XXL Nutrition

Je langste tripsessie?

Een lange milde trip is zeker te doen. Maar wat ik zelf erg vermoeiend vind is een trip van bijvoorbeeld 5u, waarbij je een soort cyclus hebt van hoogtepunten en dieptepunten. Gedroogde paddo's/cactus-varianten bv.
Ben je eindelijk bijna nuchter, praat je over je ervaringen tot nu toe met je mede-space-mannetjes/vrouwtjes en hoppaa daar ga je weer!

De dagen na de trip ben je geestelijk echt uitgeput.

Corleone is imo niet goed bezig nee... Maargoed, snoepjes zijn niet echt goed voor massabehoud lijkt me? Lijkt me dat je daar ongelofelijk veel massa mee verliesd. Beter sla je wat drank. ( niet overdrijven )

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
hahahahaha knap werk, "Corleoné". Laat dat stel dichtgetikte obsessievelingen maar lullen joh, dr is niks mooiers dan op maandag aan de speed. Anders gaat het toch maar zo traag.

Dat is net wat ik ook dacht, maar dan niet sarcastisch bedoeld. ;)

Kale en Black Knight, vertel me liever iets over jullie langste tripsessie , daar heb ik tenminste oren naar. ;)

Corleoné zei:
Dat is net wat ik ook dacht, maar dan niet sarcastisch bedoeld. ;)

Kale en Black Knight, vertel me liever iets over jullie langste tripsessie , daar heb ik tenminste oren naar. ;)

Ik laat me er niet over uit, maar jij kunt beter naar een forum gaan als partyflock.nl

Zelfs daar zullen ze je een dwaas vinden. Nogmaals... ik denk dat je maar wat loopt te ouwehoeren hier.

KaLe zei:
Ik laat me er niet over uit, maar jij kunt beter naar een forum gaan als partyflock.nl

Zelfs daar zullen ze je een dwaas vinden. Nogmaals... ik denk dat je maar wat loopt te ouwehoeren hier.

Nou dwaas..., ieder z'n mening hoor, maar ik vind mezelf toch eerder aan de overkant. :wave:

Nou Wokkel.... veel suc6 dan maar. Maar kom over een half jaar niet zeiken dat je geen reet (meer) gained. :thumbup:

:nope:

:moon:

:booty:

:who: Goh, interessant joh dat jij Speed snuift om half 8 's ochtends...

Dour festival, 3 dagen overvloedige drank en een handvol pillen, naar het einde toe had ik geen idee meer of het dag of nacht was en waar ik eigenlijk was, daarna 18 uur op de ehbo gelegen met een onderkoeling, 1 maal per jaar mag je wel eens heftig uit de bol gaan me dunkt.

Corleoné zei:
Wat is het langste dat je al aan één stuk hebt getript? Dat kan zowel op XTC, Speed, Coke, Paddo's, LSD... zijn.

Mijn langste (maar zeker niet de leukste) trip is vandaag geweest, op 1 Gram (Zeer goeie) Speed. Om 7.30u begonnen met een kwart gram, dan om 11.30 nog een kwart, rond 2u nog een beetje, en dan de rest om 4u en 5u. Moet zeggen dat het lichamelijk nog zeker niet uitgewerkt is, en het is nu al middernacht. Geestelijk is het al rond 7u uitgewerkt. Dus laat ons zeggen zo'n 11u en 30 min. ;)

P.S. Je mag er ook een verhaaltje rondschrijven betreft je ervaringen, omgeving en het gevoel dat je er bij had...
Ik denk dat je toch echt k*t speed hebt... 1 gram zeer goede speed is best wel dodelijk...

bartp zei:
Ik denk dat je toch echt k*t speed hebt... 1 gram zeer goede speed is best wel dodelijk...

Dodelijk? ??? Ik dacht dat dat maar vanaf 3 gram was. ???

Mja, k*t speed... Heb vanacht 10uur lang klaarwakker in m'n bed gelegen, en heb nog steeds geen oog dichtgedaan. Heel effen leek ik in de dommelen, maar dan kreeg ik terug een adrealineopstoot en was ik onmiddellijk terug bij bewustzijn. :D :lifter: Het is nu 7u, maandag om 6u opgestaan, dat betekent dat ik al 37 uur in de running ben. :woot: :clap: Mja, trippen kan je dit natuurlijk niet meer noemen, maar de nawerking is wel klote. :D

acidreign zei:
Begin het schijt te krijgen aan deze wat-verheerlijken-we-drugs topics. Dat deze gestart werd door corleoné, die volgens mij de grootste duim heeft van heel dutchbodybuilding, verbaast mij weer niets. Vinde gij da nu echt graaf om hier wa coole verhalen te vertellen over u talrijke (en blijkbaar dagelijkse) drugservaringen? Denkte da ge hier respect mee gaat afdwingen ofwa? Ik vind u in ieder geval een dikke loser en heb u eigenlijk nog niets zinnigs weten te zeggen.

Ik ben het met je eens dat dit soort topics een groot partyflock gehalte hebben en dat het eigenlijk niet thuishoort op een BB-site.
En idd de meeste mensen posten met een (onbewuste) boodschap: drugs is cool!

Ik heb heel veel drugs gebruikt in mijn leven, maar ik heb het nooit verheerlijkt en er nooit over opgeschept of voorgedaan hoe stoer het wel niet is.

Naar mijn mening is erover praten beter dan te doen alsof het niet bestaat, maar dan wel met degelijke info
en je zal het altijd van beide kanten belichten, dus zowel het positieve aan middelen als de negatieve kanten ervan.

Corleone, wil je aub beloven dat je over 5 jaar niet aan mijn kop gaat zeiken met zo'n irritante straatkant o.i.d.?

Gewoon een gaaf bordje maken met een petje ervoor, daar gooi ik sneller geld in.

gdvdme!

Heb ik net een half uur een verhaal zitten tikken, druk ik op de "reageren"knop ben ik plots uitgelogd en is mijn verhaal kwijt!

DOB is volgens mij niet veel verkrijgbaar en is volgens mij ook niet lang op de markt geweest.
Er was een tijd dat de pillenmarkt aardig vervuild was en er behalve nep-pillen, waar niet meer in zat dan een beetje coffiëne om thuistestjes te omzeilen, waren er nog veel meer "XTC"pillen met een totaal andere inhoud. Veelal bestonden deze pillen uit totaal andere middelen zoals speed en hallucigenen enz of een combinatie hiervan.
Zo werd er op een gegeven moment op feesten en house-parties gewaarschuwd voor pillen met DOB door middel van flyers.
De pillen werden (natuurlijk) verkocht als xtc en bevatten dus enkel dob.
Volgens het bureau die de voorlichting en waarschuwingen uit liet gaan, vielen deze pillen in de categorie "levensgevaarlijk"!

DOB is een sterk hallucigeen en zorgt voor heftige trips overigens.

Ik kon natuurlijk mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen toen ik zo'n pil bemachtigd had en heb hem naar binnen gegooid.
Het werd een nacht/ dag / nacht die ik nooit meer zal vergeten.
Ik heb toch aaridg wat tripmiddelen geprobeert, zoals paddo's en lsd, 2cb, maar dit was echt té erg.
Het heeft zo'n impact op mij gemaakt dat ik hierna nooit meer een hallucigeen heb aangeraakt.

Terug
Naar boven