MuscleMeat

Jailbreak IOS 6

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Een hele lange tijd mijn iPod Touch 4G links laten liggen. Hij was al eens gejailbreaked, in IOS 4 als ik me niet vergis. Inmiddels is die nogal outdated, dus heb 'm geupgrade naar IOS 6.1.2, de allernieuwste. Als gevolg dat mijn oude jailbreak pleite is en hem opnieuw zal moeten jailbreaken.

Nu heb ik een uur lang gegoogled naar IOS 6 jailbreaks, maar ik kan er alleen 'nieuwsfeitjes' over gevonden krijgen i.p.v. de echte jailbreak downloads.

Bij deze de vraag, iemand een geldig werkende link?

karma de parma

Vraag me trouwens ook af of het een probleem is als ik al 6.1.2 heb, weet niet hoe 'nieuw' deze is? Alles na IOS 6 ben ik tevreden mee qua jailbreak, alleen weet ik niet hoe ik mijn iPod één update terug kan zetten naar 6.1.1. bijvoorbeeld, mocht alleen daarvan een jailbreak beschikbaar zijn.

De jailbreak:
[Link niet meer beschikbaar]

Kan je gewoon 6.1.2 mee jailbreaken.

• Topic Starter Topic Starter
Perfect, thanks!

Zo meteen maar eens proberen.

De jailbreak:
[Link niet meer beschikbaar]

Kan je gewoon 6.1.2 mee jailbreaken.

Nice one!
Werkt perfect, binnen 5 minuten klaar met een paar simpele stappen. Had niet beter gekund.

Alleen nu heb ik Cydia erop staan. Als ik het me goed kan herinneren dan dien je met Cydia een App te downloaden waarmee je een soort van extra Appstore erop krijgt waarbij je originele Apps gratis kunt downloaden. Deze heette dacht ik Installous. Alleen vind mijn Cydia deze niet?

Is de werking hiervan misschien veranderd of alleen de naam?

Nice one!
Werkt perfect, binnen 5 minuten klaar met een paar simpele stappen. Had niet beter gekund.

Alleen nu heb ik Cydia erop staan. Als ik het me goed kan herinneren dan dien je met Cydia een App te downloaden waarmee je een soort van extra Appstore erop krijgt waarbij je originele Apps gratis kunt downloaden. Deze heette dacht ik Installous. Alleen vind mijn Cydia deze niet?

Installous is dood.

vShare is een vervanging.
Je moet op je iPhone navigeren naar: [Link niet meer beschikbaar] en dan kan je de app installeren.

Je hebt ook AppCake, die is hier te downloaden: http://iphonecake.com/i/
Ook op je iPhone naar de link navigeren en installeren.

Nice one!

Appcake zoeken;) downloaden en installeren. Kan je alle appss voor nul euro krijgen.

Bedankt!

Karma has been provided.

Ben naar beide websites genavigeerd op mijn iPod en daar beide Apps proberen te downloaden. Maar telkens zegt ie dat het downloaden mislukt is na enige tijd.

Op de website van allebei staat dat ik AppSync moet downloaden in Cydia, maar als ik dit intyp d.m.v. de zoekfunctie, komt er geen AppSync. :o

Wat ben ik toch hopeloos met dit soort dingen :D

Kun je muziek nu ook gratis downloaden met een jailbreak?

waar is dat jailbreak voor? kun je dan bestanden erop krijgen zonder iTunes oid?

Ja via je gsm 'winkel' zegmaar..

waar is dat jailbreak voor? kun je dan bestanden erop krijgen zonder iTunes oid?

Apps waar je normaal voor betaald in de App store, kun je allemaal gratis krijgen d.m.v. jailbreak.

Verder kun je ook het uiterlijk enzo veranderen maar daar hou ik me niet zo heel veel mee bezig.

ik had mijne jailbraik
vond het niets aan

Terug
Naar boven