MuscleMeat

Nieuws Goed nieuws! 'Nederland heeft genoeg van islam'

• Topic Starter Topic Starter
racistisme is ook een vorm van extremisme!! over islam praten en zeggen achterlijk geloof is makkelijk maar hoeveel van die haatpredikanten hebben hem al gelezen? lees het eerst eens ipv alle moslims als terroristen te bezien. door het te lezen ga je zelf geen moslim worden hoor maar ga je mss iets beter begrijpen dat wat sommige doen in naam van de islam de islam gewoon misbruiken en deze regel ook voor vele arabische jongeren, ze zouden ook eerst wat meer kennis mogen opdoen van hun geloof vooraleer ze zich moslim beginnen normen moeten ze zich eerst aan de regels van de islam houden anders zijn ze een nadelige publiciteit voor wat ze denken hun geloof is

Ik stel voor dat je zelf de koran eens leest. Of sommige delen ervan, die zeggen namelijk al genoeg. Ook buiten hun zogenaamde context. Racisme roepen heeft al helemaal geen zin, want niemand heeft het hier over huidskleur of andere raciale kenmerken.

Het meerendeel houdt zich gewoon aan de regels van de Islam. De een in meer stilte dan de ander, maar het feit blijft dat de 'extremisten' zich kunnen blijven schuilhouden achter de zwijgende kudde. De een wilt je graag dood hebben, de ander doet het.

Ik stel voor dat je zelf de koran eens leest. Of sommige delen ervan, die zeggen namelijk al genoeg. Ook buiten hun zogenaamde context. Racisme roepen heeft al helemaal geen zin, want niemand heeft het hier over huidskleur of andere raciale kenmerken.

Het meerendeel houdt zich gewoon aan de regels van de Islam. De een in meer stilte dan de ander, maar het feit blijft dat de 'extremisten' zich kunnen blijven schuilhouden achter de zwijgende kudde. De een wilt je graag dood hebben, de ander doet het.
niet tolerant zijn naar een bepaalde groep mensen is een vorm van racisme ik hoef die niet te lezen want zet hem niet in een slecht of goed daglicht... weet je mss de reden waarom je er zo over denkt, mss een tragische gebeurtenis in je leven gehad waar een moslim in betrokken was of zoek je gewoon een zwart schaa p omdat je leven niets voorstelt en daar zelf de verantwoordelijkheid niet voor wilt nemen?

Laatst bewerkt:
philip pls

niet tolerant zijn naar een bepaalde groep mensen is een vorm van racisme ik hoef die niet te lezen want zet hem niet in een slecht of goed daglicht... weet je mss de reden waarom je er zo over denkt mss een tragische gebeurtenis in je geven gehad waar een moslim in betrokken was of zoek je gewoon een zwart schaap omdat je leven niets voorstelt en daar zelf de verantwoordelijkheid niet voor wilt nemen?

Oh boy dus niet tolerant zijn naar verkrachters, terroristen, politici, extremisten = allemaal racisme :roflol: Not to mention dat racisme verwijst naar RAS.

Ik vraag me af of sommige mensen in dit topic gewoon heel de dag met hun ogen en oren dicht lopen en alleen bezig zijn met hun eigen afgesloten wereldje. Geen wonder dat Europa naar de klote gaat met zo'n /care houding.

Wie zei ook alweer dat alles wat nodig is om kwaad te laten winnen is goede mensen die alles maar laten begaan?

The stupidity in dit topic... Alle jesus. Geen eens zin om er tegenin te gaan

Oh boy dus niet tolerant zijn naar verkrachters, terroristen, politici, extremisten = allemaal racisme :roflol: Not to mention dat racisme verwijst naar RAS.

Ik vraag me af of sommige mensen in dit topic gewoon heel de dag met hun ogen en oren dicht lopen en alleen bezig zijn met hun eigen afgesloten wereldje. Geen wonder dat Europa naar de klote gaat met zo'n /care houding.

Wie zei ook alweer dat alles wat nodig is om kwaad te laten winnen is goede mensen die alles maar laten begaan?

In principe is het wel discriminatie, als jij een berucht verkrachter slecht behandelt, behandel/beoordeel je hem op basis van een actie die hij/zij in het verleden heeft ondernomen, op het moment dat je voor die persoon komt te staan kan hij helemaal anders zijn.
Wij hebben gewoon een bepaald criterium waarna we discriminatie als "gepast" beschouwen. Dat criterium is het in het verleden hebben ondernomen van bepaalde acties die wij als samenleving als "slecht" bestempelen (meestal gerelateerd aan het toebrengen van lijden aan een ander individu).

