Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Breaking NewsJan Marijnissen treedt af als fractievoorzitter SP
toch jammer, maar wel begrijpelijk, hij was imo een zeer goed politicus, ondanks dat ik me niet in zijn standpunten kon vinden. ik hoop iig dat dit beter voor hem is.
Komop dit meen je toch niet. Hoe kan VVD uberhapt profiteren van SP-kiezers.Mensen die 70% belastingstelsel willen invoeren+uitkeringen verhogen gaan toch opeens niet op vvd stemmen.
Let maar op, pvda gaat nog herstellen naar 30-40 zetels.
Waar sommigen het halen dat SP stemmers nu automatisch naar pvda gaan? Volgens mij zijn de SP stemmers grotendeels die groep die op Pim Fortuin stemden als ik me niet vergis. Die kunnen rechts of links zijn maar gaan vooral af op populistisch geblaat.
Lijkt me niet, ook al is er wel een groep zwevende kiezers die geen uitgesproken politieke voorkeur hebben en alles stemmen wat populistisch is. Of de SP-stemmers weglopen nu Marijnissen weg is zal moeten worden afgewacht.