- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jay is z'n strijdlust nog niet kwijt, dat bewonder ik. Toch ben ik er bijna van overtuigd dat hij geen Sandow's meer te pakken krijgt..
Naast Phill word toch duidelijk dat Jay op meerdere punten (vooral symmetrie) geen koning meer is. Mocht Phill om wat voor reden dan ook niet mee doen, dan heeft Jay een kans. Maar hoe groot is de kans dat Phill de strijd niet aangaat of aan kan gaan?
Mits alles aan zijn zeide verloopt ja, maar zijn symmetrieverschil is volgens mij niet recht te trekken.
Phill gaat niet vochtig komen, hij heeft erg veel ervaring en weet precies hoe het moet...
Ja deel 1 ben ik met je een deel 2 niet helemaal ik blijf van mening dat een flex wheeler,kevin levrone hun zwaar ownedDat maakt het imo juist leuker. Anders is het meer zo van: oke, wie zal er nummer 2 worden...? Daarnaast vind ik dat veel van de opkomende pro's er 10 keer beter uitzien. Neem een Curry, Heath, Winklaar, Huh etc. Allemaal veel esthetischer