AndroidHealthClinic

Je langste tripsessie?

acidreign zei:
Begin het schijt te krijgen aan deze wat-verheerlijken-we-drugs topics. Dat deze gestart werd door corleoné, die volgens mij de grootste duim heeft van heel dutchbodybuilding, verbaast mij weer niets. Vinde gij da nu echt graaf om hier wa coole verhalen te vertellen over u talrijke (en blijkbaar dagelijkse) drugservaringen? Denkte da ge hier respect mee gaat afdwingen ofwa? Ik vind u in ieder geval een dikke loser en heb u eigenlijk nog niets zinnigs weten te zeggen.

Ik dacht dat dit de sectie "uitgaansleven" was?

Uitgaansleven associeer ik nog snel met drugs hoor....:rolleyes:

2hard2die zei:
Ik kon natuurlijk mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen toen ik zo'n pil bemachtigd had en heb hem naar binnen gegooid.
Het werd een nacht/ dag / nacht die ik nooit meer zal vergeten.
Ik heb toch aaridg wat tripmiddelen geprobeert, zoals paddo's en lsd, 2cb, maar dit was echt té erg.
Het heeft zo'n impact op mij gemaakt dat ik hierna nooit meer een hallucigeen heb aangeraakt.
Ja, DOB is zieke shit ja... Heb dit weekend weer een aantal mensen aardig uit hun plaat zien gaan.

Ik trip niet. Ik kom nooit aan dat soort middelen.

2hard2die zei:
Ik kon natuurlijk mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen toen ik zo'n pil bemachtigd had en heb hem naar binnen gegooid.
Het werd een nacht/ dag / nacht die ik nooit meer zal vergeten.
Ik heb toch aaridg wat tripmiddelen geprobeert, zoals paddo's en lsd, 2cb, maar dit was echt té erg.
Het heeft zo'n impact op mij gemaakt dat ik hierna nooit meer een hallucigeen heb aangeraakt.

2cb's zijn echt relaxt. Me 1ne maat werdt er een clown van en de andere had prikkeldraad om z'n kop. En het mooiste was nog wel dat ik het allemaal heel gewoon vond. Net zoals al die hondenuitlatende mensen, die na dichterbij komen compleet oploste.. of dat iedereen een zonnebril op had.

Angerfist zei:
2cb's zijn echt relaxt. Me 1ne maat werdt er een clown van en de andere had prikkeldraad om z'n kop. En het mooiste was nog wel dat ik het allemaal heel gewoon vond. Net zoals al die hondenuitlatende mensen, die na dichterbij komen compleet oploste.. of dat iedereen een zonnebril op had.

hahaha 2cb's zijn wel goed te doen qwa controle over de trip. Deze trips zijn over het algemeen redelijk mild.
Maar ik kreeg in de tijd mijn eerste 2cb's in de smartshop!
Niet wetende dat het gewoon een chemisch gefabriceerd middel was. Ik ging er niet vanuit dat deze mensen ook harddrugs verkochten! Het enige was dat dit middel gewoon zo nieuw was dat het nog niet op de opiumlijst stond.
Ik krijg dus een zakje piepkleine tabletjes mee van die vent, toen ik vroeg naar het sterkste smartmiddeltje wat ie in huis had.
Hij zei nog begin er maar met 1 en kijk maar of je er dan nog één kan hebben.
Ik had nooit zulke goeie ervaringen met smartmiddelen en geloofde weinig in de werking hiervan. Dus ik nam er direct 2 tegelijk thuis en voelde na een half uurtje nog niets, dus ik liep al te kankeren:"zie je nou dat die rotzooi uit de smatshop niet werkt, bla bla bla" en ik gooide er nog 2 van die piepkleine tabletjes naar binnen.......

Angerfist zei:

Mooi verhaal man! Een maat van mij dacht een keer van de 2cb dat ie een aap was een slingerde de hele tijd wat rond in de bomen! :D (waren in het bos aan het trippen)

2hard2die zei:
hahaha 2cb's zijn wel goed te doen qwa controle over de trip. Deze trips zijn over het algemeen redelijk mild.
Maar ik kreeg in de tijd mijn eerste 2cb's in de smartshop!
Niet wetende dat het gewoon een chemisch gefabriceerd middel was. Ik ging er niet vanuit dat deze mensen ook harddrugs verkochten! Het enige was dat dit middel gewoon zo nieuw was dat het nog niet op de opiumlijst stond.
Ik krijg dus een zakje piepkleine tabletjes mee van die vent, toen ik vroeg naar het sterkste smartmiddeltje wat ie in huis had.
Hij zei nog begin er maar met 1 en kijk maar of je er dan nog één kan hebben.
Ik had nooit zulke goeie ervaringen met smartmiddelen en geloofde weinig in de werking hiervan. Dus ik nam er direct 2 tegelijk thuis en voelde na een half uurtje nog niets, dus ik liep al te kankeren:"zie je nou dat die rotzooi uit de smatshop niet werkt, bla bla bla" en ik gooide er nog 2 van die piepkleine tabletjes naar binnen.......

Mooie avond ben jij tegemoet gegaan :D of niet?Maak je het verhaal ook nog af...

