AndroidHealthClinic

Jan Smit jankte keihard bij zien Yo en Wes

Bezoekers in dit topic

Wel een k*tstreek van haar ja.. maar ging jan niet eerst vreemd dan? zoiets had ik gehoord.. of praat ik nu weer keihard broodje poep?
 
k*twijf, ik hoop haar de pest toe. ik heb het trouwens altijd al gezegd
 
Dat hupt van het één naar het ander. Jantje had zelf ook na een week alweer een nieuw neukertje. Dus nou moet hij niet bij mammie gaan uithuilen hoor. Zwak kind is het ook.
 
Als tie genoeg jankt kan tie gelijk zn "tuintje in zn hart" water geven voor al zn bloemen verwelken....
 
Vandaar dat al die milf's geilen op me, ik ben gewoon een echte man.

komt door die chemische zweetlucht van je, al die test werkt als een vrouwenmagneet
 
Hoer? :rolleyes: Ze is 25 en heeft pas haar 2de vriend ofzo. :roflol: Misschien had men toch gelijk in dat topic, om een horde kerels gefrustreerd te zien van wat ze niet kunnen krijgen is schuren inderdaad niet nodig.

Bovendien is Jan niet bedrogen, een ecto waarvan er vele duplicaten zijn in de kroegen van Groningen tot aan Maastricht is gewoon niet houdbaar voor de exotische strakke vrouw met glanzende getinte huid. Yolanthe is gewoon evolutionair ontwaakt. Kudo's voor die meid.
 
Jan = Gay


Nou geef me die 7 karma punten die ik nog nodig heb,...dan heb ik 2000

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik lees de roddelblaadjes niet dus weet ik veel :P Duidelijk is in elk geval dat deze snol dus gewoon als een parasiet van vent naar vent springt en deze ondertussen financieel en emotioneel uitzuigt. Die nieuwe kan dat maar beter snel inzien en de eer aan zichzelf houden door haar asap te dumpen.

Ze is zelf minimaal net zo loaded als Sneijder dat is. Met een erfenis van ca 20 miljoen kan ze nog wel even vooruit, daar heeft ze geen Jan Smit of Wesley Sneijder voor nodig.
 
Ze is zelf minimaal net zo loaded als Sneijder dat is. Met een erfenis van ca 20 miljoen kan ze nog wel even vooruit, daar heeft ze geen Jan Smit of Wesley Sneijder voor nodig.
Waarom doet ze het dan als hij lelijker is (volgens wat ik hier hoor)? Je gaat me toch niet vertellen dat je in een relatie zomaar vreemdgaat als je er op achteruit gaat.
 
Waarom doet ze het dan als hij lelijker is (volgens wat ik hier hoor)? Je gaat me toch niet vertellen dat je in een relatie zomaar vreemdgaat als je er op achteruit gaat.

Nu is ze voetbalvrouw ipv volkszangers vriendinnetje
 
Waarom doet ze het dan als hij lelijker is (volgens wat ik hier hoor)? Je gaat me toch niet vertellen dat je in een relatie zomaar vreemdgaat als je er op achteruit gaat.

Misschien is het leven in dat Palingdorp toch niet zo prettig als gedacht. Of misschien kan Wesley beter likken.
 
Jan had gewoon een te klein derde beentje.
 
Had jij toch moeten weten T, sociale status, je hebt het hier jaren lopen te verkondigen. :D

Maar als Tom Cruise langskomt mag ook Wes z'n vibrerende cockring weer van onder 't stof naar boven halen. Yolanthe is zelf blikvanger geworden en heeft het tot levensdoel verheven, en omringd door een andere nog grotere ster gaan de fotoflitsen met en nog snellere hyper regelmaat af als ze voet op het tapijt zet.
 
Precies. Maar het was een kwestie van het rijtje afgaan. Eigenlijk kan je de gedachtengang bij vrouwen zo samenvatten :D:

Prioriteit 1 geld
2 status
3 karakter
4 prestatie in bed
5 uiterlijk

Indien 1 n.v.t. zie punt 2, indien punt 2 ook een fail is, hopen op 3. Indien zelfs 3 waardeloos is, gebruik een paar keer optie 4 en dump dan. Optie 5: bonus maar meestal geen doorwegende factor.
 
Wat een wanker die Jan Smit
 
Hoer? :rolleyes: Ze is 25 en heeft pas haar 2de vriend ofzo. :roflol: Misschien had men toch gelijk in dat topic, om een horde kerels gefrustreerd te zien van wat ze niet kunnen krijgen is schuren inderdaad niet nodig.

Bovendien is Jan niet bedrogen, een ecto waarvan er vele duplicaten zijn in de kroegen van Groningen tot aan Maastricht is gewoon niet houdbaar voor de exotische strakke vrouw met glanzende getinte huid. Yolanthe is gewoon evolutionair ontwaakt. Kudo's voor die meid.

volgens mij verdient wesley meer geld dan jantje smit
 
Het is gewoon een slimme meid die wat telkens voor meer geld gaat. Zit in een vrouw, willen graag status + geld. Vieze slet dat wel, maar als ik de kans had zou ook ik haar volblaffen.
 
Lekker belangrijk.....
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven