AndroidHealthClinic

Review Jack3d - USP Labs

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer kracht, energie, focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? smaak lemon, erg lekker!
  • Welke dosis heb je gebruikt? Voor de training 1 a 2 scoops
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxl nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? goedkoopste/snelste levering/samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 28euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja

Mijn review:

De reden dat ik op jack3d ben uitgekomen is dat ik tijdens mijn trainingen die drive niet meer had, niet meer die constante focus etc wat ik voorheen wel had met noxplode bv. Dan is de keus, weer voor het oude vertrouwde gaan of iets nieuws proberen. Hier veel goede verhalen over gehoord en met laten overhalen. Geen spijt van gehad!

Het grote voordeel hiervan vind ik dat je niet meer zo gigantisch veel poeder met water hoeft te mengen wat gaat schuimen en ontzettend vies smaakt. Bij jack3d gewoon mini scoop, mengt goed, smaakt goed en schuimt niet.

Werkte erg snel, na 15min kreeg ik telkens soort van rare jeuk in me gezicht, erg typisch elke keer. Tijdens training meer zin, goeie drive en goeie pomp. Krachttoename valt wel mee. Dat is meer afhankelijk nog van je voeding in mijn ogen. Bedoel mijn prestaties gingen vooruit maar mijn voeding zat ook goed in orde dus het lijkt me een beetje EN EN.

Prijs is ook top, meeste pre work out products zijn vaak een 10tje duurder.

Leuke aanrader ter afwisseling. Doet zijn werk en zorgt gewoon voor betere trainingen!

jack3d1.jpg

Ik heb er al heel veel goed over gehoord maar ik heb geen enkel effect van dit product. Ik bedoel, toch geen effect dat ik "voel".

Review bestaat al.........klik :rolleyes:

mag dat dan niet?

kreeg erg ernstige hartkloppingen van op de sportschool.. zal wel caffeine gevoelig zijn

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het hier misschien de taak is van de moderator om één van beide visies te verdedigen.

Waar zijn al die andere reviews over dezelfde producten dan ? Ik zie geen 50 reviews over Noxi, Unleash of PWP of welke whey dan ook.

Ga deze binnenkort misschien proberen, goeie review.

Denk dat 't het handigste is om voor elk product een topic te maken en dat iedereen die een review wil schrijven datzelfde format kan gebruiken in hetzelfde topic, zo blijft 't mooi overzichtelijk en kan je duidelijk zien wat een reactie en wat een review is in dat topic.

Ik denk dat het hier misschien de taak is van de moderator om één van beide visies te verdedigen.

Deze sectie moet niet gezien worden als een tweede [Link niet meer beschikbaar] sectie.

Daar hebben we inderdaad één pagina per product, waaronder je reviews kan schrijven, en het product krijgt dan een rating die gebaseerd is op tientallen beoordelingen.

Het doel van dit subforum is helemaal anders: het gaat over persoonlijke reviews, die elk een eigen topic krijgen. Het is net als op BB.com gewoon een subforum waar gebruikers hun eigen topic kunnen openen met review, alleen hebben we op DBB er een template aan toegevoegd zodat het er allemaal wat overzichtelijker op wordt.

Het is dus niet per se de bedoeling dat er maar één thread per product geplaatst wordt, we moedigen juist aan dat elke review een eigen topic krijgt, omdat het over een persoonlijke thread gaat.

Echter zal het voor bepaalde producten zo zijn dat men het handiger vindt als er slechts één hoofdtopic bestaat, en dat is ook prima voor ons.

Zolang dit soort zaken niet in de regels staan, kan je er vanuit gaan dat je vrij bent om dit zelf te bepalen.

Ik heb deze ook geprobeerd. Ik merk er duidelijk minder van dan van MaxV2 of JP8x. Bij de twee laatste genoemde voel ik echt duidelijk dat ik meer energie heb en een euforisch gevoel. Bij de MaxV2 had ik wel een klein dipje achteraf. Ik heb van de Jack3D trouwens 2 schepjes gepakt.

Ik vind het een heerlijke pre workout booster. Krijg er een geweldige pump van en deze blijft ook lang aanhouden.

Top product 9/10, echte aanrader! ;)

Voor mij de beste pw dat ik al gehad heb.
Unleash, Maximize, Shotgun, Black Hemo Rage, Lit Up, ...

Ik gebruik deze nu een paar weken, maar ik merk er eerlijk gezegd niks van. Ik begon met 1 schep, maar heb dit al gauw opgevoerd naar 3 scheppen. Wanneer ik 3 scheppen neem, merk ik dat ik tintelingen op mijn lichaam krijg, maar verder niks.

Nu ben ik dus op zoek naar een andere PWO, zijn er PWO bekend die wel werken bij mensen waarbij jack3d geen effect heeft?

Terug
Naar boven