AndroidHealthClinic

Ja hoor! we zijn een stuk verder!!

dav1t0

Novice
Waardering
0
Ik heb eindelijk de goede berekening gevonden voor mijn vet% calculator!
De vorige deugde van geen kant en ik heb er nu een gevonden die zeer betrouwbaar is. Ik zou het fijn vinden als jullie hem even zouden testen.

Verder heb ik nog iets nieuws, je kan namelijk je eigen KEV (koolhydraten Eiwitten Vetten verhouding) kiezen. Dat is handig voor de wat meer gevorderde onder ons.

De nieuwe informatie komt er als het goed is dit weekend op. En ik heb ook nog gelijk wat goede links toegevoegd, volgens andere forumleden moesten die heel goed zijn. Eentje werd speciaal genoemd omdat die veel informatie zou geven over het afvallen voor vrouwen. Bekijk het eens!

Hier nogmaals de link: Bereken je voedingsbehoefte met deze calculator!

Grtz, David.

Afvallen 'voor vrouwen'?
Sinds wanneer is dat anders dan?

• Topic Starter Topic Starter
Nouwja je moet maar eens lezen, het staat onder Slank en Sterk, het is trouwens niet speciaal voor vrouwen maar vooral interresant om te lezen voor vrouwen(is mij verteld door een vrouw).

grtz, David.

volgens mij heeft onlangs iemand anders deze al eens gepost

Dat was ik dus. Ik heb een nieuw topic aangemaakt om het weer een beetje onder de aandacht te brengen. Veel mensen kijken niet een 2e keer naar een topic, en het is voor de mensen die teleurgesteld waren in de vetcalculator(met name) toch wel interresant om nu nog een keer te gaan kijken.

Grtz, David.

haha, ok:o

ps. post hem morgen dan rond etenstijd, zijn er meer peepz

morgen rond etenstijd schop ik hem wel even omhoog:D

hehe good luck:D

Wat voer je in dan? Dan kan ik er iets mee, zo weet ik ook niet waarom jij zo uitkomt. En wat hoort het te zijn? Bij mij klopt hij heel aardig.
En wat doet de vetcalculator nu bij jou? klopt dat redelijk?

ik heb net de berekening gedaan voor je vetperc en hij klopt wel aardig denk ik ik kwam uit op 11.6 %
dat kan wel kloppen omdat ik in juli me laatste meteing heb gehad en had toen 15 % en ik ben nu wel een stukje droger
en mij energieverbruik kom ik op 2700 uit ongeveer
ik ben dagelijks actief bezig op de club met me lessen 1 of 2 per dag en verder doe ik alles op de fiets dus die uitkomst klopt wel aardig...

netjes hoor;)

oja nog iets
er staat buikomtrek bedoel je daarmee tailleomtrek want die heb ik genomen?

Dat was ik dus. Ik heb een nieuw topic aangemaakt om het weer een beetje onder de aandacht te brengen. Veel mensen kijken niet een 2e keer naar een topic, en het is voor de mensen die teleurgesteld waren in de vetcalculator(met name) toch wel interresant om nu nog een keer te gaan kijken.

Grtz, David.

daarvoor is dus de zoekfunctie uitgevonden.. zodat mensen een topic kunnen terug vinden die voor hun boeiend was of is. en niet dat mensen een zelfde topic aanmaken alleen maar om m onder de aandacht te brengen....

Taille omtrek idd.

Elderson lengte is niet nodig bij deze formule, en de nekomtrek word van de taille omtrek afgehaalt. Daarom word het niet meer. Het is niet de bedoeling dat je de hele formule verkracht. Hij is heel goed, want hij berekent het vetpercentage naar menselijke verhoudingen. Als jij maar wat invult, kan je dus geen redelijk % verwachten.

Als ik trouwens die stats van je invul kom ik op 2864kcal en echt geen 5000+, ik denk dat je toch iets fout doet... Mischien gebruik je komma's??

grtz, David.

Nogmaals, kan je niet lezen? Het klopt wel. De formule die ik nu gebruik is wereldberoemd, en vind je terug op HEEEL VEEEL websites. Het klopt wel omdat het rekening houd met de verhoudingen van een mens. Er ligt blijkbaar een verband tussen de omtrek van de nek, en die van de taille. De omtrek van de nek word vermenigvuldigd met een getal en dat word van een waarde die samengesteld is met de omtrek van de taille afgetrokken. Als je je behoefte uitrekent, dan zie je ook wat de calculator precies uitrekent. (grijs).

Verder weet ik niet waarom hij eerst iets anders deed bij jou, maar nu doet hij het iig wel goed:D! Mijn hosting is heel snel, maar soms bij veel mensen of gewoon af en toe, dan word ie eventjes wat slomer. Kan gebeuren. Is ook zo als ik ermee bezig ben.

Grtz, David.

klopt wel aardig hoor :)

jeps klopt zeker wel makkelijk ding karma voor u meneer

Deze formule is goed. Dat jij het niet goed vind is iets anders. In plaats van dat je de hele tijd onzinnige waardes invoert om te kijken wat eruit komt, kun je ook gewoon even bij jezelf meten en kijken of het klopt. Als het dan nog enorm fout gaat mag je klagen, en dan zou het fijn zijn als je ook nog even helpt zoeken bij een betere formule.

Grtz, David.

ps. luppie en andere positieve mensen, bedankt!

Luister, ik zeg helemaal niet dat je moet liegen. Bij heel veel mensen klopt deze calculator. Als dat bij jou niet zo is, dan kan je even zeggen wat je ingevuld hebt, dan test ik het even. De vorige x dat jij mij calculator gebruikte kwam er ook iets anders uit toen ik het zelf even deed, weet je nog?:cool:

Verder heb ik trouwens informatie toegevoegd, geschreven door Shanasse van Bodynet, zij is daar administrator, en heeft een tekst geschreven over het opstellen van een voedingsschema, bekijk het maar eens. Je hebt er erg veel aan.

Grtz, David.

Terug
Naar boven