Fitness Seller

Jay gaat voor Sandow 5

Alles liever dan die heath.:barf:

Ik gun het Jay ook nog wel een keertje.

Jay is z'n strijdlust nog niet kwijt, dat bewonder ik. Toch ben ik er bijna van overtuigd dat hij geen Sandow's meer te pakken krijgt..
Naast Phill word toch duidelijk dat Jay op meerdere punten (vooral symmetrie) geen koning meer is. Mocht Phill om wat voor reden dan ook niet mee doen, dan heeft Jay een kans. Maar hoe groot is de kans dat Phill de strijd niet aangaat of aan kan gaan?

Alles is mogelijk, en kleine foutjes loeren om de hoek. een paar procent verkeerd zitten in je voorbereiding en je houdt teveel vocht vast waardoor je shape opeens 10 plaatsen minder waard is, een goed voorbeeld hiervan was Wolf een paar jaar terug in de O, die dan plots achterin het deelnemersveld eindigt.
Jay kan maar zo weer een Sandow pakken, mits alles aan zijn zijde verloopt zoals het hoort.

Mits alles aan zijn zeide verloopt ja, maar zijn symmetrieverschil is volgens mij niet recht te trekken. Als Phill in dezelfde shape komt als vorig jaar is het gewoon game-over voor Jay. Phill gaat niet vochtig komen, hij heeft erg veel ervaring en weet precies hoe het moet...

Mits alles aan zijn zeide verloopt ja, maar zijn symmetrieverschil is volgens mij niet recht te trekken.

Heb je het nu over bv Jay's buikspieren? Want dat die niet symetrisch zijn is gewoon genetische pech en wordt ook NIET op gejudged. Symmetrie gaat erom dat er op de linker helft en rechter helft van een lichaam evenveel spieren zitten. Er zijn er maar weinig die echt een symetrische shape hebben. Dan zouden er een hoop een stuk lager eindigen.

Phill gaat niet vochtig komen, hij heeft erg veel ervaring en weet precies hoe het moet...

En Jay heeft niet veel ervaring? Jay had al veel ervaring voordat Phil een gewicht aanraakte + die weet ook echt wel hoe het moet.
Maar kijk maar naar een paar jaar terug wat betreft Phil: Die werd toen ziek vlak voor/tijdens de wedstrijd. Dat soort stomme pech kan al die atleten overkomen en dan mag je nog zo goed zijn: bye bye victory.

Als ik kijk in de flex en aan de hand van die vergelijkings foto's moet oordelen ja jay word wat minder maar hij heeft al bewezen dat ie iedereen kan verassen en in bloedvorm komen.En ja een kleine fout in de voorbereiding een blessure en het kan je plaatsen kosten.Wat betreft ervaring ja die hebben ze beide genoeg goede coaches maar laten we Branch Warren niet vergeten die kruipt ook omhoog en de rest natuurlijk ook.Wat ikzelf heel appart vind is coleman verloor want rechts en links verschilde te veel en nu is Jay ook die kant op aan het gaan raar maar waar ik hoop dat ie gewoon knoeper hard komt met veel massa.En aan de andere kant dat phil heath nu wint is wel appart laat ook zien dat de tijd van de massa monsters ten einde is ik vind dit een beetje hetzelfde als de mrO tussen flex wheeler en ronnie coleman massa symetrie wie wint toen massa nu symetrie dit geeft veel mensen weer een goede kans.

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 11:24 ----------

Trekt natuurlijk ook weer meer bezoekers omdat we nu niet op voorhand kunne zeggen ow Coleman doet mee dus die wint.Meer bezoekers meer geld meer prijsgeld beter voor de sport beter voor de atleten want iedereen wil nu winnen dus de strijd word alleen maar spannender.

niemand opgevallen dat jay in dit filmpje stuk kleiner is geworden?

Mis alleen wel stiekem Ronnie Coleman als ik eerlijk ben had die zware olympia's om te winne Flex Wheel,Kevin Levrone,Shawn Ray,Nasser el Sonbaty,Markus Ruhl,Gunter Schlierkamp,Lee Priest,Dexter Jackson,Jay Cutler,Mike Matazzaro,Tom Prince,Melvin Anthony,Dorian Yates dat waren nog eens tegenstanders ik vind het nu zo dicht bij elkaar liggen iedereen kan winnen en toen wisten iedereen Coleman Was de man en niemand anders en zoiets zie ik niet meer gebeuren zoveel massa met die conditie en uitstraling

Dat maakt het imo juist leuker. Anders is het meer zo van: oke, wie zal er nummer 2 worden...? Daarnaast vind ik dat veel van de opkomende pro's er 10 keer beter uitzien. Neem een Curry, Heath, Winklaar, Huh etc. Allemaal veel esthetischer

Dat maakt het imo juist leuker. Anders is het meer zo van: oke, wie zal er nummer 2 worden...? Daarnaast vind ik dat veel van de opkomende pro's er 10 keer beter uitzien. Neem een Curry, Heath, Winklaar, Huh etc. Allemaal veel esthetischer
Ja deel 1 ben ik met je een deel 2 niet helemaal ik blijf van mening dat een flex wheeler,kevin levrone hun zwaar owned ;)

Een kleine vergelijking wheeler voor zijn top en roelly nu

wheeler.jpg

2963737907_f67c3dcba3_z.jpg

6930_1_1.jpg

Hij is geopereerd ! [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven