Fitness Seller

Jack3D of NoxiPro

Net voor 't eerst Noxipro gebruikt.. Damn.. Schoudertraining van mn leven!

Ik zou jack3d nemen, heb er zelf positieve ervaringen mee.

Vind het prettiger werken dan Crack.

Ben zelf wel te spreken over noxi.
Wel slaap je er slechter van.
Ik nam 1 schepje om half 7.
Ik ging slapen om 1 uur en viel als een blok in slaap.
Maar om 4 uur werd ik wakker en kon ik tot 6u geen slaap vatten.
Eens zien of dit vaker voorkomt (slechts 1x 1 volle schep genomen).

Ik heb geen ervaring met jacked, maar het lijkt me dat als noxi sterker wordt bevonden simpelweg een hogere dosering jacked gelijkstaat aan een schepje noxi?

Het is toch de caffeine en dmaa, hooguit de verhouding tussen deze 2 kan verschillend zijn bij beide producten (iemand weet hier iets over??, is natuurlijk wel geheime blend).

Ben zelf wel te spreken over noxi.
Wel slaap je er slechter van.
Ik nam 1 schepje om half 7.
Ik ging slapen om 1 uur en viel als een blok in slaap.
Maar om 4 uur werd ik wakker en kon ik tot 6u geen slaap vatten.
Eens zien of dit vaker voorkomt (slechts 1x 1 volle schep genomen).

Ik heb geen ervaring met jacked, maar het lijkt me dat als noxi sterker wordt bevonden simpelweg een hogere dosering jacked gelijkstaat aan een schepje noxi?

Het is toch de caffeine en dmaa, hooguit de verhouding tussen deze 2 kan verschillend zijn bij beide producten (iemand weet hier iets over??, is natuurlijk wel geheime blend).

Dit heb ik ook. Na het trainen en de post-workout meal slaap ik als een baby alleen word ik telkens wakker gedurende de nacht en dan kom ik lastig in slaap. Stom genoeg heb ik het nooit aan noxi toegeschreven..

Hard! is ook een dikke aanrader ! en ik krijg er geen baby leuter van zoals met noxipro haha en heb iets betere pomp

Jullie zijn dus niet de enigste HAHA.

same here:rolleyes:

Neem nu al een paar dagen NoxiPro in en merk toch wel dat ik elke nacht een paar keer wakker word. Het is dan wel zo dat ik binnen 5minuten terug in slaap val:P

Maar ik ben wel zeer te spreken over de workouts! Die energie die het me geeft is echt niet normaal!

Waarom vinden zoveel mensen dat noxipro lekker is? Tis gewoon ****ing smerig, weet niet hoe het met Jack3D is...maargoed kwestie van smaak en lichaam. Bij mij werkt noxipro prima, maar na een paar keer gebruiken is het een beetje 'lame' en uitgewerkt naar mijn idee!

Nu ruim een maand Jack 3d gebruikt. Ik heb eerste week 1 scoop genomen, vervolgens 2 coops aangehouden. Eerste week meeste effect gehad, daarna werd het wat minder. Over het algemeen positief. effect werd wel wat minder. Conclusie trainingen verliepen beter, meer kracht. wel vaak na wc ( diaree 0

Vorige week pot noxipro gekocht. eerste dag 1 scoop ingenomen. merkte weinig verschil ten opzichte van Jack. Eenmaal thuis moest ik nog na wc ( plassen ). wilde pissen maar dat lukte niet, duurde 1minuut voordat het opgang kwam, terwijl ik echt nodig moest pissen. Daar schrok ik wel even van. Nu reeds een week achter de rug. Te veel nadelen vind ik. Heel slecht slapen, raar gvoel tijdens plassen dus, pikkie werkt niet helemaal lekker met Noxi.

Dus lekker Jack gebruiken.

Jack3d en nooit meer iets anders.

Van in het begin altijd 2 scoops genomen, en onmiddellijk een energieboost en meer kracht tijdens trainen. Nog nooit gecrasht (gebruik het nu toch al zeker anderhalf jaar), en effect is nog steeds hetzelfde. Prijs ook aangenaam en doe er een dikke maand mee. De smaak is zeker niet slecht, zelfs bijna heerlijk :p Verkopen ze het niet in grotere potten?

Terug
Naar boven