Discriminatie is in essentie dus niet slecht (edit: het wordt alleszins niet als slecht beschouwd), ligt gewoon aan context waarin we het gedrag vertonen.
Net hetzelfde bij coïtus, steek je derde been onverwacht in de mond van je vrouw, geen probleem. Doe dezelfde actie bij een kind van 4, not so much:o

Laatst bewerkt:
In principe is het wel discriminatie, als jij een berucht verkrachter slecht behandelt, behandel/beoordeel je hem op basis van een actie die hij/zij in het verleden heeft ondernomen, op het moment dat je voor die persoon komt te staan kan hij helemaal anders zijn.
Wij hebben gewoon een bepaald criterium waarna we discriminatie als "gepast" beschouwen. Dat criterium is het in het verleden hebben ondernomen van bepaalde acties die wij als samenleving als "slecht" bestempelen (meestal gerelateerd aan het toebrengen van lijden aan een ander individu).
Mijn reactie ging gewoon over tolereren en het feit dat iets niet tolereren niet gelijk staat aan racisme... Ik tolereer bepaalde groepen niet, daarmee bedoel ik wanneer ze actief deel uitmaken van die groep.

Verder zeg ik nergens dat je iemand ongelijk moet behandelen voor de wet oid.

Discriminatie is in essentie dus niet slecht (edit: het wordt alleszins niet als slecht beschouwd), ligt gewoon aan context waarin we het gedrag vertonen.
Net hetzelfde bij coïtus, steek je derde been onverwacht in de mond van je vrouw, geen probleem. Doe dezelfde actie bij een kind van 4, not so much:o
Discriminatie is gewoon je vrijheid. Imo mag alleen een overheid niet discrimineren want je hebt niet de keuze om eraan te ontsnappen terwijl je wel naar een ander café kan gaan als het ene café geen n*gers toelaat en het andere wel...

Nee kerel, discriminatie is niet ' je vrijheid'

Artikel 1 van de Nederlandse grondwet, luidt: "Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan".[1]

Laat maar komen. Lekker elke dag kebab eten. Burp!

Als je je stoort aan iemand of een bepaalde groep ga daar dan je beklag ook bij doen zal mss meer effect hebben dan daar hier over te mekkeren, daarin tegen als het goed doet hier je hart erover eens kan luchten even goed maar hier ga je aan de kwestie van wat je stoort niets veranderen

Als je je stoort aan iemand of een bepaalde groep ga daar dan je beklag ook bij doen zal mss meer effect hebben dan daar hier over te mekkeren, daarin tegen als het goed doet hier je hart erover eens kan luchten even goed maar hier ga je aan de kwestie van wat je stoort niets veranderen

Bekend koppie heb je. Hoe gaat het boksen?

Het gaat er dan ook om te zien wat anderen denken, over kritisch zijn en eventueel mensen, onwetenden, van zulke dingen kennis te laten nemen. Daar is een forum namelijk ook voor.

Artikel 1 van de Nederlandse grondwet, luidt: "Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan".[1]
Tja de overheid schendt onze vrijheid op alle mogelijke manieren, dus dat zie ik niet als geldig argument. In principe ben je pas vrij als je mag discrimineren.

Discrimineren heeft een negatieve bijklank maar is eigenlijk normaal. Een aannemer die liever een brede vent in dienst neemt dan een tenger vrouwtje discrimineert, maar voor een goede reden. Strikt gezien mag hij dat niet van de overheid, terwijl iedereen zal toegeven dat de man gelijk heeft en het voor zijn bouwbedrijf waarschijnlijk beter is om geen tengere vrouwtjes in dienst te nemen voor op de werf, hoe graag die ook bij hem komen werken.

Dus, als de aannemer het mag, dan moet iedereen het mogen. Er zijn zo immers een oneindig aantal voorbeelden te noemen. En dus is de wet een schending van de vrijheid en niet geldig als reden om discriminatie niet op te nemen als deel van de vrijheid.

