Fitness Seller

Iu

Status
Niet open voor verdere reacties.

berrie

Novice
Waardering
0
Ik Snap Niks Van Die Iu Hoeveel Is Nu 5 Iu Hoeveel Mcg. Ik Heb O,5 Insuline Spuiten En Wil 5 Iu Hgh Zetten. Hoeveel Is Dat Op De Spuit. Spuit Begint Bij 5 En Eindigt Bij 50. Ik Gebruik Nu Igf1. Ik Zet 100mcg Is Dat 10 Iu

Moved, Logboek > AAS.

berrie zei:
Ik Snap Niks Van Die Iu Hoeveel Is Nu 5 Iu Hoeveel Mcg. Ik Heb O,5 Insuline Spuiten En Wil 5 Iu Hgh Zetten. Hoeveel Is Dat Op De Spuit. Spuit Begint Bij 5 En Eindigt Bij 50. Ik Gebruik Nu Igf1. Ik Zet 100mcg Is Dat 10 Iu

Als je gaat spuiten zet dan wel eerst je Capslock uit! ;)

berrie zei:
als je 1000mcg igf in vial heb en ook al heb je dit gemengd met 1ml vloeistof dan is idaad 10iu op zon 0.5ml 100iu slin spuit...

berrie zei:

als je je vial met 10IU HGH aanmengt met 1ml water dan is 10IU op de naald 1IU HGH dus wil je 5IU HGH pakken dan zet je 50IU op de insuline naald ;)

Als je jintropin hebt:
Je hebt 10x 10 iu HGH en 10x 1 ML BW(oplossing.
Dus als je dat mengt is 1 ML 10 iu.
5 IU = dan 0.5 ML
Als je insuline naalden hebt van 0.5 ML is het tot de 50 marker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven