XXL Nutrition

Jarno Hams

Ik vind ze juist leuk.

hoezo beledigend. Een grapje op zijn tijd moet kunnen.

Idd beetje flauw. Maarja iedereen moet doen waar ie achter staat.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind ze juist leuk.

hoezo beledigend. Een grapje op zijn tijd moet kunnen.

Is ook, wilde ze gewoon laten zien omdat ik ze nog niet was tegengekomen op het forum. Ik heb de eerste post een beetje aangepast omdat het er inderdaad erg cru stond, ik vind ze niet beledigend, maar het idee erachter kan natuurlijk wel dubbel worden opgevat.

Overigens een belachelijke slogan geworden. Loopt natuurlijk voor geen meter.

Is ook, wilde ze gewoon laten zien omdat ik ze nog niet was tegengekomen op het forum. Ik heb de eerste post een beetje aangepast omdat het er inderdaad erg cru stond, ik vind ze niet beledigend, maar het idee erachter kan natuurlijk wel dubbel worden opgevat.

Overigens een belachelijke slogan geworden. Loopt natuurlijk voor geen meter.

Ze zijn al 100x gepost op het forum :o

vet gruwelijk toch, zeker met die kop van Jarno erbij. Ik vind em helemaal goed!! Go Jarno.

Ik heb een brief op poten geschreven naar cup'a'soup want dit kan echt niet natuurlijk.

Ik vind ze echt schitterend

ik vind ze ook leuk

'en kijk dat vingertje'

geniaal

haha ik vind het wel grappige filmpjes en vind dat zoiets gewoon moet kunnen leuk toch:D;)

Als je dit beledigend vind ben je net zo zielig als die moslims die geert wilders' hoofd er af willen hakken omdat die een slechte powerpoint presentatie heeft gemaakt

Is een leuke bijverdienste, toch?

dat 2de filmpje had ik nog niet gezien!!
maar die is ook wel lachen:D rolt die hem zo voorbij haha.

Ik vind ze wel ruig inderdaad. Leuk gevonden hoewel niet zo moeilijk en een beetje flauw maar dan nog gewoon humor. Niet moeilijk over doen dan krijg je net zoiets als met die bolletje reclames waar sonja bakker over is gaan zeiken. Hoe triest kun je zijn.

Terug
Naar boven