri venom (4dagen per week)

wordt steeds droger. en het gekke is dat ik pr's blijf zetten! terwijl ik al 1,5 week gestopt bent met de var. en in de periode dat ik var nam, zette ik geen enkele pr.

ze werden zelfs minder..

voor de var benchde ik 6 x 160, tijdens de var 2 x 160...

erg vreemd

weeg nog steeds 80 kg thuis in de ochtend

Netjes kerel,

80 kilo brute kracht dus :D

Terug
Naar boven