MuscleMeat

Jack3d versus stretchmarks

Smith

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik wil jack3d gaan gebruiken als een pre-workout supplement. Ik heb het al eens eerder gebruikt. Ik heb alleen last van strae en wil dit niet nog erger maken. Nu zorgt jack3d voor een hevige spierpomp. Zal dit leiden tot nog meer strae en/ of de huidige strae nog erger maken?

Zijn er ook pre-workout supplemengt die geen pomp geven, maar enkel de energyboost.

Alvast bedankt

Nee @ strae.

Ja @ pwo zonder pomp: kop zwarte koffie in je lokale koffieshop.

Deze zouden best erger kunnen worden, maar dat kunnen ze ook worden zonder een PWO te gebruiken.
Als het goed is zorgt de Pre-workout Powerpill van B&F voor meer energie zonder pomp. Verder kan cafeïne ook een optie zijn.

@tuplad

daar kom ik altyd met heel wat anders als zwarte koffie weg :O

Hey,

Ik wil jack3d gaan gebruiken als een pre-workout supplement. Ik heb het al eens eerder gebruikt. Ik heb alleen last van strae en wil dit niet nog erger maken. Nu zorgt jack3d voor een hevige spierpomp. Zal dit leiden tot nog meer strae en/ of de huidige strae nog erger maken?

Zijn er ook pre-workout supplemengt die geen pomp geven, maar enkel de energyboost.

Alvast bedankt

1,3 dimethylamylamine

Wat betreft de striae, als je groeit dan loop je het risico om uit te scheuren (heb er zelf ook behoorlijk last van). Wil je dit absoluut niet, dan kan je misschien beter stoppen en anders.. face it ;)

Terug
Naar boven