- Waardering
- 14.221
Huidplooimeting geeft al een betere indicatie. Beste is een DXA of DEXA scan.dat klopt, ze gebruiken bij mij op de sportschool inderdaad zo een elektronische weegschaal. Hoe meet jij dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huidplooimeting geeft al een betere indicatie. Beste is een DXA of DEXA scan.dat klopt, ze gebruiken bij mij op de sportschool inderdaad zo een elektronische weegschaal. Hoe meet jij dan?
Ik vind dat meten overrated. Ik kijk naar de spiegel.dat klopt, ze gebruiken bij mij op de sportschool inderdaad zo een elektronische weegschaal. Hoe meet jij dan?
Spiegel en omtrek meten, zou ik zeggen, niet iedereen kan evengoed zichzelf inschatten.Ik vind dat meten overrated. Ik kijk naar de spiegel.
Ik bedoel eerder dat ik in de spiegel kijk naar het resultaat en de progressie. Dat cijfertje is voor mij niet belangrijk om weten.Spiegel en omtrek meten, zou ik zeggen, niet iedereen kan evengoed zichzelf inschatten.
Snap ik, maar sommige mensen vinden dat moeilijk bij zichzelf.Ik bedoel eerder dat ik in de spiegel kijk naar het resultaat en de progressie. Dat cijfertje is voor mij niet belangrijk om weten.