Fitness Seller

Je langste tripsessie?

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.271
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Wat is het langste dat je al aan één stuk hebt getript? Dat kan zowel op XTC, Speed, Coke, Paddo's, LSD... zijn.

Mijn langste (maar zeker niet de leukste) trip is vandaag geweest, op 1 Gram (Zeer goeie) Speed. Om 7.30u begonnen met een kwart gram, dan om 11.30 nog een kwart, rond 2u nog een beetje, en dan de rest om 4u en 5u. Moet zeggen dat het lichamelijk nog zeker niet uitgewerkt is, en het is nu al middernacht. Geestelijk is het al rond 7u uitgewerkt. Dus laat ons zeggen zo'n 11u en 30 min. ;)

P.S. Je mag er ook een verhaaltje rondschrijven betreft je ervaringen, omgeving en het gevoel dat je er bij had...

:)

15uur met 2 xtc's (eerste keer)

Ik heb een keer DOB geslikt (tegen alle waarschuwingen in) en heb toen echt serieus 30 uur in een trip gezeten. Gelukkig had ik af en toe en helder moment anders hadden ze mij met een dwangbuis in een isoleercelletje kunnen zetten.

Op een gegeven moment ben je het zat, want 30 uur is echt té lang.
En dan denk je op een bepaald moment dat het nu toch écht afgelopen is, omdat je je gewoon helder voelt.... ....Begint de hele kermis weer opnieuw!
pfff nooit meer!
Ik zal op een later tijdstip nog wat verhaaltjes neerzetten over die ervaring, maar ik ga nu mijn mandje opzoeken, want ik ben doodop.

Mijn zo,n 48 uur (of iets langer kan ook) Ik had me een dag vergist in t feest maar thuis wel mn mik volgepropt met speed en pillen, en toen was ik dus niet meer te stoppen:D

schater.gif

Uurtje of 6 a 7 met paddo's. Eindelijk is een keer goeie gehad na 10 x nep troep beetje onstappen op de bank boring.

Dus voor 30 euro per portie gehaald bij elements of nature. Columbian.... nog wat, is al tijdje geleden.

Na een uur nog niks, na 90 min ok niet dus wij overtuigd van de zoveelste ripp off. Nog een half portie de man extra gebunkerd en toen begon de fun. Golvende gordijnen, sigaretten rook ontwikkeld zich tot kleine orkanen etc. De meest rustige tekenfilms kon ik niet meer aan en ik vergat zo nu en dan te ademen. Dit was het moment om even een luchtje te scheppen. Helaas duurde het ongeveer 30 min voordat ik me schoenen aan had. Die veters in timberlands het zou verboden moeten worden. Al met al een hele beste trip en nooit gedacht dat dit met paddo's te bereiken was.

Ik zou het zo nog eeen keer doen alleen het vergeten te ademen en dan wakker schrikken uit die roes omdat je het benauwd hebt is een klein nadeel.

inVorm zei:
Mijn zo,n 48 uur (of iets langer kan ook) Ik had me een dag vergist in t feest maar thuis wel mn mik volgepropt met speed en pillen, en toen was ik dus niet meer te stoppen:D

Haha, wat een verhaal!

Ik heb nooit zo bont gemaakt, hooguit een keer een uur of 10 leip van de speed. Daar blijf je toch maar van doorsnuiven als er genoeg is, hehe.

Begin het schijt te krijgen aan deze wat-verheerlijken-we-drugs topics. Dat deze gestart werd door corleoné, die volgens mij de grootste duim heeft van heel dutchbodybuilding, verbaast mij weer niets. Vinde gij da nu echt graaf om hier wa coole verhalen te vertellen over u talrijke (en blijkbaar dagelijkse) drugservaringen? Denkte da ge hier respect mee gaat afdwingen ofwa? Ik vind u in ieder geval een dikke loser en heb u eigenlijk nog niets zinnigs weten te zeggen.

Ach jongen stel je niet zo aan, ik vind het wel grappig om de verhalen deze junks te lezen. :D

• Topic Starter Topic Starter
acidreign zei:
Begin het schijt te krijgen aan deze wat-verheerlijken-we-drugs topics. Dat deze gestart werd door corleoné, die volgens mij de grootste duim heeft van heel dutchbodybuilding, verbaast mij weer niets. Vinde gij da nu echt graaf om hier wa coole verhalen te vertellen over u talrijke (en blijkbaar dagelijkse) drugservaringen? Denkte da ge hier respect mee gaat afdwingen ofwa? Ik vind u in ieder geval een dikke loser en heb u eigenlijk nog niets zinnigs weten te zeggen.

