Pittbul
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou het toch andersom doen. misschien ga ik te veel uit van de bro science omtrent deca, maar je gaat enorm in kracht aankomen omdat je al ervaring hebt met trainen. dan nog eens de tren erbij dat zullen je pezen helemaal fijn vinden. deca lijkt mij dan veiliger. Ik had ook last van veel vocht, pakte laatst test p + npp + mast p en totaal geen last van vochtHaha ok, dan word het een flinke dosis minder maar ga dan wel de deca voor tren vervangen. Doe liever kwaliteit massa ipv vocht massa..
zou het toch andersom doen. misschien ga ik te veel uit van de bro science omtrent deca, maar je gaat enorm in kracht aankomen omdat je al ervaring hebt met trainen. dan nog eens de tren erbij dat zullen je pezen helemaal fijn vinden. deca lijkt mij dan veiliger. Ik had ook last van veel vocht, pakte laatst test p + npp + mast p en totaal geen last van vocht
korte esters lijkt mij ook heel lekker maar kan dat helaas niet vanwege werk.zou het toch andersom doen. misschien ga ik te veel uit van de bro science omtrent deca, maar je gaat enorm in kracht aankomen omdat je al ervaring hebt met trainen. dan nog eens de tren erbij dat zullen je pezen helemaal fijn vinden. deca lijkt mij dan veiliger. Ik had ook last van veel vocht, pakte laatst test p + npp + mast p en totaal geen last van vocht
Dan test mast deca en clean etenkorte esters lijkt mij ook heel lekker maar kan dat helaas niet vanwege werk.

Beetje lompe reactie van mezelf maar het verandert niets aan het feit dat 1m75, 85kg en 10% echt wel heel goede stats zijn die de meeste mensen van die lengte niet halen zonder kuren.