Soms gebeurt discriminatie niet op basis van rationele argumentatie. "Ik wil geen n*gers in mijn bedrijf". Daar kan je tegen zijn, en je kan individuen of bedrijven die zich zo gedragen boycotten. Maar het zou nog steeds hun vrijheid moeten zijn, hoe dom ook.

De grondwet is gericht aan de overheid. Burgers mogen alleen niet onderscheid maken op basis van geloof, ras, geslacht en coïtusuele geaardheid. En alleen in uitoefening van beroep of bedrijf.

Alle inperkingen in de vrijheden van burgers staan in het wetboek van strafrecht.

Je mag dus een verjaardagsfeestje geven. de hele straat uitnodigen, behalve de mocrofamilie die daar woont en daarbij aan iedereen vertellen dat dit is omdat ze moslim zijn.

Of dat moreel te rechtvaardigen is, is wat heel wat anders natuurlijk, maar die vrijheid heb je wel degelijk in Nederland.

Het gaat er dan ook om te zien wat anderen denken, over kritisch zijn en eventueel mensen, onwetenden, van zulke dingen kennis te laten nemen. Daar is een forum namelijk ook voor.

Als je wil weten wat anderen vinden gebruik dan de zoekknop, elke islam discussie is al zo vaak geweest. Wil je het nog eens discussiëren vraag dan eens open. Je bent nu als een soort kruisridder steeds De waarheid aan het verkondigen. Kennis deel je samen daar is een forum voor.

En je doet het op een manier waarop wij echt als onwetend bekeken worden door je die voorgelicht moeten worden. Ik weer niet hoe oud je bent maar ik ken de pro pvv fora van het vrije volk ......Pim Fortuin fora....en weet ik veel wat voor anti islam plekken al minstens 10 jaar. En al tien jaar lang roeptoeteren ze over het grote moslim gevaar op een ontzettend fanatieke manier en heel zwart wit. Daar wordt een mens op den duur erg moe van.

Het gaat over een actueel nieuwsbericht. Het is een actuele discussie maar ik begrijp je ongenoegen.
Je hoeft deze berichten niet te lezen en je mag me ook op de negeerlijst zetten.

De reden dat ik hier actief over aan het discussieren ben is omdat het neerzetten van mensen als racist e.d. zijn kracht verliest. Dit is goed, want dit geeft ruimte voor discussie. Zo zou je eindelijk eens een godsdienst kunnen bekritiseren bijvoorbeeld. Of nog dieper gaan, waar komt dit allemaal vandaan? Waarom zitten wij als land nu met dit probleem opgezadeld? Is de massa-immigratie al deze bijkomstigheden het wel waard? Wie zijn daar eigenlijk verantwoordelijk voor?

Vind dat persoonlijk nogal interessant, zeker als ik kijk naar de generaties na ons en de toekomst van Nederland. Maar zoals ik al zei, je hoeft hier niet aan mee te doen. Dat jij al die fora kent, betekent niet dat iedereen het kent of op de hoogte is. De media houdt een hoop mensen in onwetenheid.

Het gaat over een actueel nieuwsbericht. Het is een actuele discussie maar ik begrijp je ongenoegen.
Je hoeft deze berichten niet te lezen en je mag me ook op de negeerlijst zetten.

De reden dat ik hier actief over aan het discussieren ben is omdat het neerzetten van mensen als racist e.d. zijn kracht verliest. Dit is goed, want dit geeft ruimte voor discussie. Zo zou je eindelijk eens een godsdienst kunnen bekritiseren bijvoorbeeld. Of nog dieper gaan, waar komt dit allemaal vandaan? Waarom zitten wij als land nu met dit probleem opgezadeld? Is de massa-immigratie al deze bijkomstigheden het wel waard? Wie zijn daar eigenlijk verantwoordelijk voor?

Vind dat persoonlijk nogal interessant, zeker als ik kijk naar de generaties na ons en de toekomst van Nederland. Maar zoals ik al zei, je hoeft hier niet aan mee te doen. Dat jij al die fora kent, betekent niet dat iedereen het kent of op de hoogte is. De media houdt een hoop mensen in onwetenheid.

Goede zaak kameraad. De leugenachtigheid van de joodse media die geozord heeft voor verdeeldheid onder het volk zal ons niet weerhouden van onze strijd voor het vaderland. Nederland voor de Nederlanders! Houzee!
resolve?urn=urn:gvn:NIOD01:AG0374&role=image&size=medium.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven