XXL Nutrition

Jay gaat voor Sandow 5

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd hoe die er bij staat!
 
Beetje hopeless battle denk ik. Jay word ouder, tegenstanders alleen maar tighter en tighter. Ik denk dat ze tijd is geweest.
 
Hoop sow dat Centopani en Branch Warren zich dit jaar ook in die strijd kunnen mengen, en er geen van de toppers geblesseerd raakt of wat. Jay in z'n gruwlijke shape zou werelds zijn natuurlijk.
 
Heath will eat him for breakfast
 
Dacht ik toch ff aan onze Jay toen ik topic titel zag :)
 
Hij vertelt over de operatie aan zijn biceps die hij dient te ondergaan.
Hij zegt dat het herstel normaal gesproken 6 tot 8 weken duurt, maar in zijn geval slechts 4.:rolleyes: Vervolgens glimlacht hij breed naar het publiek.

Maakt onze vriend Jay daar toevallig een indirekte link naar zijn roid-gebruik of wat?:D
 
Hij vertelt over de operatie aan zijn biceps die hij dient te ondergaan.
Hij zegt dat het herstel normaal gesproken 6 tot 8 weken duurt, maar in zijn geval slechts 4.:rolleyes: Vervolgens glimlacht hij breed naar het publiek.

Maakt onze vriend Jay daar toevallig een indirekte link naar zijn roid-gebruik of wat?:D

Zou me niet verbazen (filmpje is nog aan het laden). Hij gaf het ook toe in opnames voor bigger, stronger, faster en staat natuurlijk niet meer onder contract met muscletech.
 
Hij vertelt over de operatie aan zijn biceps die hij dient te ondergaan.
Hij zegt dat het herstel normaal gesproken 6 tot 8 weken duurt, maar in zijn geval slechts 4.:rolleyes: Vervolgens glimlacht hij breed naar het publiek.

Maakt onze vriend Jay daar toevallig een indirekte link naar zijn roid-gebruik of wat?:D

Dacht ik ook aan haha, maar als je door je enkel gaat en de dokter zegt 6 weken rusten dan doe je dat ook niet. Maar dacht ook even aan zijn roid gebruik haha
 
Denken jullie nou werkelijk dat Jay van zulke domme referenties gaat maken. Echt niet. Daar is ie te professioneel voor.
 
Denken jullie nou werkelijk dat Jay van zulke domme referenties gaat maken. Echt niet. Daar is ie te professioneel voor.


Indd dat zal hij zeker niet doen. Hou houd daarvoor zker te veel van de sport.
 
Zou me niet verbazen (filmpje is nog aan het laden). Hij gaf het ook toe in opnames voor bigger, stronger, faster en staat natuurlijk niet meer onder contract met muscletech.

08XH5.jpg

Heeft flex t fout?
 
08XH5.jpg

Heeft flex t fout?

Wat wil je hier nu mee zeggen? Die fotoshoot vond plaats voor de Olympia 2011. Onderhand staat hij niet meer onder contract, hoeveel oude artikels je er ook bij gaat halen...

edit:
voordat je gaat zoeken zal ik je alvast helpen. Hier de page naar de muscletech atleten: http://www.muscletech.com/resources/athletes/

Denk dat dit Jay verder ook meer tijd geeft om te denken/handelen voor zijn carrière na bodybuilding.
 
Laatst bewerkt:
wel apart dat op die muscletech link, bij results van Heath, alleen tm Mr 2010 staat, waar hij 2de werd.. waarom geen 2011, #1

verder denk ik dat Jay niet gaat winnen, maar Phil Heath.. maar toch leuk Jay straks @O te zien ;)
 
Beetje hopeless battle denk ik. Jay word ouder, tegenstanders alleen maar tighter en tighter. Ik denk dat ze tijd is geweest.

Ja of hij moet aan een aas-infuus gaan.
 
hoop dat evan ook een kans maakt na de ac
 
Wat wil je hier nu mee zeggen? Die fotoshoot vond plaats voor de Olympia 2011. Onderhand staat hij niet meer onder contract, hoeveel oude artikels je er ook bij gaat halen...

edit:
voordat je gaat zoeken zal ik je alvast helpen. Hier de page naar de muscletech atleten: http://www.muscletech.com/resources/athletes/

Denk dat dit Jay verder ook meer tijd geeft om te denken/handelen voor zijn carrière na bodybuilding.

Aha, nou das geen oude flex dus wat ik dan blijkbaar wil zeggen is dat ze toch gvd wel s recent mogen gaan doen. Of ze wilden specifiek die oorzaak van zijn blauwe biceps uitleggen...
 
Jay is z'n strijdlust nog niet kwijt, dat bewonder ik. Toch ben ik er bijna van overtuigd dat hij geen Sandow's meer te pakken krijgt..
Naast Phill word toch duidelijk dat Jay op meerdere punten (vooral symmetrie) geen koning meer is. Mocht Phill om wat voor reden dan ook niet mee doen, dan heeft Jay een kans. Maar hoe groot is de kans dat Phill de strijd niet aangaat of aan kan gaan?
 
Back
Naar boven