Een tekort aan serotonine? :D :p

Is eigenlijk merkwaardig, heb gisteren een gram Speed gehad, en voel me vandaag terug top en vol energie. :woot: :banana: Denk dat het wss zal liggen aan het feit dat ik 's ochtends begonnen ben, en af en toe iets calorierijks gegeten heb, ondanks dat elke zwelling wel als een marteling aanvoelde. :(
Nu ja, ik vind Speed eigenlijk troep (veel te opgefokt en aggresief, mss wel weer te hoog gedoseerd :o ). Ik denk niet dat ik het nog veel zal gebruiken, mss terug zoals nu, met een tussentijd van 2 maand. ;) :thumbs:

• Like
Waarderingen: KaLe
Heb een keer 14 uur getript op een mescaline(peyote cactus). Dat was toen ik op vakantie was in Mexico! De cactussen zijn daar heilig en het is een belediging voor de mensen daar als je het drugs noemt! De ervaring zelf was zo spiritueel en filosofisch dat ik het zelf ook ongepast vind om het in een adem met afvlakkende middelen als speed,coke enz te noemen!

Het schijnt dat als je de dosering verhoogt je zo 48 uur bezig kan zijn!

Laatst bewerkt:
Corleoné zei:
Een tekort aan serotonine? :D :p

Is eigenlijk merkwaardig, heb gisteren een gram Speed gehad, en voel me vandaag terug top en vol energie. :woot: :banana: Denk dat het wss zal liggen aan het feit dat ik 's ochtends begonnen ben, en af en toe iets calorierijks gegeten heb, ondanks dat elke zwelling wel als een marteling aanvoelde. :(
Nu ja, ik vind Speed eigenlijk troep (veel te opgefokt en aggresief, mss wel weer te hoog gedoseerd :o ). Ik denk niet dat ik het nog veel zal gebruiken, mss terug zoals nu, met een tussentijd van 2 maand. ;) :thumbs:

wat een kneus ben je trouwens.. Ik weet niet of je serieus bent, zo ja.. stop er onmiddelijk mee, want je gaat de verkeerde kant op. Op maandag aan de pep. Loser!

KaLe zei:
wat een kneus ben je trouwens.. Ik weet niet of je serieus bent, zo ja.. stop er onmiddelijk mee, want je gaat de verkeerde kant op. Op maandag aan de pep. Loser!

acidreign zei:

Helemaal mee eens!

Ik ben niet tegen drugs, zeker niet... Maar als je er zo kneuzig mee omgaat en je dan nog op een BB forum durft te vertonen, gaat er bij mij niet in.

Idd Kale..

Corleone ik heb af en toe dubbel gelegen om je posts..vooral om je topic met je 44 pillen per dag :roflol:

Maar je moet es een x bij je zelf ten rade gaan waar je mee bezig bent!
Trip je eiglijk altijd alleen? want kkan me nie voorstellen dat er nog meer dwazen zijn die op maandagmiddag aan de speed gaan:rolleyes:

hahahahaha knap werk, "Corleoné". Laat dat stel dichtgetikte obsessievelingen maar lullen joh, dr is niks mooiers dan op maandag aan de speed. Anders gaat het toch maar zo traag.

Corleoné zei:
Wat is het langste dat je al aan één stuk hebt getript? Dat kan zowel op XTC, Speed, Coke, Paddo's, LSD... zijn.

Mijn langste (maar zeker niet de leukste) trip is vandaag geweest, op 1 Gram (Zeer goeie) Speed. Om 7.30u begonnen met een kwart gram, dan om 11.30 nog een kwart, rond 2u nog een beetje, en dan de rest om 4u en 5u. Moet zeggen dat het lichamelijk nog zeker niet uitgewerkt is, en het is nu al middernacht. Geestelijk is het al rond 7u uitgewerkt. Dus laat ons zeggen zo'n 11u en 30 min. ;)

P.S. Je mag er ook een verhaaltje rondschrijven betreft je ervaringen, omgeving en het gevoel dat je er bij had...

Om 7.30 aan de speed:eek:
geef mij maar wat whey om 7.30 in de ochtend

junk

Op een zaterdagavond naar Qlimax, de snoepjes bleef ik maar achterover slaan aangezien ik het elke keer dacht dat ik nog maar 1 had gehad.

Maandagmiddag eindelijk nuchter, dat was me wel een weekend.

2hard2die zei:
Ik heb een keer DOB geslikt (tegen alle waarschuwingen in) en heb toen echt serieus 30 uur in een trip gezeten. Gelukkig had ik af en toe en helder moment anders hadden ze mij met een dwangbuis in een isoleercelletje kunnen zetten.

En dan denk je op een bepaald moment dat het nu toch écht afgelopen is, omdat je je gewoon helder voelt.... ....Begint de hele kermis weer opnieuw!
pfff nooit meer!
Ik zal op een later tijdstip nog wat verhaaltjes neerzetten over die ervaring, maar ik ga nu mijn mandje opzoeken, want ik ben doodop.

wat is dob?

2hard2die zei:

pfff nooit meer!

ik ben wel benieuwd naar je ervaringen van deze trip, dus als je tijd hebt?!!
Ik weet trouwens ook niet wat DOB is???

Terug
Naar boven