Fitness Seller

Japanse gruwel film

madusa40

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Ik ben op zoek naar de naam van een japanse film, het gaat over de gruweldaden die de jappaners vroeger gepleegd hadden.

Heel onduidelijk ik weet het maar ik hoop dat iemand het weet :)

unit 731? (Men behind the sun)

ik heb nog steeds mijn sega 16 bit thuis staan inclusief de beste games indertijd :D

Empire of the Sun? Gaat het over een jongen die in een Jappenkamp is opgesloten?

Laatst bewerkt:
Ja ik geloof dat die film het was, is dat ook met alle martelingen die je te zien krijgt ?

gaat meer over experimenten van de jappen, maar komt eigenlijk overeen met martelingen. op youtube staat er een clip geloof ik van een vrouw die uren met haar armen op ijs wordt vastgebonden tot die blauw zien van de koude, en daarna worden ze een bad gloeiend water ondergedompeld waarna ze het vlees er in 1 ruk afhalen tot het bot

"philosophy of a knife" is een latere verfilming hiervan. Zeker een aanrader!

het is Itchi The Killer!

gaat meer over experimenten van de jappen, maar komt eigenlijk overeen met martelingen. op youtube staat er een clip geloof ik van een vrouw die uren met haar armen op ijs wordt vastgebonden tot die blauw zien van de koude, en daarna worden ze een bad gloeiend water ondergedompeld waarna ze het vlees er in 1 ruk afhalen tot het bot

nigguh what? die gasten sporen echt niet he

• Topic Starter Topic Starter

Jep die film bedoelde ik, en ja het wordt gezien als experimenten maar het zijn eigenlijk gewoon gruwelijke martelingen.

En itchi the killer is het niet, maar dat is ook een goede film heb hem hier nog liggen :)

"Tetsuo: the iron man" is ook de moeite voor liefhebbers.

Terug
Naar boven