AndroidHealthClinic

JB1992's Log

JB1992

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
97kg
Goeiendag!

Ik ga een log bijhouden, dit vooral om mijn eigen voortgang te bestuderen, trainingen te analyzeren en aanpassingen te maken.

Ik weeg op het moment van schrijven 95 kilogram met een veel te hoog vetpercentage.

Mijn doel: Om en nabij de 85 kilogram te komen zonder in te leveren op spiermassa, dit allemaal zodat ik mijn sport beter kan beoefenen en weer op hoger niveau terecht kan komen (waterpolo)

Met een lengte van 1.83/84m (Zal het nog nameten) is dit wel een redelijk doel lijkt me.

Mijn motivatie? Een constante groei merken in spiermassa en kracht tijdens wedstrijden. Ook merk ik dat mijn lichaam gespierder wordt onder de vetmassa

Waar teer ik op het moment op?
Mijn huidige voedingsschema:
10:30 - Brinta en een Whey shake
12.00 - 4 volkoren boterhammen met boterhamworst/kalkoenfilet
13:30 - 2 Volkoren boterhammen met kalkoenfilet
15:00 - 3 eitjes bakken/koken
17:00 - wat de pot schaft
21:30 - whey shake na het trainen meestal
Voor het slapen : magere kwark

Hiernaast gebruik ik creatine (vandaag begonnen met opbouwfase: 5 dagen lang 4 schepjes per dag, daarna 1 schepje onderhoud per dag)

Mijn trainingen:
Maandagavond 20:30-21:30 Waterpolo
Dinsdag niets
Woensdagavond krachttraining, moet nog een schema maken
Donderdagavond 20:15-21:15 Waterpolo
Vrijdag niets
Zaterdag meestal wedstrijd
Zondag niets

Overduidelijk ruimte voor verbetering. Ik denk dat ik op de dinsdag ga proberen benen te doen, woensdags dan weer bovenlichaam. En op de vrijdag een volledige.
Ook ga ik na de krachttrainingen meer bezig met cardio.

Dan nu de "grote 3" stats
BP: 5x65
DL: Onbekend
Squat: 10x40

Hebben jullie op/aanmerkingen? Ik hoor het graag, als beginner sta ik open voor veel dingen, wel zie ik graag goed onderbouwde uitspraken.
(Ik zit al wel wat langer op internetfora, dus zomaar wat roepen vertrouw ik niet)

Waarom meteen aan de shakes gaan?
Eet gewoon kip ofzo man.

• Topic Starter Topic Starter
Gister een fijne training gehad.

Squatten heb ik 5x5x40 gedaan
Bankdrukken heb ik 8x40 - 5x50 - 5x55 - 5x60 - 5x65 - 4x70 gedaan.
Daarna de biceps getraind met de (gekromde) bar 5x5 met 10kg aan beide kanten. (dat is 30kg in totaal?)
Seated Triceps Extension met 5x5x10
Shoulder Raises met 5x5x8

Daarna nog 30 minuten op de loopband gelopen

Terug
Naar boven