Jordyvl
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik heb de afgelopen week nagedacht over wat mijn plannen zijn met eventueel verdere kuurtjes.
Ben momenteel bezig met al weer m'n 3e kuur, mijn eerste 2 kuurtjes heb ik verpest door wat probleempjes waar ik toen nog last van had, maar dat is nu gelukkig verleden tijd en ben nog serieuzer gaan sporten. (ben nu een no lifer die 24/7 alleen maar met bb/sporten bezig is)
Nu zat ik te denken om het voortaan als volgt te doen, en vroeg me af of dit een realistisch plan is of dat ik het beter anders aan kan pakken.
7 maanden (sept t/m mrt) bulken waarvan sept t/m nov een kuur.
1 maand (apr) kcal inname verlagen van bulk naar cut behoefte.
3 maanden (mei t/m jul) cutten/droog trainen.
1 maand (aug) eventueel nog cutten als dat nodig is, anders weer rustig aan beginnen met opbouwen voor de bulk/kuur die start in september.
Ik ben een control freak en vindt het fijner/leuker om te sporten op z'n manier.
Is dit een goed idee of kan ik het beter anders inplannen?
Ben momenteel bezig met al weer m'n 3e kuur, mijn eerste 2 kuurtjes heb ik verpest door wat probleempjes waar ik toen nog last van had, maar dat is nu gelukkig verleden tijd en ben nog serieuzer gaan sporten. (ben nu een no lifer die 24/7 alleen maar met bb/sporten bezig is)
Nu zat ik te denken om het voortaan als volgt te doen, en vroeg me af of dit een realistisch plan is of dat ik het beter anders aan kan pakken.
7 maanden (sept t/m mrt) bulken waarvan sept t/m nov een kuur.
1 maand (apr) kcal inname verlagen van bulk naar cut behoefte.
3 maanden (mei t/m jul) cutten/droog trainen.
1 maand (aug) eventueel nog cutten als dat nodig is, anders weer rustig aan beginnen met opbouwen voor de bulk/kuur die start in september.
Ik ben een control freak en vindt het fijner/leuker om te sporten op z'n manier.
Is dit een goed idee of kan ik het beter anders inplannen?