Ik trip in vakanties wel is een dag of 4 op mdma poeder.
Ik zou dan nog wel langer kunnen trippen maar dan ga ik meestal denken bij mezelf van het wordt eigenlijk wel is tijd dat ik naar huis ga.

bouwens62 zei:
Mooie avond ben jij tegemoet gegaan :D of niet?Maak je het verhaal oook nog af...

mijn account logt automatisch uit als ik de post wil plaatsen :mad: en dan ben ik steeds mijn verhaal kwijt.

zo ook nu net weer dus :mad: :mad:

ik zal het in het kort nog een keer typen.
Ik sta dus op een gegeven moment in de woonkamer spastisch laserstralen te ontwijken die uit het plafond schieten.
En de trip werd steeds intenser. gelukkig niets vervelends ervaren en louter positiev dingen gezien en meegemaakt op 2cb.
Maar god wat was ik van de wereld...
later werd mijn vriendin een beetje anstig omdat ze niet wist wat ze nog met mij aan moest omdat ik volgens haar compleet aan het ijlen was en wilde ze mij naar een vriend brengen. ( Met de bus! ) Wat een ramp!
Ik schrijf dit morgen wel even op, want ik heb geen zin om alles nog een keer te typen.

2hard2die zei:
mijn account logt automatisch uit als ik de post wil plaatsen :mad: en dan ben ik steeds mijn verhaal kwijt.

zo ook nu net weer dus :mad: :mad:

heej had ik net ook..moet je ff terug back-spacen en dan je verhaal knippen en plakken

Ik denk trouwens dat ik mijn langste sessie maar beter niet kan beschrijven..echt schandalig hehe:$

Laatst bewerkt:
Overdag gewerkt, s avonds naar een iT rescuefeest en afteren in de Lexion. Werd s middags opgehaald door mijn vriendje en zijn collega. Trust me, na een nacht doorhalen, 2 gram coke en een zak pillen maak je GEEN goeie indruk... Was gelukkig te erg in de war om dat te beseffen. Zoiets doe ik dus nooit meer. Je moet ook weten wanneer het mooi is geweest... Heb nog steeds mijn streken, maar zoiets hoeft van mij niet meer.

Lag btw om 20u in mijn bed. Feestje van een kleine 24 uur dus.

me langste is vrijdag ochtend om half 3 me bed uit om te gan werken en vrijdag middags om5 uur aan de baco's en speed en hele vrijdag nacht doorgehaald. zaterdagochtend 8 uur lekker douchje genomen om op te frissen en weer flesje bacardi met cola gemixt en op met de bus naar defqon. In de bus weer begonnen aan de pep en pilletje en toen op defqon hele dag lopen stuiteren en zondag ochtend lag ik weer om half 6 weer in me bedje. Maar niet kunne slapen naturlijk pas zondag avond kon ik weer terug naar me verdiende nachtrust:)

Van mn 15e tot mn 17e begonnen ik en mn 'maatjes' geregeld donderdagsavonds met de speed en hielden zondags een keer op.

Aanslag op je leven en je lichaam!

Ik ben nog nooit echt aan het trippen geweest van HD. Ik gebruik alleen heel af en toe XTC en voor de rest wiet. Coke en speed heb ik allebei wel eens gehad maar dat vind ik niet echt mijn drug. Van spacecake heb ik 1 keer helemaal getript dat was een paar maand geleden. Zaterdag om 21.00 mn eerste plak gehad en toen 2 uur later nog een plak ( ik voelde niks k*tcake?) en toen ineens stoned zoals ik nog nooit stoned geweest was.

Maar het stoned zijn werd erg en erger. Kleuren begonnen te vervagen, er kwam een onaangename piep in mn oren die niet op hield en ook kon ik stemmen niet zo goed meer horen. Het leek wel alsof ik was afgesloten van de rest van de wereld. Ook kon ik geen contact meer maken, en had ik de hele tijd staaracties. Op een gegeven moment begon alles zodanig te trillen en te schokken dat het leek of ik out ging. Gelukkig van niet, maar het scheelde niet veel. Om een uuf of 4 s'nachts op bed gegaan de volgende dag wakker om een uur of 12. Ik voelde me nog een beetje zweverig en ik kijk in de spiegel en nog steeds dikke rode ogen. Ik voelde me nog steeds heeel erg zweverig en heeel erg stoned. Dit is niet goed dacht ik. De hele dag heb ik op bed gelegen in de hoop dat het over zou gaan.

Om een uur of 22.00 op bed gegaan zondags. Maandag hoopte ik dat het over zou gaan. Maar ik voelde me op de één of andere manier nog steeds een beetje afgescheiden van de rest. Zelfs op school was ik nog steeds stoned, of in ieder geval raar. Ik kon me nergens op concentreren. Ik dacht dit moet echt ophouden. Gelukkig toen ik om een uur of 4 weer thuiskwam was het bijna helemaal over.

Toen ik dinsdag opstond was ik weer helemaal 100% de oude Lumey. Ik was gelukkig niet de enigste die me zo voelde, andere klasgenoten van me voelden zich ook zo k*t.:p
De 1e tijd geen spacecake meer voor mij. Gelukkig heb ik nog nooit getript op XTC of speed. Ik ben ook niet zo'n tripfiguur als ik eerlijk moet zijn.

Terug
Naar boven