XXL Nutrition

Robins Knutselshuisje

Bezoekers in dit topic

Toch ben je meer vrij als je een eigen website hebt (en is het professioneler).

Welk bedrijf heeft nu geen website ???
Dat klopt maar dingen toevoegen of weghalen updaten enzo is allemaal omslachtig als er makkelijkere alternatieven beschikbaar zijn. En de meeste mensen kijken sneller op Facebook als ze een bedrijf opzoeken denk ik dan dat ze naar een website gaan. En de meeste stock templates valt bij de meeste mensen ook niet op denk ik.
 
Maar in 2019 wie gaat er als bedrijf nog geld uitgeven voor een web design. Vroeger moest dat wel masr vandaag de dag is dat totaal niet meer nodig. Iets simpels als insta kan al als website fungeren.
Er zijn genoeg bedrijven en instanties die nog tailormade website willen.
 
Er zijn genoeg bedrijven en instanties die nog tailormade website willen.
Maar voor hoelang nog? Er zijn al tig mensen die dat kunnen doen. Zou die schooltijd eerder investeren in app applicatie of daadwerkelijk leren scripten. Zullen ze vast ook wel krijgen. Maar om in 2019 nog webdesign te geven lijkt mij overbodig met alle andere alternatieven.
 
Heel veel vakken zijn in principe overbodig, maar toch is het leerzaam. Of het in de toekomst echt relevant is in veel opleidingen van ondergeschikt belang. En uiteindelijk moeten de mensen die bij squarespace e.d. werken ook weten wat ze doen.
 
Tof man, ziet er goed uit!
 
b22130fc8a47c5f9e44d2cf0f36f0821.png
 
Gewoon leuk om te delen omdat ik trots ben :p Aangezien ik toch niet kan trainen en in lockdown zit, dan maar nieuwe dingen leren.
Heb een opdracht gekregen waar je iets over jezelf moet maken (alles mag, maar digitaal). Uitdaging genomen om 3d te leren omdat ik het altijd kan gebruiken in designs. Resultaat na 3 hele lange dagen te fucken :)

Uiteraard ala Oldschool Runescape omdat dat voor de echte OGs is (of ik niks beter kan)
meInAGif.gif


En huidige design waar ik mee bezig ben (om beetje niveau up to date te houden):
1605290323215.png
 
Laatst bewerkt:
Je bent mijn favoriete knutselaar. :)
 
De kunst blijft 'm zitten in het gevonden worden. Had voor mijn bedrijf in 2013 een website laten bouwen, allemaal leuk en aardig maar werd voor geen meter gevonden. Altijd lastig kiezen wie je dan als designer moet nemen. Toen er zelf in verdiept en dan pik je de goede er makkelijk uit.
 
De kunst blijft 'm zitten in het gevonden worden. Had voor mijn bedrijf in 2013 een website laten bouwen, allemaal leuk en aardig maar werd voor geen meter gevonden.
Tegenwoordig betaal je om “gevonden” te worden.
 
Tegenwoordig betaal je om “gevonden” te worden.

Deels. De meeste bezoekers zijn nog altijd organisch, dus gewoon via de (gratis) zoekresultaten in google.

En de google bedrijven pagina's van locaties zijn een steeds grotere factor en ook gratis. Heb je veel reviews kom je mooi met een grote foto van je dienst op de kaart bovenaan.
 
De kunst blijft 'm zitten in het gevonden worden. Had voor mijn bedrijf in 2013 een website laten bouwen, allemaal leuk en aardig maar werd voor geen meter gevonden. Altijd lastig kiezen wie je dan als designer moet nemen. Toen er zelf in verdiept en dan pik je de goede er makkelijk uit.
Ik had tegen paar dagen terug examen over zoiets ongeveer in de toekomst. Daar betaal je niet voor zoals Steks zei, en moet je ook geen rekening houden met SEO maar met AO (Algorithm Optimalization) en degene met beste emotionele band en/of best functionele gaan dan gewoon gevonden worden door algoritme.
Vond t wel wat hebben en geloof t ook
 
Back
Naar boven