69ingChipmunks
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 322
- Lengte
- 1m81
Een hele lange tijd mijn iPod Touch 4G links laten liggen. Hij was al eens gejailbreaked, in IOS 4 als ik me niet vergis. Inmiddels is die nogal outdated, dus heb 'm geupgrade naar IOS 6.1.2, de allernieuwste. Als gevolg dat mijn oude jailbreak pleite is en hem opnieuw zal moeten jailbreaken.
Nu heb ik een uur lang gegoogled naar IOS 6 jailbreaks, maar ik kan er alleen 'nieuwsfeitjes' over gevonden krijgen i.p.v. de echte jailbreak downloads.
Bij deze de vraag, iemand een geldig werkende link?
karma de parma
Vraag me trouwens ook af of het een probleem is als ik al 6.1.2 heb, weet niet hoe 'nieuw' deze is? Alles na IOS 6 ben ik tevreden mee qua jailbreak, alleen weet ik niet hoe ik mijn iPod één update terug kan zetten naar 6.1.1. bijvoorbeeld, mocht alleen daarvan een jailbreak beschikbaar zijn.
Nu heb ik een uur lang gegoogled naar IOS 6 jailbreaks, maar ik kan er alleen 'nieuwsfeitjes' over gevonden krijgen i.p.v. de echte jailbreak downloads.
Bij deze de vraag, iemand een geldig werkende link?
karma de parma
Vraag me trouwens ook af of het een probleem is als ik al 6.1.2 heb, weet niet hoe 'nieuw' deze is? Alles na IOS 6 ben ik tevreden mee qua jailbreak, alleen weet ik niet hoe ik mijn iPod één update terug kan zetten naar 6.1.1. bijvoorbeeld, mocht alleen daarvan een jailbreak beschikbaar zijn.

downloaden en installeren. Kan je alle appss voor nul euro krijgen.