XXL Nutrition

Jaar off en geen training...

Pittbul

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
moge mannen,
Vorig jaar rond deze tijd ben ik vanwege een gescheurde schouderpees gestopt met trainen.
Ik heb het toen redelijk in orde weten te houden door m'n eten.
Na die tijd zijn er nog een hoop dingen in m'n leven gebeurt die f alkes op z'n kop hebben gezet, dus is mijn eten en de paar oefeningen die ik nog kon ook op hold gezet. Ik wil nu de draad weer gaan oppakken en weer gaan kuren.
Had zelf in gedacht om voor 16weken te gaan met,
1tm16 500 testE
1tm8. 600 bold
9tm16 400 bold
9tm16 400trenE.
Geen kickstart, hooguit de bold frontloaden, maar daar ben ik nog niet over uit.
Graag jullie visies hierover.,

Stevige dosis voor iemand die al een jaar off is.

Ik zou proberen te maximale te halen uit een minimale dosering. Stuk gezonder.
Na een jaar off heb je niet zoveel nodig. (ga dr ook vanuit dat je niet echt mega veel vvm hebt)

Gewoon 500mg test e per week.

Test 2 weken langer dan de Tren.

Wel een flinke kuur na een jaar niet sporten!

• Topic Starter Topic Starter
VVM is op dit moment 12%.
Meer AAS is niet altijd beter daar heb je gelijk in maar is altijd zo verleidelijk Haha..

VVM is op dit moment 12%.
Meer AAS is niet altijd beter daar heb je gelijk in maar is altijd zo verleidelijk Haha..

Vvm = vet vrije massa. Das in kg, geen procenten ;) Hoeveel kg ben je?

Meer is leuk ja, maar zou lekker om je gezondheid denken. En nu volstaat 500 test 200 deca ook wel hoor..:D

klopt ik las m verkeerd..
ben nu ongeveer 73 kilo min 12% dus zal ongeveer 60 kilo zijn..

500 test 200 deca is meeeeeeeeeer dan zat:)

Haha ok, dan word het een flinke dosis minder maar ga dan wel de deca voor tren vervangen. Doe liever kwaliteit massa ipv vocht massa..

Mijn stats hiervoor waren,
85 kilo met 10/11 lichaamsvet.
Zo ver hoeft van mij niet meer maar wil gewoon flinke massa pakken.
Primo zou wel lukken, alleen heb dat nog nooit gezet dus wil daar eerst meer over lezen.

Is dat niet natty haalbaar? En zoja... Waarom zou je dan kuren?

Daar gaat t toch niet om? Natuurlijk is het natty haalbaar, maar ik wil daar gewoon weer zsm wezen.

Waar zeg ik precies "vlotjes"?

@Pittbul Dat zou voor mij wel belangrijk zijn, maar voor jou kennelijk niet.

Beetje lompe reactie van mezelf maar het verandert niets aan het feit dat 1m75, 85kg en 10% echt wel heel goede stats zijn die de meeste mensen van die lengte niet halen zonder kuren.

Als j e op alles let en voeding goed is zul je wel weer op je oude niveau zijn na 16 weken.

als je massa wil pakken zou ik voor super test gaan heb je deca niet nodig ;) ik zelf zit op 700 mg super test per 2 ml is 350 mg per 1 ml knal je zeker wel van succes verder ga je volgen :) en vooral naar jaar off zijn

Terug
Naar boven